loading...
آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس
حسین موسوی بازدید : 276 شنبه 13 شهریور 1400 نظرات (0)

جزیره کیش یکی از متفاوت‌ترین و هیجان‌انگیزترین مقاصد گردشگری در ایران است. کافی است یک بار برای سفر به این جزیره بروید. حتما بعد از بازگشت در تدارک سفر بعدی خواهید بود. تفریحات جزیره کاملا خاص و منحصر به فرد است.

اگر علاقمند به تفریحات آبی باشید، می‌توانید تجربه‌ای ناب از این تفریحات در جزیره داشته باشید. از طرف دیگر، بسیاری از افراد کیش را به خاطر مراکز خرید آن دوست دارند. اما بدون شک یکی از جذابیت‌های کیش، تفریحات شبانه این جزیره است. تماشای غروب آفتاب و آسمان شب در ساحل، لذتی است که باید حداقل یک بار تجربه کنید.

به دلیل گرمای هوای جزیره، بسیاری از مسافران، شب‌گردی در جزیره را ترجیح می‌دهند. اما باید بدانید که شبها کدام قسمت، جذابیت بیشتری دارد. با ما همراه باشید تا اطلاعاتی در این زمینه به شما بدهیم.

قطعا با خواندن این مطلب هوای جزیره به سرتان خواهد خورد. ساکنین مشهد می‌توانند برای رزور بهترین تور کیش از مشهد با همسفرگشت به شماره تماس 05138451700 تماس بگیرند و اقامت خوبی را در جزیره تجربه کنند.

کشتی یونانی کیش

تفریح شبانه در کیش را از غروب شروع می‌کنیم. و چه جایی زیباتر از ساحل خلیج و کنار کشتی یونانی؟ تلاقی غروب آفتاب با کشتی بزرگ به گل نشسته، تصویری زیبا و کارت پستالی را بوجود آورده که تمامی مسافران را برای عکاسی و تماشا به این قسمت جزیره می‌کشاند.

کشتی یونانی حالا مانند نماد جزیره کیش شده است که تمامی راهنماهای تور کیش، مسافران را به تماشای آن دعوت می‌کنند. تماشای آن در طول روز هم زیبایی‌های خاص خودش را دارد اما غروب آن یک چیز دیگر است

اسکله تفریحی کیش

خیلی از مسافران کیش، کسانی هستند که برای به دست آوردن آرامش و تمدد اعصاب به جزیره سفر می‌کنند. ساحل دریای کیش، مکانی است که می‌توانید ساعت‌ها در کنار آن بنشینید و از آرامش و هوای خوب آن لذت ببرید. در هنگام شب، در کنار اسکله، چشم‌اندازی بسیار زیبا در انتظار شماست.

صدای موج‌های دریا، صدای گاه و بی‌گاه مرغان دریایی و سکوت ساحل، همان آرامشی است که به دنبال آن هستید. کافی است در کنار ساحل دراز بکشید و چشمک زدن ستارگان را در آسمان زیبای شب تماشا کنید. پیاده روی در ساحل در سکوت شب حال خوبی دارد.

می‌توانید کفش‌ها را در آورده و خنکای ساحل در شب را با پوست خود احساس کنید. در گوشه و کنار اسکله، رستوران و کافه‌های مختلف در انتظار شماست تا خود را به یک نوشیدنی خنک یا یک غذای کوچک مهمان کنید.

کلوب‌های ورزشی کیش

اگر در هتل‌های ۵ ستاره اقامت داشته باشید، می‌توانید شب‌ها را در سالن‌های ورزشی هتل مانند بیلیارد، تنیس و حتی استخر و جکوزی، بگذرانید. اما اگر هتل شما این امکانات را در اختیارتان نگذاشته است، نگران نباشید. در تمام جزیره، کلوب‌های ورزشی، در انتظار شما هستند.

شب‌ها می‌توانید همراه با خانواده به یکی از این مراکز بروید و لذت بازی را با اعضای خانواده خود تجربه کنید. سالن‌های استخر و اسپا هم در تمامی جزیره با ارائه انواع ماساژها و خدمات مختلف، میزبان شما در شبهای ساکت جزیره هستند.

مشاوران ما در تور کیش از مشهد همسفرگشت، هم شما را در انتخاب یک هتل خوب با امکاناتی که گفتیم راهنمایی می‌کنند و هم لیست مراکز تفریحی شبانه جزیره را در اختیار شما قرار خواهند داد.

بولینگ مریم کیش

بولینگ مریم یکی از مکان‌های پرطرفدار برای خانواده‌ها است. در این مکان علاوه بر بولینگ، تفریحات دیگری نیز برای سایر افراد خانواده در گروه‌های سنی مختلف تدارک دیده شده است. انواع بازی‌های کامپیوتری، سالن‌های بیلیارد، بدنسازی، رستوران، کافه، شهربازی و خلاصه هر آنچه که بتواند شما را برای ساعات طولانی سرگرم کند در این کلوب گرد هم آمده است. در راهنمای هر تور کیش، یکی از مکان‌هایی که توصیه شده، همین بولینگ مریم است.

کنسرت‌های شبانه کیش

حتما در مورد کنسرت‌های شبانه خوانندگان در جزیره شنیده‌اید. خواننده‌های معروف هر از گاهی اجرایی زنده در جزیره دارند. تصور موسیقی و کنسرت در کنار دریا همراه با صدای موج‌های دریا و زیر سقف آسمان پرستاره، قطعا تجربه خوبی خواهد بود.

اگر دوست دارید این تجربه خوب را داشته باشید، با راهنماهای تور کیش از مشهد همسفرگشت تماس بگیرید، تا زمان خوبی را برای سفر به شما پیشنهاد کنند.

شوهای شبانه کیش

رستوران‌ها و مکان‌های تفریحی مختلف در جزیره، برای شب‌های مسافران برنامه‌های خوبی دارند. جشن‌های مختلف، تاتر، موسیقی، استندآپ کمدی و مسابقات مختلف، برنامه‌هایی هستند که می‌توانند خانواده‌ها را با بچه‌ها کاملا سرگرم کنند. این برنامه‌ها معمولا از ساعات نیمه شب شروع می‌شوند و تا پاسی از شب ادامه دارند.

رستوران‌های کیش

رستوران‌های کیش هم برای سرگرم کردن مسافران در ساعات شب، برنامه‌های خوبی دارند. موسیقی زنده، از جمله تفریحات خوب شبانه کیش در این رستوران‌هاست. جاهای معروفی که برنامه‌های خوبی دارند مانند رستوران کرال، انرژی کیش، پدیده شاندیز، شاندیز وی آی پی و رستوران شاندیز سفری، از جمله مکان‌هایی است که برنامه‌های خوبی برای شام و ساعات بعد از آن فراهم کرده‌اند. آدرس هر کدام از این رستوران‌ها در برنامه‌های تور کیش حتما ذکر شده است.

سخن آخر

جزیره کیش یک مقصد متفاوت و خاص است. تجربیات این سفر را در هیچ کجای ایران نمی‌توانید تجربه کنید. در مسافرت به جزیره لازم نیست به دنبال اتفاق خاص و متفاوتی باشید. در هر قدم، یک حس خوب و متفاوت در انتظار شما است.

هتل‌های خوب در کیش، امکاناتی را برای مسافران فراهم کرده‎اند که گاهی لازم نیست برای تفریح یا غذا خوردن از هتل خارج شوید. کافی است در کنار ساحل اختصاصی هتل دراز بکشید و از آرامش جزیره لذت ببرید. جزیره کیش برای تمامی سلیقه‌ها تفریحات خوبی دارد.

همین حالا در سایت رزرو تور کیش از مشهد همسفرگشت به آدرس www.hamsafarha.com وارد شوید تا بهترین هتل، بهترین زمان و بهترین پروازها را برای رزرو تور کیش را مشاهده کنید و سفری خاطره انگیز را تجربه

نمائید.

منبع

حسین موسوی بازدید : 209 شنبه 13 شهریور 1400 نظرات (0)

بهمن سال ۱۳۹۸ بود که کم‌کم زمزمه‌های ورود ویروس کووید ۱۹ به ایران زیاد شد و کشورمان همانند دیگر نقاط دنیا درگیر بیماری شد که هیچ‌کس فکر نمی‌کرد بیشتر از یک سال مهمان مردم باشد. اما این‌گونه نشد.

حالا نزدیک به دو سال است که زندگی ما تحت تاثیر این ویروس، از حالت عادی خارج شده است. سفر یکی از دلخوشی‌های مردم در سرتاسر دنیاست که در سال اول کرونا به دلیل رعایت پروتکل‌ها، تقریبا تعطیل شد. اما مدتی که گذشت با خستگی مردم، مسافرت‌ها از سر گرفته شد. جزیره کیش به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در ایران، مدت زیادی را در تعطیلی و قرنطینه به سر برد.

اما بعد از مدتی با تلاش برای ایجاد تغییرات و با برنامه‌ریزی دقیق، موفق شد شرایط امنی را برای سفر گردشگران فراهم کند. حالا مسافران می‌توانند با خیال راحت به جزیره سفر کنند و مدتی را به دور از مشکلات و کلافگی‌های این روزها، به آرامش برسند.

اما سفر به جزیره مستلزم رعایت نکات بهداشتی خاصی است که با وجود آن‌ها، می‌توان بدون دغدغه چمدان‌ها را بست و راهی شد. در این مطلب یک راهنما برای شما فراهم کرده‌ایم که نکات خاصی را به شما گوشزد می‌کند. اگر تصمیم به سفر گرفتید و ساکن مشهد هستید، با تور کیش از مشهد همسفرگشت تماس بگیرید. راهنمایی‌های لازم به شما ارائه خواهد شد.

 

فراهم کردن لوازم بهداشتی لازم قبل از سفر به جزیره کیش

سفر به جزیره کیش ، هزینه‌ های خاص خودش را دارد. به همین دلیل بهتر است که تا جای ممکن هزینه‌ هایی را که می‌توانیم کم کنیم. خرید چند بسته ماسک به تعداد اعضای خانواده، اولین ضرورت است. چون در طول سفر به جزیره کیش باید مرتب ماسک عوض کرد.

مواد ضد عفونی‌کننده، ژل‌های شستشوی دست و دستمال مرطوب،  نیز باید همراه داشت. قرص مسکن، و داروهای سرماخوردگی، ویتامین C و مولتی‌ویتامین‌هایی که در ایام کرونا بیشتر مصرف می‌شود، را باید به همراه برد.

اطمینان از سلامت قبل و در طول سفر

قبل از سفر، یک معاینه پزشکی بد نیست. به این ترتیب خیالتان از سلامت خودتان راحت می‌شود و در عین حال، مسئولیت اجتماعی در قبال دیگر افراد جزیره نیز، حفظ خواهد شد. قبل از سفر، تست تب از مسافران گرفته می‌شود. در هواپیما هم صندلی‌ها با فاصله پر می‌شوند و از نشست افراد در کنار هم جلوگیری می‌شود. به این ترتیب تا رسیدن به جزیره، پروتکل‌ها رعایت خواهند شد.

در طول سفر، باید مراقب تمامی علائم بود. هر نوع علامت خاص، تب یا حتی آبریزش بینی را باید جدی گرفت. در صورت مشاهده هر گونه علامتی باید به مراکز پزشکی مراجعه کرد. در صورتی که علائم بیشتر از حد نرمال باشد، باید از افراد دیگر فاصله گرفت و قرنطینه شد.

هتل‌های کیش در ایام کرونا

در ایام کرونا، هتل‌ها، شرایط بهداشتی سفت و سختی دارند. آن‌ها مرتب اتاق‌ها را ضد عفونی می‌کنند. لابی هتل، کریدورها، آسانسورها و رستوران‌های هتل، مرتب تمیز و ضد عفونی می‌شوند. به همین دلیل به خصوص در مورد هتل‌های ۵ ستاره، خیالتان از بابت سلامت و تمیزی کاملا راحت باشد. راهنماهای تور کیش از مشهد همسفرگشت، هتل‌هایی که شرایط بهتری را در ایام کرونا فراهم کرده‌اند و رضایت مسافران را بیشتر جلب کرده‌اند به شما معرفی خواهند کرد.

رستوران‌های کیش در ایام کرونا

یکی از مکان‌هایی که احتمال همه‌گیری ویروس کووید ۱۹ بیشتر است، مکان‌های سربسته‌ای مانند رستوران‌هاست که افراد ناچارند ماسک خود را دربیاورند. خب، طبیعی است که نباید ریسک کرد.

در این مواقع، رستوران‌هایی که در فضای باز پذیرایی می‌کنند انتخاب بهتری هستند. در این حالت با خیال راحت از غذاهای خوشمزه رستوران‌های جزیره لذت ببرید. اما رستوران‌های سربسته هم، در جهت رفاه حال مشتریان و برای رعایت پروتکل‌ها، هم میزها را کاملا دور از هم چیده‌اند و هم مرتب فضا را ضد عفونی می‌کنند. در عین حال پرسنل رستوران هم مرتب از نظر سلامت کنترل می‌شوند.

تفریحات آبی کیش در ایام کرونا

شاید مطمئن‌ترین تفریحات کیش در ایام کرونا، تفریحات آبی جزیره باشد. البته باید توجه داشت که به سراغ تفریحات عمومی مانند کشتی‌های تفریحی، شاتل و قایق‌های عمومی نرفت. اما تفریحات انفرادی یا خانوادگی، مشکل خاصی ندارد.

اسکی روی آب، غواصی، پاراسل و فلای بورد در این ایام هیچ مشکلی ندارند. شنا، آفتاب گرفتن و پیاده روی در جزیره هم از نظر بهداشتی مشکلی ایجاد نمی‌کند. پس می‌توان با خیال راحت به سراغ این تفریحات رفت. لیست تفریحات انفرادی و آبی جزیره را می‌توانید از راهنمای تور کیش از مشهد همسفرگشت، بخواهید.

رفت و آمد در کیش در ایام کرونا

در ایام کرونا، اگر به کیش سفر می‌کنید، بهتر است قید رفت و آمد با لوازم نقلیه عمومی و البته وسایلی که تعداد افراد بیشتری در آن هستند را بزنید. سرویس‌های اجاره ماشین، هم در هتل‌ها و هم در تمام جزیره، آماده ارائه خودروهای راحت برای گشت و گذار در جزیره به مسافران هستند.

خرید در کیش در روزهای کرونایی

یکی از لذت‌های سفر به جزیره کیش، خرید و پاساژگردی است. تا جای ممکن از حضور در ساعت‌های شلوغ در پاساژها باید خودداری کرد. در داخل مراکز خرید، ماسک را از روی صورت برندارید. دست‌ها را مرتب بشویید یا ضد عفونی کنید. برای خریدهای معمولی روزانه از سرویس کیش آنلاین استفاده کنید و خرید خود را در محل اقامت دریافت کنید.

کنسرت‌ها و شوهای شبانه در کیش در ایام کرونا

یکی از جذابیت‌های جزیره کیش، کنسرت‌ها و جشن‌هایی است که معمولا از نیمه شب شروع می‌شوند. در این ایام منطقی است که به سراغ این مراسم نروید. کلا در هر محلی که تعداد افراد بیشتر از حد معمول باشد، احتمالا حضور ویروس کووید ۱۹، زیاد است.

پس به این نکته توجه کنید. حتی اگر مراسم در فضای باز برگزار شود، باز هم باید از آن‌ها فاصله گرفت. سالن‌های بولینگ، بیلیارد، استخرهای عمومی، سالن‌های ماساژ و هر جایی که ممکن است در فضای سربسته، شاهد جمعیت زیادی باشیم، در گروه مناطق قرمز قرار می‌گیرند. معمولا راهنماهای تور کیش، در این مورد به مسافران اخطارها و توصیه‌های لازم را خواهند داد.

انتخاب زمان خوب سفر به کیش در دوران کرونا

با وجود اینکه کرونا مدت‌هاست در کشور وجود دارد، اما در بعضی روزها، پیک بیماری است و باید بیشتر مراقب بود. در مورد سفر به جزیره، باید به این نکته توجه کرد، که قبل از اقدام به خرید بلیت از بابت این موضوع اطمینان حاصل کرد. راهنماهای تور کیش از مشهد همسفرگشت، با در نظر گرفتن شرایط جزیره و تمامی جوانب آن، بهترین زمان سفر را به شما پیشنهاد خواهند داد.

سخن پایانی

آنچه مسلم است، بیماری کرونا، تا مدت‌ها در جهان باقی است. باید یاد گرفت چگونه با وجود این بیماری زندگی کرد. شرایط خوب روحی باعث تقویت سیستم ایمنی افراد می‌شود. سفر می‌تواند کمی از بار سنگین این روزها را کم کند. اما باید به تمامی موارد توجه کرد که در معرض بیماری قرار نگرفت.

حال اگر قصد دارید در این ایام به کیش سفر کنید، پیشنهاد میکنیم که جهت رزرو تور کیش با تخفیف ویژه وارد سایت همسفرگشت به آدرس www.hamsafarha.com  شوید و تور مورد نظر خود را از بین پیشنهادات داده شده، انتخاب کنید. همچنین کارشناسان همسفرگشت با شماره تماس 05138451700 بصورت 24 ساعته آماده ارائه مشاوره قبل از خرید به تمامی بازدیدکنندگان می باشند.

منبع

حسین موسوی بازدید : 84 چهارشنبه 21 آبان 1399 نظرات (0)

از طریق لینک داده شده کتاب 504 واژه ضروری زبان انگلیسی را دانلود کنید.

بهترین منبع برای یادگیری لغات انگلیسی چیست؟ چگونه می‌توان توانایی خود را در یادگیری واژه‌های کاربردی انگلیسی افزایش داد؟ کتاب 504 واژه ضروری انگلیسی چیست و چه منابعی برای دسترسی به آن وجود دارد؟ یکی از مهم‌ترین و البته موثرترین منابعی که بسیاری از زبان آموزان برای یادگیری زبان انگلیسی از آن استفاده می‌کنند کتاب 504 واژه ضروری زبان انگلیسی است. در این کتاب، همانطور که از نامش پیداست می‌توانید 504 واژه کاربردی و ضروری در زبان انگلیسی را به راحتی و با استفاده از روشی نوین یاد بگیرید. منابع و روش‌های مختلفی برای یادگیری واژگان این کتاب محبوب وجود دارد. در این مقاله قصد داریم به بررسی بیش‌تر این کتاب، و همچنین بهترین منبع آموزش 504 کلمه انگلیسی بپردازیم. با انگلیش بای رز همراه شوید.

با کتاب آموزش 504 واژه ضروری انگلیسی آشنا شوید

اگر شما نیز در زمینه یادگیری زبان به کمی جستجو پرداخته باشید، حتما نام کتاب 504 واژه ضروری انگلیسی را دیده‌اید. این کتاب یکی از محبوب‌ترین و بهترین منابع آموزشی برای لغات است. زبان‌آموزان می‌توانند در هر سطحی یادگیری این کتاب را آغاز کرده و در پایان فرایند یادگیری 504 واژه جدید را به بانک لغات خود اضافه کنند. این کتاب با تکنیکی قابل اطمینان واژه‌های پرکاربرد و ضروری که هر انگلیسی‌زبان باید آن‌ها را بداند بیان کرده است. در پایان هر بخش تمرینانی به زبان‌آموز ارائه شده است که با پاسخگویی به آن‌ها می‌تواند تسلط خود بر واژگان جدید را آزمایش کرده و از یادگیری خود مطمئن شود. کتاب 504 واژه انگلیسی یکی از مهم‌ترین منابع برای شرکت در هر آزمون سنجش مهارت انگلیسی است. بدین ترتیب توصیه می‌شود که اگر قصد شرکت در آزمونی خاص را دارید، ابتدا مطالعه این کتاب کاربردی را به اتمام برسانید.

 

چگونه لغات 504 را به راحتی بیاموزیم

زبان‌آموزان بسیاری تا کنون چندین بار یادگیری واژگان کاربردی انگلیسی از این کتاب محبوب را آغاز کرده‌اند، اما هیچگاه آن را به پایان نرسانده‌اند. این کتاب از 42 درس تشکیل شده است که هر کدام 12 واژه انگلیسی را آموزش می‌دهد. به هنگام مطالعه هر یک از این واژگان می‌توانید معنای واژه به انگلیسی، تلفظ واژه، و همچنین چند مثال کاربردی از آن واژه را مشاهده کنید. استفاده از مثال‌های کاربردی برای یادگیری کلمات انگلیسی روشی بسیار عالی و رایج است که می‌تواند کلمات را به خوبی در ذهن شما حک کند. البته توصیه می‌شود که معنای واژگان را به همان زبان انگلیسی مطالعه کنید؛ اما اگر هنوز توانایی کافی برای این کار را ندارید، می‌توانید از منابع فارسی زبان آموزش 504 کلمه انگلیسی نیز استفاده کنید. در این منابع  معنای کلمات به زبان فارسی بیان شده‌اند، و علاوه بر این می‌توانید ترجمه مثال‌ها را نیز به زبان فارسی مشاهده کنید. این متاب به صورت آنلاین ارائه می شود، آیا از مزایا و معایب آموزش آنلاین زبان انگلیسی خبر دارید؟

خرید کتاب 4000 واژه مهم زبان انگلیسی 

در هر صورت توصیه می‌شود که اگر از منابع فارسی زبان استفاده می‌کنید، پس از مدتی به استفاده از منابع انگلیسی زبان روی آورید تا توانایی‌های خود را با سرعت بیش‌تری تقویت کنید. در این کتاب می‌توانید انواع واژه‌ها از جمله فعل، صفت، و اسم‌ها را به خوبی بیاموزید. اگر تصور می‌کنید که در مطالعه متون و یادگیری آن‌ها توانایی کم‌تری دارید، می‌توانید از منابع صوتی و تصویری مختلف نیز استفاده کنید.

منابع و تمرینات آموزش 504 کلمه انگلیسی

اولین درس از آموزش کتاب محبوب 504 به آموزش واژه‌های abandon، keen، jealous، tact، oath، vacant، hardship، gallant، data،  unaccustomed، bachelor، و در انتها qualify پرداخته است. همانطور که گفتیم می‌توانید معنا، تلفظ، و همچنین مثال‌های کاربردی از این واژه‌ها را مطالعه کنید. هر اندازه که درس‌های بیش‌تری را پشت سر گذارید، کلمات کمی مشکل‌تر خواهند شد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این کتاب تکرار هر یک از کلمات به صورت پراکنده در سرتاسر آن است؛ بدین وسیله افراد برخورد بیش‌تری با کلمات داشته و راحت‌تر آن‌ها را به ذهن خود می‌سپارند.

علاوه بر این همانطور که پیش‌تر گفتیم در انتهای هر درس نیز تمریناتی برای زبان آموزان تدارک دیده شده است. این تمرینات به صورت‌های مختلفی طراحی شده‌اند. به طور مثال در یکی از تمرینات شما باید با استفاده از واژگانی که آموخته‌اید، جاهای خالی مشخص شده در جملات را پر کنید. در مثالی دیگر باید بتوانید هر کلمه را به مترادف خود وصل کنید. این تمرینات نه تنها کلمات را به خوبی در ذهن شما ثبت می‌کنند، بلکه موجب درک بیش‌تر آن‌ها از سوی شما نیز خواهند شد. منابع مختلفی برای آموزش 504 کلمه انگلیسی و آشنایی با اصطلاحات عامیانه زبان انگلیسی کاربردی وجود دارد. همانطور که گفتیم شما می‌توانید با جستجویی ساده از منابع مختلف به زبان فارسی نیز بهره ببرید. علاوه بر این پادکست‌ها و کلیپ‌های تصویری زیادی نیز برای توضیح کلمات این کتاب تدارک دیده شده‌اند. تنها کافیست از روشی استفاده کنید که برایتان راحت‌تر بوده و نتیجه بهتری به دنبال دارد.

 

یادگیری 504 واژه انگلیسی با انگلیش بای رز

یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توانید از آن برای یادگیری کامل 504 واژه ضروری انگلیسی استفاده کنید، استفاده از پکیج‌های آموزشی است. پکیج‌ آموزشی 504 واژه انگلیش بای رز بر اساس کتاب آموزشی 504 واژه انگلیسی تهیه شده است و می‌توانید با استفاده از آن سرعت و کیفیت یادگیری خود را افزایش دهید. در این پکیج می‌توانید از بیش از 6 ساعت ویدئو و پادکست‌های آموزشی نیز استفاده کنید؛ بدین ترتیب می‌توانید در هر زمان و مکانی آموزش خود را به راحتی ادامه دهید. استفاده از فایل‌های مختلف متنی، صوتی، و تصویری می‌تواند کیفیت یادگیری شما را تا میزان زیادی افزایش دهد. در این پکیج می‌توانید کلمات را کاملاً مطابق با کتاب مورد نظر یاد بگیرید.

به طور خلاصه

همانطور که در انگلیش بای رز خواندید، کتاب محبوب 504 واژه انگلیسی یکی از بهترین و موثرترین منابع آموزشی برای یادگیری واژه‌ها و کلمات کاربردی و ضروری در زبان انگلیسی است. اگر متقاضی هر یک از آزمون‌های انگلیسی هستید، بهتر است ابتدا از این کتاب به عنوان منبع آموزشی خود استفاده کنید. برای آموزش 504 کلمه انگلیسی منابع و روش‌های گوناگونی وجود دارند. یکی از بهترین روش‌ها استفاده از پکیج‌های آموزشی معتبر به همراه صوت و تصویر است. با استفاده از پکیج آموزشی انگلیش بای رز می‌توانید از ساعت‌ها آموزش زبان انگلیسی در خانه به صورت متنی، صوتی، و همچنین تصویری با کیفیت بالا نیز بهره‌مند شده و سرعت و میزان یادگیری خود را تا حد قابل توجهی افزایش دهید.

حسین موسوی بازدید : 80 یکشنبه 30 شهریور 1399 نظرات (0)

سقف شیبدار چیست؟ آیا می‌دانستید با استفاده از این سقف‌ها می‌توانید هزینه‌های مربوط به ساخت و ساز خود را کاهش دهید؟! استفاده از سقف‌های شیبدار برای ساختمان‌ها با ایجاد احساسی نوستالژیک می‌تواند حال و هوای خاصی به سازه شما ببخشد. علاوه بر این به‌کار گرفتن این معماری در ساخت سقف مزیت‌های زیاد دیگری به همراه دارد که بسیاری از صاحبان بنا را متقاعد به انتخاب آن کرده است. به عنوان مثال هزینه نه چندان زیاد، نیاز به مصالح کمتر، دوام و کیفیت بالا و همچنین جذابیت نمای ظاهری ساختمان از جمله مزیت‌هایی است که می‌تواند شما را مجاب کند تا از سقف شیبدار استفاده کنید!

سقف‌های شیبدار را بیشتر بشناسید

همان‌طور که می‌دانید در زیبایی و استحکام ساختمان‌ها عوامل متعددی چون جنس و کیفیت متریال مصرفی نقش دارند. سقف ساختمان نیز یکی از بخش‌هایی است که می‌تواند هویت یک ساختمان را تعیین کند و نقش زیادی نیز در زیبایی نمای بیرونی ساختمان ایفا می‌کند. به عبارتی سقف هر ساختمانی پناهگاه آن ساختمان به شمار می‌رود؛ بنابراین یک متریال مناسب برای سقف علاوه بر زیبایی ظاهری باید مقاوم باشد و استانداردهای لازم را نیز دارا باشد.  داشتن یک دید تخصصی نسبت به کیفیت، مقاومت و طراحی سقف می‌تواند نمای زیبایی برای ساختمان شما بسازد؛ با شناخت انواع سقف شیبدار ارزان راحت‌تر می‌توانید از آن‌ها برای ساختمان خود استفاده کنید.


انواع سقف شیبدار برای شما که به دنبال یک انتخاب اقتصادی هستید

همان‌طور که گفتیم این سقف‌ها انواع متفاوتی دارند که به لحاظ قیمتی هزینه آن‌ها متغیر است؛ در صورت داشتن اطلاعات تخصصی راجع‌به ویژگی‌های هر یک می‌توانید بهترین نوع آن را برای ساختمان خود انتخاب کنید. اما سوالی که برای بسیاری از افراد پیش می‌آید این است که چه نوع سقف شیبداری برای پوشش سقف مناسب است؟ برای پاسخ به این سوال باید به این موضوع توجه داشته باشید که عوامل متعددی می‌تواند در انتخاب نوع سقف شیبدار ارزان تاثیرگذار باشد. به عنوان مثال مواردی چون موقعیت جغرافیایی، میزان باد، باران و رطوبت محل زندگی، گرما و سرما، وزن بنا و نوع کاربری آن همگی در روند تصمیم‌گیری شما برای انتخاب بهترین نوع سقف شیبدار موثر هستند. از همین‌رو در ادامه با انواع سقف شیبدار آشنا می‌شوید تا بتوانید ایده‌آل‌ترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

سقف شیبدار؛ یک چالش اقتصادی و مقرون به صرفه!

سقف شیبدار را برای ساختمان خود انتخاب کنیم و یا سقف‌های مسطح را؟ کدام یک مزیت بیشتری به همراه دارند و می‌توانند هزینه‌های ساخت و ساز و یا تعویض را به حداقل کاهش دهند؟ سقف خانه شما قرار نیست تنها در ایجاد نمای جذابی برای ساختمان نقش داشته باشد؛ بلکه یک سقف باید مقاوم و مستحکم باشد تا طی سال‌های متمادی قادر باشد ساختمان را در برابر عواملی چون باد، باران، نفوذ حشرات و … ایمن کند. از همین جهت انتخاب یک متریال مناسب برای سقف بیشتر از آن چیزی که فکرش را می‌کنید می‌تواند شما را به چالش بکشد!

انواع پوشش برای سقف‌های شیبدار ; چه معیاری برای گزینش داشته باشیم؟

همان‌طور که در اولِ مقاله هم ذکر کردیم , پوشش‌های زیادی برای اشکال سقف‌های شیبدار موجود هست و برای چک هر مورد هم می بایست پارامترهای متمایز را مورد بررسی قرار دهید . برای مثال کارداران محیط زیستی نظیر گرما و سوزوسرما و رطوبت و . . . , مشخصلت فنی ساختمان نظیر وزن سازه و همینطور نگهداری تناسب و زیبایی ساختمان کلیه از مواقعی میباشند که در گزینش دسته پوشش برای نصب سقف شیبدار ارزان امداد کننده خواهند بود . پوشش‌های مختلفی برای این سقف‌ها موجود هست که هریک از نگاه صورت ظاهری , ارزش و همینطور کیفیت با یک‌دیگر تفاوت‌هایی دارا هستند . ارزش شایسته ترین جور پوشش با دقت به مدل کاربری بنا خویش را میتوانید از کارشناسان فروش ایمن بام بگیرید . بعضی از این پوشش‌ها عبارتنداز :

  • پوشش سقف شینگل
  • تاپ تایل
  • تایل سنگ ریزه‌ای
  • ورق گالوانیزه رول فرم شده
  • آندولین و آندو ویلا
  • مترو تایل
  • دکرا
  • آردواز

کدام یک از این پوشش‌ها اقتصادی‌تر هستند؟

همان‌طور که گفتیم ارزش این پوشش‌ها با اعتنا به کیفیت و ارتفاع قدمت قادر است مختلف باشد ولی در صورتی درپی یک سقف شیبدار ارزان و در عین هم اکنون کیفیت عالی میباشید , میتوانید پوشش‌های آندولین و آندو ویلا را گزینش فرمایید . این دو پوشش برای سقف شیبدار پس از پوشش سقف شینگل و تایل سنگ ریزه‌ای هوا داران بیشتری دارا‌هستند . در‌حالتی که میتوانید دارایی بیشتری را به سقف بنا خویش اختصاص دهید , پوشش‌های سقف شینگل و تایل سنگ ریزه‌ای شایسته ترین انتخاب‌های ممکن می‌باشند . چراکه در زمینه تعیین پوشش برای سقف , مهمترین نکته‌ای که بایستی به آن اعتنا نمائید غیر قابل رخنه بودن این پوشش در قبال آب است . پوشش‌های سقف شینگل و تایل فلزی سنگ ریزه‌ای به دلیل مهندسی که در ساخت آنان به عمل رفته است دوچندان رده می باشند و در قبال

بازس

مزایای نوع چند بر سقف شیبدار چیست؟

اگر به دنبال سقفی مقاوم‌تر از سقف‌های شیروانی هستید، انتخاب سقف شیبدار چند بر یک گزینه مناسب است. در واقع این شیب همه جانبه این سقف‌ها است که باعث می‌شود نسبت به سقف‌های شیروانی و یا دیگر انواع سقف‌های شیبدار مقاومت زیادی داشته باشند. شیب این سقف‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده است که آب برف و باران به راحتی از روی آن‌ها سر می‌خورد به همین دلیل حتی برای مناطق پر باران هم بدون نگرانی و دغدغه نشتی آب می‌توانید از این سقف استفاده کنید.

همچنین اگر بعدها قصد داشته باشید که تغییراتی در ساختمان خود ایجاد کنید، مانند ساختن یک پنجره و یا اتاق زیرشیروانی، به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید. هزینه کم و نصب آسان این سقف‌ها، انتخاب آن‌ها را برای بسیاری از افراد به اولویت آن‌ها تبدیل کرده است. برای خرید و مشاوره می‌توانید با کارشناسان فروش ایمن بام تماس بگیرید

منبع: https://imenbam.com

 
حسین موسوی بازدید : 118 پنجشنبه 23 آبان 1398 نظرات (1)

 

 

نکات طلائی در طست اداری به مجموعه‌ای از اوراق اداری گفته می‌شود که بر روی آن لوگو و آرم شرکت حک‌شده است. این اوراق شامل کارت ویزیت، سربرگ، پاکت نامه اداری، کاغذهای یادداشت و موارد دیگری از این ‌دست می‌باشد. مهم‌ترین ویژگی در طراحی ست اداری در مشهد کیفیت بالا و منحصربه‌فرد بودن طرح‌ها می‌باشد. زیرا طراحان در این مجموعه سعی می‌کنند  تمامی نکات کلیدی پیرامون ست‌های اداری را به‌صورت دقیق رعایت کنند.

طراحی ست اداری

مجموعه کامل ست اداری

ست اداری با توجه به سلیقه هر فرد متفاوت است، اما  معمولاً ست‌های اداری شامل موارد زیر می‌باشند:

  • سربرگ‌هاکه در اندازه‌های A4, A5  هستند برای قراردادها و نامه‌های دستی  و در بعضی از مواقع برای موارد چاپی استفاده می‌شوند. معمولاً سربرگ‌ها دارای تاریخ، نشانی، شماره پیوست و آدرس بوده که در بالا آن‌ها لوگو  شرکت نیز چاپ می‌شود.
  • کارت ویزیت که با توجه به سلیقه افرادمی‌تواند به ‌صورت یک طرفه و یا دوطرفه سفارش داده شود. دقت داشته باشید اولین قدم شما برای تبلیغات کسب و کار خود کارت ویزیت می‌باشد به همین دلیل باید بهترین طراحی را برای کارت ویزیت انجام دهید و سپس از روی آن می‌توانید ست‌های اداری خود را طراحی نمایید.
  • پاکت اداری که به نام ملخی معروف است برایقرار دادن نام‌های اداری و یا فاکتورها مناسب می‌باشد. با توجه به سلیقه هر فرد مطالب خاصی بر روی پاکت نامه چاپ می‌شوند اما به‌طور معمول شماره تماس و نشانی از موارد ضروری بر روی پاکت نامه هستند.
  • یکی ازکاربردی‌ترین ست‌های اداری برگه‌های یادداشت در اندازه‌های مختلف است.
  • فولدر یکی ازقسمت‌های ست اداری می‌باشد که می‌توانید قراردادها و برگه‌ها مهم را در آن نگهداری کنید.
  • برچسب‌هایمخصوص دی وی دی و سی دی به همراه جلدهای مخصوص یکی دیگر از اجزا ست اداری است.
  • گاهی بعضی ازشرکت‌ها برای اینکه محصولات خود  را به‌ راحتی به‌ دست مشتریان برسانند نیاز به پاکت‌های مخصوص دارند که می‌توانند در ست‌های اداری سفارش پاکت محصولات را نیز داشته باشند.
  • موارد دیگری نیز مانند خودکار، تقویم و … وجود دارند که با توجه بهسفارش مشتری متغیر می‌باشند.

 

طراحی ست اداری

اهمیت ست‌های اداری

درگذشته بیشتر ادارات و شرکت‌ها از کاغذهای ساده برای کارهای خود استفاده می‌کردند اما امروزه با توجه به تأثیر علم زیباشناختی کاغذهای ساده جای خود را به ست‌های اداری زیبا و شکیل داده‌اند. به همین دلیل بیشتر سازمان‌ها برای اینکه به برند و شرکت خود هویت بدهند از ست‌های اداری استفاده می‌کنند. در اصل اهمیت ست‌های اداری به طرحی است که بر روی آن‌ها چاپ می‌شود. این هویت‌های بصری بر روی ست‌ها،  نشان‌دهنده هویت کاری و فعالیتی است که شرکت انجام می‌دهد به همین دلیل شما می‌توانید با این ست‌های اداری خود را به بهترین وجه ممکن به مخاطبین معرفی نمایید.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده است که از یک شرکت خرید کرده‌اید و برای فاکتور از ست‌های اداری زیبا به همراه لوگو و همچنین پاکت‌های هماهنگ با طرح فاکتور استفاده کرده‌اند. یقیناً این‌همه هماهنگی و زیبایی به شما حس خوبی می‌دهد. زیرا نشان‌دهنده آن است که مدیران آن شرکت به شما که یک مشتری هستید احترام گذاشته‌اند. حال در نظر بگیرید که شرکت دیگری فاکتورهای بی‌کیفیتی استفاده می‌کند و محصولی که خریداری کرده‌اید را در  پلاستیک معمولی قرار می‌دهد. در این زمان است که شما احساس می‌کنید  محصولی که خریده‌اید به اندازه خدمت‌رسانی شرکت از کیفیت کمی برخوردار است.

یکی دیگر از مزایایی که ست اداری دارد آن است که زمانی که شما به ‌صورت یک پک کامل از ست اداری استفاده می‌کنید می‌توانید امنیت خود را بالا برده و اجازه هیچ‌گونه کپی آسان از اوراق و اسناد شرکت را به سودجویان ندهید.

طراحی ست اداری

هدایای تبلیغاتی متناسب با ست اداری

امروزه روش‌های بسیاری برای تبلیغات سازمان‌ها و شرکت‌ها وجود دارد که یکی از آن‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی است. شما می‌توانید در کنار طراحی ست اداری در مشهد ، هدایای تبلیغاتی مورد نظر خود را انتخاب نمایید. بهتر است بدانید که هدایای تبلیغاتی یک تبلیغ بلند مدت برای شما هستند و تا زمانی که فرد از آن هدیه استفاده کند به یاد برند و شرکت شما خواهد بود. به همین دلیل بهتر است در زمان سفارش هدایا تبلیغاتی بهترین کیفیت را انتخاب کنید.

هدایای تبلیغاتی مناسب

در زمان انتخاب ست اداری شما باید به این نکته توجه کنید که برای چه افرادی با چه سمتی می خواهید هدیه تبلیغاتی تهیه نمایید. در زیر به مناسبترین هدایای تبلیغاتی با توجه به سمت افراد اشاره کرده ایم:

  • هدیه تبلیغاتی برایرده‌های بالا مانند مدیران باید از کیفیت بالاتری برخوردار باشد. به‌عنوان مثال کیف چرم تبلیغاتی، کیف پول تبلیغاتی و کیف اداری تبلیغاتی از مناسب‌ترین هدایای تبلیغاتی برای این افراد می‌باشند.
  • اگر می‌خواهیدهدیه تبلیغاتی خود را به کارمندان یک سازمان دیگر و یا سازمان خود هدیه دهید می‌توانید از لیوان تبلیغاتی، جعبه‌ابزار تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی، فلش مموری تبلیغاتی، سررسید و یا جلد سررسید تبلیغاتی، جلد مدارک تبلیغاتی، دفترچه یادداشت تبلیغاتی و موارد کاربردی دیگر که موردنیاز کارمندان می‌باشند استفاده کنید.
  • اگر می‌خواهیدبرای تبلیغات هدیه‌ای برای قشر نوجوان و یا جوان در نظر بگیرید می‌توانید از فلش ممو ری یا دستبند سیلیکونی استفاده نمایید.
  • اگر قصد داریدهدایای تبلیغاتی خود را به بانوان بدهید بهتر است از ست‌های مانیکور و یا لوازم‌آرایشی استفاده کنید.

طراحی ست اداری

بروشور و کاتالوگ متناسب با ست اداری

بروشور یا کاتالوگ یکی از مهم‌ترین موارد طراحی ست اداری در مشهد است. اساس کار آن نیز به این صورت است که اطلاعاتی مفید درون آن قرار دارد. به بیان دیگر یک کاتالوگ و بروشور جامع و کامل باید اطلاعات کامل و دقیقی از اهداف شما در اختیار دیگران قرار دهید.

بروشور و کاتالوگ در طراحی ست اداری در مشهد یکی از قسمت‌هایی است که با توجه به سلیقه مشتری سفارش داده می‌شود. در این سفارش سعی می‌شود که ابتدا فرد مشخص کند که این کاتالوگ به چه منظور استفاده می‌شود. مثلاً کاتالوگ برای مصرف‌کننده است و یا فردی که می‌خواهد محصول شما را به ‌دست مصرف‌کننده برساند. دلیل اهمیت شناخت مخاطب این است که اطلاعاتی که مصرف‌کننده نیاز دارد به صورت کلی است و نیازی ندارد که جزئیاتی از محصول بداند اما یک فروشنده برای اینکه بتواند مشتری بیشتری جذب کند باید اطلاعات کامل‌تری از محصول داشته باشد.

دلیل اهمیت متناسب بودن بروشور و کاتالوگ با ست اداری این است که شما زمانی که می‌خواهید خودتان را از طریق کاتالوگ و بروشور به دیگران معرفی کنید می‌توانید از لوگو و طرح خود که در ست‌های اداری استفاده کرده‌اید بهره‌مند شوید. این را در نظر بگیرید که شما از یک طرح و رنگ خاص در ست‌های اداری استفاده کرده‌اید حال اگر در بروشور و کاتالوگ از همان طرح‌های موجود در ست اداری استفاده کنید تا مدت‌ها در ذهن مخاطب می‌مانید و اجازه نمی‌دهید که افراد سودجو از طرح شما کپی‌برداری کنند.راحی ست اداری در مشهد

حسین موسوی بازدید : 116 پنجشنبه 23 آبان 1398 نظرات (0)

طراحی بروشور در مشهد یکی از موضوعات مهم در رونق کسب‌وکارها محسوب می‌شود. امروزه به دلیل رونق گرفتن کسب‌وکارهای مختلف و ایجاد شدن فضای کاملاً رقابتی، داشتن تبلیغاتی مؤثر و سودمند می‌تواند تا حد زیادی فاصله شما تا رقیبانتان را افزایش دهد. در نظر داشتن انواع روش‌های تبلیغاتی می‌تواند کسب‌وکار شما را بیش از پیش معرفی کرده و بدین طریق موجب افزایش مشتری و به تبع آن افزایش سود گردد. مشهد به عنوان یکی از کلان شهرهای کشورمان دارای شرکت‌های بسیاری است که سرمایه‌گذاری در زمینه تبلیغات توسط هرکدام از آن‌ها می‌توان با سود کلانی همراه باشد.

امروزه یکی از روش‌های پرکاربرد در زمینه تبلیغات، استفاده از بروشورهای تبلیغاتی برای معرفی کالا و خدمات ارائه شده می‌باشد. طراحی بروشور با روشی علمی و درست می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در رونق کسب‌وکار شما و افزایش مشتریانتان داشته باشد. چاپ بروشورهای تبلیغاتی جذاب و منحصربه‌فرد می‌تواند توجه هر بیننده‌ای را جلب و آنان را به استفاده از محصول و یا خدمات شما ترغیب نماید. به همین دلیل نیز بهتر است قبل از هرگونه اقدام در زمینه چاپ بروشور از متخصصین و کارشناسان مربوطه مشاوره لازم را دریافت دارید. کارشناسان ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس، آماده خدمت‌رسانی به شما در زمینه طراحی بروشور در مشهد هستند.

بروشور چیست؟

بروشور کتابچه‌ای از با مضمون معرفی کالا، جزئیات آن، خدمات و امکانات ارائه شده می‌باشد که توسط تولیدکننده و عرضه‌کننده به مشتریان داده می‌شود. به بیان ساده‌تر بروشورها برگه‌هایی هستند که با چند تای اصولی کم‌حجم شده و مطالب مفید و اساسی محصول در آن‌ها ذکر می‌شود. اغلب از بروشورها برای معرفی محصولات جدید و یا بیان طرز کار ابزاری استفاده می‌شود که به تازگی وارد بازار شده‌اند. در واقع بروشورها را می‌توان راهنمایی برای افراد در نظر گرفت تا با راحت‌ترین روش ممکن از محصول استفاده کرده و یا دیگر محصولات را بشناسند. بروشورها معمولاً برای اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبین استفاده می‌شوند. یک بروشور مناسب شامل توضیحات کامل و جامع در خصوص کالا و خدمات موردنظر است.

برگه رایج برای ساخت بروشور A4 است که با روشی اصولی تا خورده و به هریک از آن‌ها لت گفته می‌شود. برخی از صاحبان مشاغل ترجیح می‌دهند تا بروشوری 2 لتی داشته و برخی دیگر ارائه بروشورهای 3 لتی را می‌پسندند. اگر کارایی و نحوه استفاده از محصولات شما دارای فرآیند خاص و پیچیده‌ای است، بهتر است برای توضیح کامل آن از بروشورهای 3 لتی استفاده کنید. بروشورهای تبلیغاتی عموماً به نام بروشور آکاردئونی نیز شناخته می‌شوند.

بهتر است طراحی و ساخت بروشورهای شرکت و یا فروشگاه خود را به افرادی ماهر در این زمینه بسپارید تا به بهترین روش ممکن، بروشوری مناسب با کسب‌وکارتان طراحی و عرضه نمایند. در نظر داشته باشید که تبلیغات نادرست می‌تواند از میزان مشتریان شما کاسته و نتیجه‌ای کاملاً عکس داشته باشد. به همین دلیل نیز توجه به جزئیات می‌تواند راه گشای شما در امر فروش باشد.

طراحی بروشور در مشهد

بروشور، فاکتوری اساسی در تبلیغات

نمی‌توان این مسئله را نادیده گرفت که تبلیغات، نقش بسیار مهمی را در فرایند فروش ایفا می‌کند. به هر میزان که محصولات و خدمات شما با بهترین کیفیت عرضه گردد، تا زمانی که نتوانید آن را به نحو احسن به سایر افراد بشناسانید، در امر فروش موفق نخواهید بود. بروشورهای تبلیغاتی یکی از بهترین راه‌ها جهت شناساندن حیطه کاری‌تان به افراد مختلف است. شما می‌توانید به همراه محصول به فروش رفته خود، بروشوری قرار داده و سایر محصولات را نیز به مشتریان بشناسانید. این روش می‌تواند تا حد زیادی شما را در امر کسب سود بیشتر یاری نماید.

مطمئناً برای بسیاری از ما پیش آمده است که با گرفتن بروشورهای تبلیغاتی بدون نگاه کردن به محتوا آن را دور انداخته باشیم. اصولی نبودن طراحی بروشورها و نامناسب بودن محتوای آن‌ها موجب خواهند شد تا افراد بدون توجه به کارایی و کیفیت محصولات، تبلیغات مذکور را دور بیندازند. به همین دلیل نیز استفاده از دانش و تجربیات متخصصین و کارشناسان می‌تواند تا حد زیادی ریسک کار را پایین بیاورد. طراحی بروشور دارای نکات ریزی است که هریک از آن‌ها باید به‌طور کامل رعایت گردند؛ در غیر این صورت سرنوشت بروشورهای تبلیغاتی شما، سطل زباله خواهد بود.

هدف از طراحی بروشور در مشهد

توجه داشته باشید که بروشور علاوه بر معرفی محصولات شما باید نشان‌دهنده برنامه‌های شما نیز باشد. بروشور یکی از اصلی‌ترین تبلیغات موجود برای نشان دادن دورنمای اهداف شما است. توجه داشته باشید که قرار دادن محتوای مناسب و تصاویر مرتبط در بروشور می‌تواند تأثیر خوبی بر روی مخاطبان داشته باشد. تنها عامل برتری شما نسبت به دیگر رقبایتان، اطلاعاتی است که شما در اختیار مشتریانتان قرار می‌دهید. بهتر است اطلاعات مربوط به خدمات پس از فروش را نیز در اختیار افراد قرار دهید تا با خیالی آسوده به خرید بپردازند.

نکاتی درباره طراحی بروشور در مشهد

در زیر به برخی از مهم‌ترین نکاتی که در خصوص طراحی بروشور به شما کمک خواهد کرد، اشاره می‌کنیم.

در نظر گرفتن مخاطبین هدف

برای طراحی سایت، پیج اینستاگرام، کاتالوگ و بروشور باید مخاطبین هدف خود را در نظر داشته باشید. هدف شما از تبلیغات، جلب نظر کدام دسته از افراد است. محصول شما مرتبط با کدام قشر بوده و مشتریان شما چه کسانی می‌باشند. پاسخ به تمامی این سؤالات می‌تواند در طراحی یک بروشور مناسب برای کسب‌وکار شما مؤثر باشد.

اگر شما صاحب مشاغلی همچون فروش آهن‌آلات، قطعات خودرو و یا لوازم صوتی هستید، مخاطبین هدف شما عموماً از قشر آقایان می‌باشند و باید در طراحی بروشور در مشهد ،طرحی را ایجاد کنید که بتواند نظر این قشر را جذب نماید. اما اگر شما ارائه‌کننده محصولات و یا خدمات آرایشی و بهداشتی هستید، عمده مخاطبین و مشتریان شما بانوان می‌باشند. در نتیجه استفاده از رنگ‌هایی شادتر و طرح‌هایی با لطافت بیشتر می‌تواند نظر مشتریانتان را جلب نماید. شما نمی‌توانید از یک طرح برای طراحی بروشور محصولات مختلف استفاده کنید. این کار، تمامی زحمات شما را به باد داده و نتیجه مثبتی در پی نخواهد داشت.

طراحی بروشور در مشهد

خلاقیت راز جذابیت

برای طراحی بروشور از خلاقیت خود استفاده کنید. قوانین موجود را بشکنید و کارهای تکراری انجام ندهید. به صورت معمول در طراحی بروشور مطالب از سمت راست به چپ و از بالا به پایین نوشته می‌شود اما شما می‌توانید با نوشتن برخی از مطالب به صورت کج توجه مخاطبینتان را جلب کنید. استفاده از اشکال خاص هندسی در طراحی بروشور می‌تواند جاذبه‌ای برای محصول شما باشد. نگذارید بروشور شما تنها یک‌تکه کاغذ باشد. شما می‌توانید طرحی مانند گل را در وسط بروشور قرار دهید که افراد بلافاصله پس از باز کردن بروشور آن را ببینند. این عمل موجب خواهد شد تا مطالب شما برای فرد جذاب‌تر به نظر رسیده و رغبت بیشتری برای نگه‌داشتن بروشور ایجاد شود.

استفاده از شکل‌های ساده

سعی کنید در طراحی بروشور در مهد از طرح‌های ساده و کاربردی استفاده نمایید. برش‌های زیبا بر روی بروشور جنبه زیباشناسی کار شما را بالا خواهد برد. از شیوه‌های جدید برای تا کردن بروشور استفاده کنید و خود را از قید و بند کارهای تکراری رها کنید. شما می‌توانید از شیوه تا کردن بروشور به عنوان یک عنصر گرافیکی استفاده کنید. به عنوان مثال شیوه تا کردن مثلثی همراه با نوشتن قسمت‌های مهمی از متن می‌تواند جلب‌توجه کرده و شیوه بازاریابی خوبی باشد.

استفاده از اجسام مختلف

یکی از روش‌هایی که می‌تواند بسیار در عرضه محصولات شما مفید باشد، قرار دادن مقداری از محصول است. به عنوان مثال اگر شما فروشنده رنگ هستید، می‌توانید از عناصری همچون پارچه برای نشان دادن رنگ محصول استفاده کنید. در طراحی بروشور در مشهد، قرار دادن تکه‌ای مو مصنوعی برای رنگ مو، یک سی دی برای نشان آموزش و ارائه دیگر محصولات یا چند دانه کشمش برای نشان دادن کیفیت خشکبار می‌تواند برند شما را بیش از پیش مشهور نماید.

طراحی بروشور

رنگ را فراموش نکنید

رنگ‌ها یکی از مهم‌ترین المان‌ها در طراحی بروشور هستند. بهتر است از رنگ‌های جذاب برای این کار استفاده کنید. اگر مخاطبین شما اکثراً از بانوان هستند، بهتر است از رنگ‌هایی مانند سفید، بنفش، صورتی و طلایی استفاده کنید. اما اگر مخاطبین هدف شما بیشتر از آقایان هستند، پیشنهاد می‌شود رنگ‌های مشکی، آبی و طوسی را مدنظر قرار دهید. در صورتی که می‌خواهید با این کار نظر کودکان را جلب کنید بهتر است بجای استفاده از متن، بیشتر تصاویر را مدنظر قرار داده و از رنگ‌های شاد بهره ببرید. توجه به سن، جنس و شخصیت مخاطبانتان می‌تواند در طراحی بروشور در مشهد تأثیر زیادی داشته باشد به همین دلیل نیز در ابتدای امر، مشخص کنید که می‌خواهید این بروشور به دست چه کسانی برسد.

پرسپکتیو، طرحی جالب

شما می‌توانید برای افزایش زیبایی و جذابیت بروشورهای خود از روش عمق دادن به آن‌ها استفاده کنید. یکی از روش‌هایی که می‌تواند طرح شما را به طرحی خاص تبدیل کند، استفاده از پرسپکتیو است. هیچ اجباری نیست که شما در فضایی کاملاً مسطح تصویر کارهایتان را به نمایش بگذارید. مرزها را جابجا کنید. پادشاه قلمرو ذهن خلاق خود باشید. جذابیت را به کالبد کارهای خود بدمید و بازاریابی خود را زنده کنید. عمق دادن به بروشور طرحی جدید است که می‌توانید با استفاده از آن خاص بودن خود را به رخ بکشید. بگذارید همه بدانند شما در تمامی امور حتی در طراحی بروشور در مشهد بهترین هستید.

طراحی بروشور

بررسی انواع بروشور

بروشورها دارای انواع مختلفی بوده که هریک مناسب برای امری است. در زیر به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره‌شده و کاربرد آن را بررسی خواهیم نمود.

بروشورهای پستی

این بروشورها که بهترین نوع بروشور برای معرفی کالای جدید به شمار می‌روند، به این دلیل نام‌گذاری شده‌اند که شما می‌توانید با استفاده از پست و دیگر روش‌ها آن‌ها را به دست افراد مختلف رسانیده و بازاریابی گسترده‌ای داشته باشید. شما با این روش می‌توانید توجه افرادی زیادی را به سمت کسب‌وکار خود جلب نمایید. اگر تعداد مخاطبین هدف شما مشخص بوده و فعالیت شما مربوط به قشر خاصی از جامعه است، شما می‌توانید با در نظر گرفتن هدایای کوچک و به‌نوعی اشانتیون، محصول خود را بهتر و بیشتر معرفی نمایید. بهتر است از این نوع بروشور برای معرفی کلی شرکت و کسب‌وکار استفاده نکنید. این نوع بروشور برای معرفی امور جزئی از جمله کالاهای جدید کاربرد دارد.

چگونه می توانیم در کمترین زمان ممکن یک تیم دیجیتال مارکتینگ داشته باشیم؟

اگر بخواهیم یک تیم  بازاریابی دیجیتال و یا همان دیجیتال مارکتینگ داشته باشیم تا شاهد رشد و پیشرفت چشمگیری در کسب و کارمان باشیم باید بدانیم یک تیم دیجیتال مارکتینگ به چه عناصری نیاز دارد.

  1. مدیر و استراتژیست آژانس دیجیتال مارکتینگ ؛ مسلما هسته ی مرکزی هر تیم دیجیتال مارکتینگی، تئوریسین آن تیم است.
  2. کارشناس سئو؛ اغراق نیست اگر بگوییم بخش زیادی از تفاوت بین تیم های دیجیتال مارکتینگ موفق و تیم هایی که چندان کارایی بالایی ندارند، مربوط به کارشناسان سئو آن تیم می شود.
  3. کارشناس محتوا؛ تولید کنندگان محتوای هر تیمی نیز مانند سئوکاران، از عناصر کلیدی تیم هستند.
  4. کارشناس شبکه های اجتماعی و…
حسین موسوی بازدید : 109 پنجشنبه 23 آبان 1398 نظرات (0)

می‌دانید در دنیای امروزی به دلیل مشکلاتی که مردم در کشور دارند سرانه مطالعه خیلی پایین است و بهترین روش برای تبلیغات، کسب و کار، اجناس و تولیدات خود استفاده از تیزرهای تبلیغاتی به روش‌های مختلف، استفاده از ویدیوهای تبلیغاتی، تبلیغات مجازی، بیلبوردها، استرابورد، ساخت موشن گرافیک و طراحی‌های گرافیکی است. اگر آن ها با توجه به نیاز مخاطبان و شناخت آنها ساخته شود، می‌تواند اثرگذاری خیلی زیادی داشته باشد. تیزرهای تبلیغاتی در دنیای امروز به صورت غیر مستقیم به مخاطبان خود القا می‌کنند که چه لباسی بپوشند، چه چیزی بخورند، چه آهنگی گوش دهند و به طور کلی چه سبکی زندگی نمایند. امروزه از آن جایی که تیزرهای تبلیغاتی تاثیر بسیار زیادی در فروش کالاها دارند، تعداد شرکت‌هایی که به ساخت تیزر تبلیغاتی در مشهد می‌پردازند رو به افزایش است. اولین برخوردی که مشتریان با شرکت شما دارند، همین تیزرهای تبلیغاتی است، پس باید بسیار باکیفیت و عالی باشند تا ذهنیت مناسبی از شرکت شما در ذهن مشتری و بیننده ایجاد شود.

ساخت تیزر تبلیغاتی

از آنجا که ویدیوهای تبلیغاتی تاثیرگذاری بیشتری دارند و توسط بیننده راحت‌تر درک می‌شوند، اکثر کسب و کارهای موفق برای تبلیغ محصولات خود از تیزر استفاده می‌کنند.

تیزر به رفتاری گفته می‌شود که با نمایش درباره یک موضوع حس کنجکاوی بیننده را تحریک کند. تیزهای تبلیغاتی به دلیل اینکه از هزینه‌های بالایی برخوردار است، باید در ساخت آن ها خلاق بود و در نمایش آنها نوآوری را در نظر گرفت.

کسانی که تیزر تبلیغاتی می‌سازند، می‌دانند که این کار ساده و سهل نیست و باید سازندگان آن دارای مهارت و دانش کافی در این زمینه باشند.

تیزرهای ساخته شده مناسب را می‌توانید در تلویزیون، نمایشگاه‌ها، مانیتورها، کنفرانس‌ها، سمینارها، سالن‌ها انتظار، اینستاگرام و تلگرام و غیره تبلیغ کرد و به نمایش گذاشت. این کار می‌تواند در کسب و کار افراد نتیجه مطلوب و خوبی داشته باشد. برای ساخت تیزر تبلیغاتی مناسب نوع تبلیغ، هدف و پیام تبلیغ مشخص باشد زیرا یک تبلیغ مناسب می‌تواند رابطه بین تولیدکنندگان و مخاطبان باشد. پس بر همین اساس تبلیغات باید دارای هدف باشند و با استفاده از یک رسانه مناسب بتوانیم تاثیرپذیری آنها را بیشتر کنیم.

ساخت تیزر تبلیغات

تبلیغات هدفمند تبلیغاتی هستند که با برنامه‌ریزی انجام شوند. یکی از ارکان اصلی و اساسی بازاریابی و جذب مشتری ساخت تیزرهای تبلیغاتی جذاب و منحصر به فرد است. برخی از تیزرهای تبلیغاتی با وجود هزینه ها بسیار بالا با شکست مواجه می‌شوند. یکی از دلایل این موضوع این است که آنها کپی برداری از نمونه‌های خارجی است. نکته مهم در ساخت تیزر‌های تبلیغاتی بکر بودن آنها است.

ساخت تیزرهای تبلیغاتی در مشهد معمولا دارای سه مرحله پیش از تولید، تولید و پس از تولید می‌باشند. در مرحله پیش تولید معمولا درباره مسائلی مانند داستان و محتوا تیزر، لوکیشن فیلم برداری، میزان بودجه مورد نظر، انتخاب بازیگران و سایر دست اندرکاران تصمیم‌گیری می‌شود. مرحله تولید زمان فیلم‌برداری تیزر است. در مرحله پس از تولید نیز فعالیت‌هایی مانند تدوین، صداگذاری، انتخاب موسیقی و جلوه‌های ویژه انجام می‌شود.

می‌دانیم که تبلیغات در توسعه فروش کالاها تاثیر مستقیم و به سزایی دارد. به همین جهت صاحبان صنایع در برنامه‌ریزی کاری خود همیشه مبلغی را برای تبلیغ کالاها و تولیدات خود در نظر می‌گیرند. استفاده از تیزرهای تبلیغاتی یکی از مهم‌ترین و موثرترین روش‌های تبلیغاتی است که صاحبان صنایع از تیزرهای تبلیغاتی برای معرفی تولیدات خود استفاده می‌کنند. از این جهت صنعت تبلیغات یکی از مهم ترین صنایع در دنیای امروزی شده‌ است. به همین جهت مراکز آموزشی زیادی در مشهد برای برگزاری دوره‌های ساخت تیزر تبلیغاتی در مشهد برقرار می‌شود.

تیزرهایی می‌توانند موفق باشند که دارای خلاقیت و از اجرای مناسبی نیز برخوردار باشند.

تیزرها می‌توانند یک یا چند پیام را به بیننده برسانند. در تیزرهای چند پیامی باید ماهیت پیام را در نظر بگیریم و با توجه به آن ها سناریویی خلاق برای آن ها بسازیم. برای ساخت تیزر تبلیغاتی در مشهد قالب‌های گوناگونی وجود دارد که با توجه به نوع محصول و کالا و شرکت‌های مختلف می‌توان از آن ها استفاده کرد. یعنی بعضی از تیزرها دارای یک قالب مشخص یا بعضی از آن ها دارای چندین قالب به هم مرتبط هستند.

ساخت تیزر تبلیغات

در ساخت یک تیزر تبلیغاتی در مشهد باید هدف خود را مشخص کنید. مخاطبانتان را بشناسید و بعد به ساخت تیزر اقدام کنید. که بهتر است تیزر ظاهری جذاب و خلاق داشته باشد. به شما پیشنهاد می‌شود که تیزرهای ساخته شده ابتدا برای تعداد محدودی به نمایش گذاشته شود تا اشکالات و معایب آن مشخص و برطرف گردد و بعد برای عموم به نمایش درآید.

تیزرهای تبلیغاتی خلاق می‌تواند مشتریان زیادی را به خود جذب نماید. زمان استاندارد برای تیزرهای تبلیغاتی 15 تا 50 ثانیه است و سازندگان بهتر است که کوشش کنند با ساخت یک داستان هدف‌دار و تصاویر زیبا و تاثیرگذار و دارای اصول گرافیکی پیام خود را در کوتاه‌ترین زمان به مخاطب منتقل کنند. اگر زمان تیزر بیش از حد طولانی باشد موجب خستگی بیننده می‌شود و از اثرگذاری آن می‌کاهد. همچنین اگر بیش از حد کوتاه باشد، اصل هدف و مطلب به درستی به بیننده انتقال پیدا نمی‌کند.

یک تیزر تبلیغاتی اگر با توجه به اصول فیلم سازی و با شماخت کامل مخاطبان خود ساخته شود، بدون شک تاثیر بسیار شگرف و فراوانی بر پیش برد اهداف شرکت و سازمان مورد نظر دارد.

انواع تیزرهای تبلیغاتی

تیزرهای توضیح دهنده:

در این نوع تیزر باید تمامی ویژگی‌های محصول و وظایف شرکت به طور کامل توضیح داده شود، به طوری هیچ گونه سوالی در ذهن بیننده بدون پاسخ نماند.

تیزرهای تبلیغاتی:

این نوع تیزرها باید به گونه‌ای میخکوب کننده باشند و مخاطب را تحریک به استفاده از آن محصول نماید.

تیزرهای اینفوگرافیک:

در این نوع تیزر شما باید از یک روش خلاقانه و فانتزی برای تبلیغ محصول خود استفاده نمایید.

تیزرهای کارتونی:

تیزرهای کارتونی فقط مختص کودکان نیست. شما می توانید با استفاده از این نوع تیزر هدف و ایده اصلی خود را به مخاطبان انتقال دهید.

 

 

 

حسین موسوی بازدید : 122 پنجشنبه 23 آبان 1398 نظرات (0)

تبلیغات محیطی در مشهد، تبلیغ در هر فضایی که مشتری شما در آنجا بیشترین حضور را دارد، می‌تواند وجود داشته باشد. تبلیغات شما درآن محیط باید به گونه‌ای باشد که بیشترین درگیری را برای ذهن مخاطب ایجاد کرده و در خاطر او بماند. می‌خواهید بدانید چگونه تبلیغاتی انجام دهید که در ذهن‌ها باقی بماند؟ باید تبلیغاتتان را به ‌گونه‌ای که کمتر دیده شده و با یک طراحی‌ متفاوت در هرمکانی قرار دهید. تبلیغات محیطی پیام شما را به‌صورت ساده اما پرقدرت انتقال می‌دهد. کلید موفقیت در تبلیغات محیطی این است که مکان و فرمت مناسب برای تبلیغ را پیدا کرده و آن‌ را با پیامی تاثیرگذار منتشر کنید. در این مقاله به شما برای ساخت موثرترین تبلیغات محیطی کمک خواهیم کرد.

تبلیغات محیطی

چرا تبلیغات محیطی در مشهد انجام دهید؟

رسانه‌های محیطی به عنوان یک عامل مهم در تبلیغات، به‌سرعت در حال توسعه هستند. در اینجا به پنج دلیل اشاره می‌کنیم که چرا این نوع از تبلیغات را در برنامه بازاریابیتان باید قراردهید.

1- زمینه تبلیغات گسترده‌ای را فراهم می‌کند.

شما می‌توانید برای معرفی برند خود از هر فضایی استفاده کنید. اگر شما اولین کسی هستید که دریک محیط خاص تبلیغ می‌کنید، یک تجربه جدید برای مخاطبین هدف خود ایجاد می‌کنید که احتمالا تاثیری ماندگار بر آن‌ها می‌گذارد.

2- تاثیرگذاری بیشتر با تبلیغات متفاوت

تبلیغات محیطی در مشهد به برندها این اجازه را می‌دهد تا یکنواختی‌ در تبلیغات را از بین ببرند. برای مثال اگر می‌خواهید در یک روزنامه یا مجله تبلیغ کنید، مخاطبین هدف شما هم‌زمان با بیست آگهی چاپی مشابه مواجه هستند. تبلیغ کردن به‌ این شکل اشباع است و توجه مخاطبان را جلب نمی‌کند. رسانه‌های محیطی به شما این امکان را می‌دهد که عجیب و غافل‌گیرکننده تبلیغات کنید تا هیچکس نتواند شما را نادیده بگیرد و در یادها بمانید.

تبلیغات محیطی

3- یک تجربه جدید برای مخاطب خلق کنید.

این نوع تبلیغات به دلیل ماهیت خلاق وغیرمرسومی که می‌توانند داشته باشند، توانایی جلب توجه دارند. تبلیغات محیطی در مشهد امکان استفاده و ترکیب عناصر مختلف برای تبلیغ را فراهم می‌کند. این روش بسیار موثر است زیرا مخاطبان هدف شما ارتباطی شخصی‌تر با برند شما برقرار می‌کنند.

4- تبلیغات را در محیط نزدیک به کسب وکارتان انجام دهید.

یک تبلیغات محیطی قوی و جذاب در نزدیکی محل فروشگاهتان می‌تواند باعث شود تا مخاطبان سریع اقدام به بازدید از فروشگاهتان کنند. زمانی که تبلیغات محیطی هیجان انگیز یا عجیب برندتان را در نزدیکی فروشگاهتان انجام می‌دهید، بین زمانی که مخاطب تبلیغتان را می‌بیند تا زمانی که برای بازدید از فروشگاهتان می‌آید، فاصله‌ نمی‌افتد و این باعث می‌شود که فراموش نشوید.

5- با بودجه کم هم می‌توانید نتیجه بگیرید.

در نهایت وقتی‌که زمان به بررسی هزینه‌ها می‌رسد، تبلیغات محیطی در مشهد بسیار انعطاف‌پذیر است. هزینه تبلیغات محیطی به‌شدت وابسته به نوع رسانه و محلی است که شما برای تبلیغاتتان انتخاب می‌کنید. با بودجه‌ای متوسط و مقداری بررسی و خلاقیت می‌توانید تبلیغاتی باکیفیت و تاثیرگذار ایجاد کنید. مثلا؛ برندهایی با بودجه‌های کم می‌توانند از تبلیغات محیطی که به‌صورت چاپی هستند استفاده کنند. مانند تبلیغ کلاس یوگا در عکس زیر:

دراین بخش متوجه شدید که  تبلیغات محیطی می‌تواند غافلگیرکننده، بامزه یا تعجب‌آور باشد. پس دست به‌کار شوید و تبلیغاتی محیطی خلاقانه برای برندتان طراحی کنید.

چگونه برنامه تبلیغات محیطی‌تان را بچینید؟

برای تولید تبلیغات محیطی تاثیرگذار در مشهد بهتر است ابتدا نگاهی به برند‌های موفق دنیا و تبلیغات محیطی جذابشان بیندازید و با بررسی آن‌ها ایده‌هایی نو و خلاقانه کسب کنید. برای بازاریابی و تجارتی موفق لازم است به‌روز باشید.

تبلیغات چه ویژگی‌هایی باید داشته باشند؟

1- سرگرم کننده باشد.

از محصول یک شرکت دیگر نیز می‌توان استفاده کرد.

بیایید فکر کنید تبلیغات محیطی یک بازار رقابتی است و شما می‌خواهید خلاق باشید. بازاریابی محتوایی از طریق محیط می‌تواند به‌شدت سرگرم کننده باشد. به ‌یاد داشته باشید که مردم به دنبال سرگرمی هستند، به‌عنوان مثال می‌دانید فضای مجازی چقدر مخاطب دارد؟ دلیل تعداد زیاد مخاطب در فضای مجازی جنبه سرگرمی آن است.

2- باعث ایجاد حس کنجکاوی در مخاطب شوید.

می‌توانید حس کنجکاوی مخاطبانتان را قلقلک دهید. برای مثال یونیسف در یکی از خیابان‌های شلوغ دستگاه فروش آب کثیف قرارداد. به‌جای انواع مختلف سودا ۸ نوع از بیماری‌های موجود در آب کثیف را ارائه می‌داد. مردم فقط یک دلار پرداخت می‌کردند تا ببینند چه‌چیزی قرار است از این دستگاه بیرون بیاید. سپس این کمپین یک سوال از مخاطبان می‌پرسید: تشنه‌ای؟ میلیون‌ها انسان در سراسر جهان وجود دارند که دسترسی به آب تمیز ندارند. ۴۲۰۰ کودک هرروزه به‌دلیل بیماری‌های موجود در آب می‌میرند پس به تأمین آب آشامیدنی سالم برای کشور‌های درحال توسعه کمک کن.

یک فروشگاه مواد غذایی در چین نمایشی عظیم با استفاده از اسکیت‌بازهای حرفه‌ای و ساخت تخم مرغ‌ها و مواد خوراکی هیجان‌انگیز و غول پیکر در خارج از فروشگاه به‌راه انداخت. بعد از آن با افزایش فروش بیست درصدی آن محصولات مواجه شد سپس این کار را در سایر فروشگاهایش نیز انجام داد.

3- احساسات مخاطب را تحریک کند.

تکنیک مهم دیگر، برانگیختن احساسات مخاطبان است. عواطف در ارتباطات و اثربخشی تبلیغات بسیار تأثیرگذاراست. سگ‌ها، بچه‌ها و حتی مدل‌های جذاب مواردی هستند که شما اغلب در تبلیغات می‌بینید. باید بدانید که همه این‌ها در ایجاد واکنشی احساسی از سمت مخاطب موثرهستند. شما می‌توانید از هرچیزی که مخاطبانتان با آن ارتباط برقرار کرده و واکنش احساسی نشان می‌دهند استفاده کنید.

حسین موسوی بازدید : 100 پنجشنبه 23 آبان 1398 نظرات (0)

از ابتدای زندگی بشر تا کنون انسان برای رفع نیاز و رساندن منظور و هدف خود به دیگران، از اشکال و طرح‎‌های مختلفی استفاده کرده است. همانطورکه انسان‌های اولیه با طراحی روی سنگ و دیوار غارها، ارتباط برقرار کرده و مفاهیم را به یکدیگر انتقال می‌داده‌اند، امروزه نیز نوع جدیدی از این برقراری ارتباط و انتقال مفهوم در سطح جهانی، انجام می‌شود. شرکت‌ها، مشاغل، کسب‌وکار‌های کوچک و بزرگ، سازمان‌ها، نهاد‌ها، ارگان‌ها و حتی مغازه‌ها و بوتیک‌های کوچک سطح شهر، برای شناساندن خود و کسب‌وکارهایشان به مردم و مخاطبان هدفشان، به طراحی لوگو روی آورده‌اند. و همین امر باعث شده است تا بازار طراحان گرافیک برای طراحی لوگو در مشهد ،بسیار پر رونق باشد. اما آیا می‌توان طراحی لوگو را به هر کسی سپرد؟ آیا لوگو فقط یک نشان و لوگو ساده است؟ یا در کسب‌وکارها نقشی بیش ‌از این بازی می‌کند؟

باتوجه به اینکه متقاضیان طراحی لوگو در مشهد بالا رفته است، بر آن شدیم تا نکاتی در رابطه با لوگو، انواع آن و لزوم داشتن لوگوی مخصوص را برای شما متقاضیان عزیز شرح دهیم. اگر متقاضی طراحی لوگو در مشهد هستید، با یاراپلاس همراه باشید تا اطلاعات مفیدی درباره سفارش طراحی لوگو، کسب کنید.

لوگو چیست و چه انواعی دارد؟

لوگو یا آرم، طرحی گرافیکی است که از علائم، حروف و گاه تصویر تشکیل شده است. طراح لوگو، با چینش ویژه این موارد در کنار هم، طرحی گاه خوانا و گاه ناخوانا برای نام‌های تجاری ایجاد می‌کند و ویژگی اصلی لوگوی طراحی شده این است که کاملا متمایز از لوگوهای دیگر و دارای مشخصه‌ای مخصوص به نام تجاری مورد نظر است.

لوگو در واقع طرحی جذاب و متمایز است که هویت یک مجموعه، کالا یا خدمات مشخصی را بازنمایی می‌کند. به هر جا که نگاه کنید، بی‌شک یک لوگو به چشم خواهد خورد. از لباس‌ها و اشیا گرفته تا پرچم‌ها و ارگان‌های نظامی، همه و همه دارای نشان خاصی هستند که معرف کاربری و هویت آن‌ها است. لوگو باید منحصر به فرد باشد و این همان جیزی است که هر نام تجاری از لوگوی خود انتظار دارد. طراحان گرافیگ یاراپلاس، برای طراحی لوگو در مشهد از سه ساختار استفاده می‌کنند که در ادامه هر کدام را شرح می‌دهیم.

مزایای طراحی کارت ویزیت در مشهد

مونوگرام

مونوگرام به روشی در طراحی لوگو گفته می‌شود که به دلیل طولانی بودن نام تجاری مورد نظر، از حروف اول کلمات نام تجاری، برای طراحی لوگو استفاده می‌شود. معمولا از این حروف، با رعایت ترتیب قرارگیری آن‌ها در نام تجاری، استفاده می‌کنند. از نمونه طراحی‌ به روش مونوگرام می‌توان به لوگوی گوچی و ال جی اشار کرد. طراحان گروه یاراپلاس که خدمات طراحی لوگو در مشهد را ارائه می‌کنند، با ذوق هنری خود به این حروف شکل و ظاهر هنری و جذاب خواهند بخشید.

پیکتوگرام

این نوع لوگو، شکلی است که به نام، عرصه فعالیت و یا مفاهیم مرتبط با نام تجاری اشاره دارد. این سبک لوگو تقریبا پرطرفدار‌ترین سبک طراحی لوگو در مشهد است. دلیل آن نیز مشخص است، همیشه یک شکل ساده، راحت‌تر در ذهن ثبت می‌شود و هر کسی با هر زبانی، با نگاه کردن به لوگوی پیکتوگرام می‌تواند با آن ارتباط برقرار کند. در این روش ممکن است طراح، از نام برند در کنار شکل استفاده کند. اما تمرکز بر روی طراحی شکل است و نه نام و حروف. نمونه‌ای از این نوع طراحی لوگوی اپل، اینستاگرام، پوما و نایک است.

لوگوتایپ

این نوع لوگو طرحی نوشتاری است. به این صورت که طراحان گرافیک در آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس برای طراحی لوگو در مشهد ،لوگوی مورد نظر را با استفاده از فونت‌های مرسوم طراحی می‌کنند. در واقع این نوع لوگو، ترکیبی از حروف یا کلمه‌ی مخفف شده‌ای است که مرتبط با برند است. برای مثال می‌توان به لوگوی شرکت‌های گوگل و یاهو اشاره کرد. نوع دیگری از طراحی لوگو وجود دارد که در این دسته قرار می‌گیرد. که در آن، یک یا چند حرف از لوگو تغییر شکل داده می‌شوند. به این طراحی Letterform می‌گویند. مثالی از این نوع طراحی می‌توان به لوگوی شرکت‌های ناسا، آی بی ام یا شبکه اچ بی او اشاره کرد.

لوگوی ترکیبی

این نوع طراحی لوگو همانطور که از اسمش پیدا است، ترکیبی از روش‌های دیگر است و دست طراح در طراحی لوگو باز است و می‌توان از هر روشی که مناسب و جذاب به نظر برسد، استفاده کند. برای نمونه می‌توان به لوگوی شرکت‌های آدیداس، بیک یا لوگوی باشگاه‌های فوتبال اشاره کرد.

چرا باید برای نام تجاری برند خودمان لوگو داشته باشیم؟

وقتی همه عواملی ضروری در ایجاد یک تجارت در شهرمان را در نظر می‌گیرید، طراحی لوگو در مشهد ،ممکن است به عنوان اولویت اصلی به نظر نرسد. اما در اصل باید اینطور باشد! ممکن است این زمزمه در ذهنتان تکرار شود که «شاید اصلاً به لوگو احتیاج نداریم». اما این درست نیست. بی‌شک لوگو، یکی از بخش‌های جدایی ناپذیر در مراحل ساخت نام تجاری موفق است. بنابراین، اگر نمی‌دانید چرا یک لوگو اینقدر مهم است دلایلی که یاراپلاس، بهترین تیم طراحی لوگو در مشهد، در ادامه توضیح می‌دهد را به خوبی مطالعه کنید.

جلب توجه

این روزها با این بازار رقابتی نفس گیر، شما فقط چند ثانیه وقت دارید تا توجه مخاطبان را جلب کنید. یک لوگوی جذاب می‌تواند به سرعت توجه بینندگان را جلب کند و هویت اصلی شرکت را با روشی جالب انتقال دهد.

تاثیر اولیه قوی روی مخاطب

لوگو اولین معرف یک شرکت برای مصرف‌کنندگان است و اگر به خوبی طراحی شود، می‌تواند علاقه عموم را جلب کرده و آن‌ها را دعوت کند تا درباره شرکت اطلاعات بیش‌تری کسب کنند. اگر اینطور نباشد، شما مشتریان را از دست خواهید داد. لوگو، شرکت شما را به عنوان یک برند قوی در فضایی حرفه‌ای معرفی می‌کند.

طراحی لوگو

لوگو هویت برند شما است

واقعیت این است که طراحی لوگو، نه تنها بخشی از برندسازی شرکت است، بلکه به عنوان پایه و اساس شرکت نیز محسوب می‌شود. رنگ ها، شکل‌‌ها و فونت‌ها با داستان شرکت شما همخوانی خواهند داشت، و لوگو مانند صحنه‌ای، این داستان را روایت خواهد کرد. بعدها نیز از این لوگو برای برندسازی استفاده خواهد شد. به طوری که بر روی سربرگ‌ها، کارت‌ها، صفحات فرود، بسته بندی‌ها و فراخوان‌ها و … چاپ خواهد شد.

  • شما را به یادماندنی می‌کند: لوگوها نقطه شناسایی کسب‌وکارها هستند؛ آن‌ها نمادی هستند که مشتریان برای شناختن نام تجاری شرکتتان، استفاده می‌کنند. در حالت ایده آل، همه می‌خواهند که مردم فوراً با نگاه کردن به لوگو، کاربری شرکت را در ذهن خود ثبت کنند. از آنجایی که یک لوگوی خوب، عنصری بصری و زیبایی‌شناختی است، باعث می‌شود که تصویر مثبتی از مارک شما، در ذهن مخاطب نقش ببندد. یاراپلاس متخصص طراحی لوگو در مشهد، با طراحی لوگوی جذاب برای کسب‌وکار شما، باعث خواهد شد، مخاطبان نام کسب‌وکار شما را هرگز فراموش نکنند.
  • رقابت بهتر: جراتکنید با لوگوی جذاب، متفاوت به نظر برسید، زیرا لوگوی شرکت به مصرف‌کنندگان نشان می‌دهد که چرا تجارت شما بی‌نظیر است. برای مثال: مطمئناً، ممکن است تعداد زیادی رقیب دیگر در شهر مشهد وجود داشته باشد، اما شما تنها شرکتی خواهید بود که با طراحی لوگوی متفاوت و جذاب، افراد زیادی را به خود جذب می‌کنید. لوگو دریچه‌ای برای انتقال ارزش‌های شما است و به مصرف‌کنندگان نشان می دهد که چرا از رقبایتان بهتر هستید. برای طراحی لوگو در مشهد، یاراپلاس می‌تواند تمام انتظارات شما از یک لوگو در سطح رقابتی بالا را برطرف کند.
  • وفاداریبه برند را تقویت می کند: با رشد برند، لوگوی شرکت برای طیف گسترده‌ای از مصرف‌کنندگان آشنا خواهد بود، و این آشنایی باعث می‌شود، شما قابل اعتماد و قابل دسترس به نظر بیایید. برای مثال: وقتی قصد خرید وسایل تمرین را دارید و ناگهان شلوار پیاده‌روی نایک را مشاهده می‌کنید، فوراً آماده خرید هستید. چرا؟ زیرا نایک برندی است که به آن اعتماد دارید. این اعتماد بر پایه همان لوگو ایجاد شده است و وفاداری به برند را در پی داشته است.

ویژگی‌های لوگوی جذاب

اینکه لوگو چقدر مهم است را با هم بررسی کردیم، قطعا اگر طراحی لوگو با خلاقیت همراه باشد، تاثیر بیش‌تری بر روی اعتبار و محبوبیت برند خواهد گذاشت. در زیر پنج ویژگی یک لوگوی عالی آورده شده است.

  1. ساده: لوگوهای ساده همان‌هایی هستند که افراد به محض دیدن، به راحتی آن‌ها را تشخیص می‌دهند. برند‌هایی که  مردم به راحتی آنان را به خاطر می‌آورند. همان‌هایی هستند که ساده‌ترین لوگوها را دارند.
  2. قابلیت ارتقا: یک لوگوی عالی باید به اندازه کافی منعطف باشد تا بتوان در صورت به روز رسانی و یا تغییر با گذشت زمان، باز هم به نظر خوب برسد. این تغییرات توسط اکثر شرکت‌های بزرگ مانند گوگل انجام گرفته است.
  3. بهیاد ماندنی: یک لوگوی خوب باید تأثیرگذار باشد. شما می‌خواهید توجه بیننده خود را جلب کنید و تصویری از خود در ذهنش بجا بگذارید. پس لوگو باید به جذاب و تاثیرگذار باشد تا در یادها ثبت شود.
  4. همهکاره: از ویژگی‌های مهم یک لوگوی خوب این است که  در هر رسانه‌ای و با هر نوع مواد چاپی، خوب به نظر برسد.
  5. مرتبط: لوگو باید مربوط به کسب‌وکار و هدف شما باشد. این ویژگی مربوط به خدمات و یا محصولاتی می‌شود که شما به مشتریان ارایه می‌دهید.

لوگوی قدیمی خود را بروز رسانی کنیم یا اینکه لوگوی جدید سفارش دهیم؟

لوگو قوی می‌تواند تأثیر بزرگی در تجارت شما داشته باشد. بعضی اوقات شرکت‌ها در همان بار اول انتخاب و طراحی دقیقی را برای لوگوی خود در نظر می‌گیرند (مانند نایک) و هرگز مجبور نیستند که دوباره لوگو خود را بازطراحی کنند. اما بیش‌تر اوقات، یک لوگو باید جوری تنظیم شود که با تغییر و تحولات شرکت (یا دنیای طراحی) همگام باشد. این امر مخصوصا برای مشاغلی با طول عمر زیاد، ضروری است. طراحی مجدد لوگو، ممکن است دلهره‌آور به نظر برسد. بهتر است قبل از کنار گذاشتن لوگو فعلی، مدتی وقت بگذارید تا اطمینان حاصل کنید که طراحی مجدد واقعاً همان چیزی است که لازم دارید. پرسیدن 4 سوال اصلی به شما کمک می‌کند درک کنید که آیا وقت آن رسیده است تا لوگوی خود را تغییر دهید یا نه؟

طراحی لوگو

  • آیا لوگوشما برای دوران سنتی بازاریابی بوده است؟ این یک سوال ساده و واضح است، اما سوالی است که ارزش پرسیدن دارد. اگر لوگوی شما در دهه 50 طراحی شده است. احتمالا الان دیگر زمان ورود شما به دوره مدرن است. لوگوی قدیمی نه تنها از نظر زیبایی‌شناسی خسته‌کننده است،  بلکه ممکن است با تکنولوژی عصر جدید مانند رسانه‌های اجتماعی، تلفن‌ها، تبلت‌ها و غیره سازگار نباشد.
  • آیاتجارت شما گسترش یافته یا تغییر کرده است؟ آیا به تازگی یک سری محصولات جدید را اضافه کرده‌اید؟ یا دفتر مرکزی خود را گسترش داده‌اید؟ یا کارمندان جدیدی را استخدام کرده‌اید؟ اگر تجارت شما به هر روشی گسترش یافته یا تغییر کرده است، ممکن است زمان آن رسیده باشد که به فکر تغییر لوگوی خود باشید.
  • آیاوارد رقابت و بازار جدیدی شده‌اید؟ مدت زمان طولانی در صدر صنعت خود بودید و اکنون، به طور ناگهانی یک رقابت جدی را تجربه کرده‌اید؟ می‌توانید احساس ترس کنید و یا اینکه بلند شوید و برای جایگاه خود بجنگید. بازطراحی لوگو می‌تواند به مشتریان نشان دهد که شما یک شرکت مدرن و به روز و آینده‌نگر هستید که شایستگی اعتماد آن‌ها را دارید.
  • آیابا مخاطبان جدیدی بروبرو شده‌اید؟ شما یک تعداد مشتری دائمی دارید که به شرکت شما وفادارند، اما هر شرکتی با مصرف‌کنندگان جدید روبرو می‌شودکه سلایق مدرن و جدیدی دارند. طراحی مجدد لوگو
  • به شما کمک می‌کند با مخاطبان جدید ارتباط برقرار کنید و همچنان مشتریان دائمی خود را حفظ کنید.

طراحی لوگو در مشهد

اگر به یک یا چند سوال فوق پاسخ مثبت داده‌اید، ممکن است زمان طراحی مجدد لوگو شما فرا رسیده باشد، اما راه‌های دیگری نیز وجود دارند که شما را از کنار گذاشتن لوگو منصرف کند. شما می‌توانید به سادگی لوگو خود را به روز رسانی کنید. به روز رسانی لوگو، رویکردی با کمترین تغییرات در طراحی است. در طی به روز رسانی لوگو، یک طراح با افزودن پیام، به روزرسانی رنگ‌ها یا ساده کردن کل ظاهر، تغییراتی را متناسب با کاربری کنونی، ایجاد می‌کند.

طراحی لوگو در مشهد توسط یاراپلاس

لوگو شما اولین چیزی است که مخاطبان با دیدین آن، با برند شما ارتباط برقرار می‌کنند. این باید اولویت و مرکز تمام فعالیت‌های بازاریابی شما باشد. اگر لوگو ندارید، یاراپلاس با گروهی حرفه‌ای برای طراحی لوگو در مشهد، فرصتی را برای شما فراهم می‌کند که تجارت خود را در ذهن مخاطبان خود ثبت کنید. طراحان لوگوی ما، می‌توانند به شما کمک کنند تا با طراحی لوگو در مشهد، تصویری منحصر به فرد و مؤثر برای برند خود ایجاد کنید که نشانگرکیفیت شرکتتان باشد.

کمپین دیجیتال مارکتینگ همان استراتژی دیجیتال مارکتینگ است؟! خیر؛ کمپین دیجیتال مارکتینگ شما پایه و بنای استراتژی شماست!!

برای درک جمله ی بالا، باید مفهوم هر کدام از دو واژه ی کمپین و استراتژی را به خوبی درک کنید؛ استراتژی به معنای وجود یک نقشه ی راه برای رسیدن به یک هدف مطلوب است، لزوما قرار نیست حتما استراتژی های پرهزینه و دشوار را برای کار خود تعریف کنید، همین که استراتژی قدرتمند و کارآمدی را برای ادامه ی راه پیش گرفتید، شما نیمی از مسیر را طی کرده اید و اما کمپین دیجیتال مارکتینگ چیست!؟

کمپین دیجیتال مارکتینگ شما اقداماتی در استراتژی شماست که به شما کمک کند تا سریع تر به آن هدف مطلوب دست یابید.

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 134
  • بازدید سال : 622
  • بازدید کلی : 7,100