loading...
آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس
حسین موسوی بازدید : 121 پنجشنبه 23 آبان 1398 نظرات (0)

تبلیغات محیطی در مشهد، تبلیغ در هر فضایی که مشتری شما در آنجا بیشترین حضور را دارد، می‌تواند وجود داشته باشد. تبلیغات شما درآن محیط باید به گونه‌ای باشد که بیشترین درگیری را برای ذهن مخاطب ایجاد کرده و در خاطر او بماند. می‌خواهید بدانید چگونه تبلیغاتی انجام دهید که در ذهن‌ها باقی بماند؟ باید تبلیغاتتان را به ‌گونه‌ای که کمتر دیده شده و با یک طراحی‌ متفاوت در هرمکانی قرار دهید. تبلیغات محیطی پیام شما را به‌صورت ساده اما پرقدرت انتقال می‌دهد. کلید موفقیت در تبلیغات محیطی این است که مکان و فرمت مناسب برای تبلیغ را پیدا کرده و آن‌ را با پیامی تاثیرگذار منتشر کنید. در این مقاله به شما برای ساخت موثرترین تبلیغات محیطی کمک خواهیم کرد.

تبلیغات محیطی

چرا تبلیغات محیطی در مشهد انجام دهید؟

رسانه‌های محیطی به عنوان یک عامل مهم در تبلیغات، به‌سرعت در حال توسعه هستند. در اینجا به پنج دلیل اشاره می‌کنیم که چرا این نوع از تبلیغات را در برنامه بازاریابیتان باید قراردهید.

1- زمینه تبلیغات گسترده‌ای را فراهم می‌کند.

شما می‌توانید برای معرفی برند خود از هر فضایی استفاده کنید. اگر شما اولین کسی هستید که دریک محیط خاص تبلیغ می‌کنید، یک تجربه جدید برای مخاطبین هدف خود ایجاد می‌کنید که احتمالا تاثیری ماندگار بر آن‌ها می‌گذارد.

2- تاثیرگذاری بیشتر با تبلیغات متفاوت

تبلیغات محیطی در مشهد به برندها این اجازه را می‌دهد تا یکنواختی‌ در تبلیغات را از بین ببرند. برای مثال اگر می‌خواهید در یک روزنامه یا مجله تبلیغ کنید، مخاطبین هدف شما هم‌زمان با بیست آگهی چاپی مشابه مواجه هستند. تبلیغ کردن به‌ این شکل اشباع است و توجه مخاطبان را جلب نمی‌کند. رسانه‌های محیطی به شما این امکان را می‌دهد که عجیب و غافل‌گیرکننده تبلیغات کنید تا هیچکس نتواند شما را نادیده بگیرد و در یادها بمانید.

تبلیغات محیطی

3- یک تجربه جدید برای مخاطب خلق کنید.

این نوع تبلیغات به دلیل ماهیت خلاق وغیرمرسومی که می‌توانند داشته باشند، توانایی جلب توجه دارند. تبلیغات محیطی در مشهد امکان استفاده و ترکیب عناصر مختلف برای تبلیغ را فراهم می‌کند. این روش بسیار موثر است زیرا مخاطبان هدف شما ارتباطی شخصی‌تر با برند شما برقرار می‌کنند.

4- تبلیغات را در محیط نزدیک به کسب وکارتان انجام دهید.

یک تبلیغات محیطی قوی و جذاب در نزدیکی محل فروشگاهتان می‌تواند باعث شود تا مخاطبان سریع اقدام به بازدید از فروشگاهتان کنند. زمانی که تبلیغات محیطی هیجان انگیز یا عجیب برندتان را در نزدیکی فروشگاهتان انجام می‌دهید، بین زمانی که مخاطب تبلیغتان را می‌بیند تا زمانی که برای بازدید از فروشگاهتان می‌آید، فاصله‌ نمی‌افتد و این باعث می‌شود که فراموش نشوید.

5- با بودجه کم هم می‌توانید نتیجه بگیرید.

در نهایت وقتی‌که زمان به بررسی هزینه‌ها می‌رسد، تبلیغات محیطی در مشهد بسیار انعطاف‌پذیر است. هزینه تبلیغات محیطی به‌شدت وابسته به نوع رسانه و محلی است که شما برای تبلیغاتتان انتخاب می‌کنید. با بودجه‌ای متوسط و مقداری بررسی و خلاقیت می‌توانید تبلیغاتی باکیفیت و تاثیرگذار ایجاد کنید. مثلا؛ برندهایی با بودجه‌های کم می‌توانند از تبلیغات محیطی که به‌صورت چاپی هستند استفاده کنند. مانند تبلیغ کلاس یوگا در عکس زیر:

دراین بخش متوجه شدید که  تبلیغات محیطی می‌تواند غافلگیرکننده، بامزه یا تعجب‌آور باشد. پس دست به‌کار شوید و تبلیغاتی محیطی خلاقانه برای برندتان طراحی کنید.

چگونه برنامه تبلیغات محیطی‌تان را بچینید؟

برای تولید تبلیغات محیطی تاثیرگذار در مشهد بهتر است ابتدا نگاهی به برند‌های موفق دنیا و تبلیغات محیطی جذابشان بیندازید و با بررسی آن‌ها ایده‌هایی نو و خلاقانه کسب کنید. برای بازاریابی و تجارتی موفق لازم است به‌روز باشید.

تبلیغات چه ویژگی‌هایی باید داشته باشند؟

1- سرگرم کننده باشد.

از محصول یک شرکت دیگر نیز می‌توان استفاده کرد.

بیایید فکر کنید تبلیغات محیطی یک بازار رقابتی است و شما می‌خواهید خلاق باشید. بازاریابی محتوایی از طریق محیط می‌تواند به‌شدت سرگرم کننده باشد. به ‌یاد داشته باشید که مردم به دنبال سرگرمی هستند، به‌عنوان مثال می‌دانید فضای مجازی چقدر مخاطب دارد؟ دلیل تعداد زیاد مخاطب در فضای مجازی جنبه سرگرمی آن است.

2- باعث ایجاد حس کنجکاوی در مخاطب شوید.

می‌توانید حس کنجکاوی مخاطبانتان را قلقلک دهید. برای مثال یونیسف در یکی از خیابان‌های شلوغ دستگاه فروش آب کثیف قرارداد. به‌جای انواع مختلف سودا ۸ نوع از بیماری‌های موجود در آب کثیف را ارائه می‌داد. مردم فقط یک دلار پرداخت می‌کردند تا ببینند چه‌چیزی قرار است از این دستگاه بیرون بیاید. سپس این کمپین یک سوال از مخاطبان می‌پرسید: تشنه‌ای؟ میلیون‌ها انسان در سراسر جهان وجود دارند که دسترسی به آب تمیز ندارند. ۴۲۰۰ کودک هرروزه به‌دلیل بیماری‌های موجود در آب می‌میرند پس به تأمین آب آشامیدنی سالم برای کشور‌های درحال توسعه کمک کن.

یک فروشگاه مواد غذایی در چین نمایشی عظیم با استفاده از اسکیت‌بازهای حرفه‌ای و ساخت تخم مرغ‌ها و مواد خوراکی هیجان‌انگیز و غول پیکر در خارج از فروشگاه به‌راه انداخت. بعد از آن با افزایش فروش بیست درصدی آن محصولات مواجه شد سپس این کار را در سایر فروشگاهایش نیز انجام داد.

3- احساسات مخاطب را تحریک کند.

تکنیک مهم دیگر، برانگیختن احساسات مخاطبان است. عواطف در ارتباطات و اثربخشی تبلیغات بسیار تأثیرگذاراست. سگ‌ها، بچه‌ها و حتی مدل‌های جذاب مواردی هستند که شما اغلب در تبلیغات می‌بینید. باید بدانید که همه این‌ها در ایجاد واکنشی احساسی از سمت مخاطب موثرهستند. شما می‌توانید از هرچیزی که مخاطبانتان با آن ارتباط برقرار کرده و واکنش احساسی نشان می‌دهند استفاده کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 129
  • بازدید سال : 617
  • بازدید کلی : 7,095