loading...
آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس
حسین موسوی بازدید : 117 سه شنبه 21 آبان 1398 نظرات (0)

طراحی وب سایت ارزان

در این مقاله به بررسی مبحث طراحی سایت ارزان در مشهد می‌پردازیم. امیدواریم این مقاله بتواند اطلاعات کافی را دراختیار کسانی که می‌خواهند وب‌سایت شخصی یا تجاری داشته باشند، قرار دهد. به عنوان مثال هتل‌ها و اماکن اقامتی در مشهد می‌بایست اطلاعات کافی در خصوص امکانات و خدمات خود را در اختیار زائران و مسافران حریم رضوی قرار دهند. نحوه رزرو هتل، تعرفه کرایه اتاق‌ها، ظرفیت پذیرش و موقعیت هتل همگی مواردی هستند که می‌بایست در طراحی سایت برای هتل‌ها رعایت گردد. مهم‌ترین مبحث در طراحی وب‌سایت یک هتل، سئوی سایت می‌باشد که رعایت نکات مربوط به آن می‌تواند شما را نسبت به رقیبان متمایز سازد. در ادامه با ما همراه شوید تا شما را با نحوه طراحی وبسایت آشنا کنیم.

طراحی سایت ارزان در مشهد با وردپرس

سیستم مدیریت محتوای وردپرس می تواند پاسخگوی نیاز مشتریان ووبلاگ نویسان در خصوص طراحی سایت ارزان در مشهد باشد. با وردپرس می توان در ظرف مدتی کوتاه، وب‌سایتی مطابق با خواست و سلیقه مشتری طراحی نمود. نصب وردپرس پس از خرید دامنه وهاست توسط طراح سایت وردپرسی انجام می گیرد. بعد ازآن نوبت به نصب پوسته وردپرسی می‌رسد. پوسته‌های زیادی به صورت رایگان درون وردپرس قرار گرفته که برای نصب هرپوسته می‌توانید از قسمت پیشخوان در بخش سفارشی‌سازی پوسته اقدام به نصب آن کنید.

همچنین وردپرس دارای افزونه‌های بسیاری می‌باشد که توسط توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان طراحی شده‌اند. شما این افزونه‌ها را می‌توانید از مخزن وردپرس دانلود نمایید.

ازویژگی‌های سایت طراحی شده با وردپرس می‌توان به امکان توسعه آن اشاره نمود. فرض کنید سایت فروشگاهی در سال گذشته طراحی شده و حال صاحب فروشگاه می‌خواهد قابلیتی جدید را به سایت خود اضافه کند، طراح سایت تنها با نصب یک افزونه می‌تواند خواسته او را برآورده کند.

پکیج طراحی سایت

سفارش دهندگان طراحی سایت ارزان در مشهد چه کسانی هستند؟

افرادی که به عنوان سفارش‌دهندگان طراحی سایت درمشهد شناخته می‌شوند را می‌توان در دسته‌بندی‌های زیر تعریف نمود:

1- صاحبان مشاغل کوچک

صاحبان مشاغل کوچک که محدوده خدمات‌رسانی و فروش محصولات آنها به محدوده کوچکی ختم می‌گردد.

2- صاحبان مشاغل متوسط

صاحبان مشاغل متوسط که محدوده خدمت‌رسانی و فروش محصولات آنها می‌تواند تمامی نواحی شهر مشهد را پوشش دهد. به عنوان مثال یک آشپزخانه و تهیه غذا که مشتریان آن از هر نقطه از شهر به صورت آنلاین غذا سفارش می‌دهند.

3- صاحبان مشاغل بزرگ

صاحبان مشاغل بزرگ نیز می‌توانند از سفارش‌دهندگان طراحی سایت در مشهد باشند. به عنوان مثال یک کارخانه بزرگ واقع در شهرک صنعتی طوس مشهد درخواست سایتی را می‌کند که آدرس کارخانه و شماره تلفن آن، برای رانندگان کامیون‌های حمل بار نمایش داده شود.

طراحی سایت شرکتی هم جزوی از زیر مجموعه های اصلی موارد 1 تا 3 می شود.

با توجه به تجربیات به دست آماده در طی سال های فعلیت در حوزه دیجیتال مارکتینگ به این نتیجه رسیده ایم که اغلب صاحبان کسب و کارها برای معرفی خود و فعالیت های حرفه ایشان در حوزه تخصصی، به دنبال داشتن وب سایت هایی هستند که به آن ها این امکان معرفی این موارد را بدهد. از این رو ما طراحی سایت شخصی را یکی از مهمترین زمینه ها برای به صرفه کردن طراحی وب سایت ها می دانیم.

طراحی وب سایت ارزان

چه کسانی  طراحی سایت ارزان در مشهد را انجام می‌دهند؟

از جمله کسانی که به طراحی سایت در مشهد با قیمت مناسب می‌پردازند، می‌توان به دانشجویان رشته کامپیوتر اشاره کرد. این افراد نیاز به تهیه پروژه برای پایان‌نامه خود دارند و بحث مالی طراحی سایت برایشان مطرح نیست. طراحان سایت‌های وردپرسی از دیگر افراد شناخته شده در حوزه طراحی سایت می‌باشند که می‌توانید صفر تا صد یک سایت را از آن‌ها بخواهید. همچنین شرکت‌های برنامه نویسی در کنار انجام پروژه‌های خود ، کار طراحی سایت در مشهد را نیز انجام می‌دهند. در این شرکت‌ها افراد زیادی در قالب یک تیم، کار طراحی و پشتیبانی سایت را انجام می‌دهند.

شما می توانید عنوان طراحی سایت ارزان در مشهد را در سایت گوگل وارد نموده و منتظر نتایج آن باشید. اما همانطور که گفتیم طراحی سایت‌ وردپرسی در اولویت انجام این کار قرار دارند. تیم‌های موفق برنامه‌نویسی و طراحی نیز در شهر مشهد از عنوان طراحی سایت ارزان در کنار تبلیغات خود برای جذب مشتریان جدید استفاده می‌نمایند.

طراحی سایت ارزان در مشهد با استفاده از زبان برنامه‌نویسی

داشتن دانش برنامه نویسی و کدنویسی می‌تواند تا حدود زیادی شما را از سیستم‌های مدیریت محتوا بی‌نیاز سازد. اگر شما می خواهید به طراحی سایت ارزان در مشهد با کدنویسی بپردازید، می‌بایست در ابتدا با زبان‌های نشانه گذاری آشنا شوید. Html,css,javascript از جمله این زبان‌ها می‌باشند. از دیگر زبان‌هایی که در طراحی قالب سایت استفاده می‌شوند می‌توان به bootstrap  و jquery اشاره کرد که بیشتر برای طراحی سایت‌های رسپانسیو و واکنشگرا به کاربرده می‌شوند.

بعد از طراحی قالب نوبت به داینامیک کردن آن می رسد. زبان‌های برنامه‌نویسی از قبیل php می‌توانند نیازهای اولیه شما را برای طراحی سایت ارزان در مشهد برآورده نمایند.

اما برای عقب نماندن از رقبا نباید از تکنولوژی‌های جدید غافل شوید. انواعی از فریمورک‌ها برای زبان‌های مختلف برنامه‌نویسی وب وجود دارند که باعث کاهش کدنویسی و در نتیجه کاهش هزینه و زمان برای طراح و برنامه نویس می‌شوند. از جمله این تکنولوژی‌های جدید می توان به laravel اشاره کرد. لاراول فریمورکی برای php می باشد. همچنین واکنشگرایی یا همان رسپانسیو بودن صفحات وب‌سایت مبحث بسیار مهمی در طراحی می‌باشد. عناصر به کارگرفته شده در طراحی سایت می‌بایست در تمام  وسایل مانند تبلت‌ و موبایل‌ به صورت منظم و یکپارچه در کنار هم و یا زیرهم قرار گرفته و متناسب با عرض صفحه نمایشگر نمایش داده شوند.

عرض صفحه نمایشگر در موبایل کمتر از 768 پیکسل ، در تبلت بین 768 و991 پیکسل ،در لپ تاپ بین 992 تا 1199 پیکسل و در دسکتاپ‌های بزرگ بیشتر از 1200 پیکسل می‌باشد. شما می‌توانید با فریمورک bootstrap و یا در css  با خاصیت media حالت واکنشگرایی را رعایت نمایید.

طراحی وب سایت ارزان

طراحی سایت ارزان درمشهد با php

 Php یکی از زبان‌های برنامه‌نویسی سمت سرور می‌باشد که می‌توان با آن سایت‌های داینامیک را طراحی کرد. این زبان برنامه‌نویسی دارای چند هزار تابع از پیش تعریف شده می‌باشد که توسط توسعه‌دهندگان این زبان نوشته شده است. Php در کنارسایر زبان‌های نشانه‌گذاری مثل html بدنه یک سایت پویا را تشکیل می‌دهد. تنها دلیلی که می‌توان در اینجا به طراحی سایت ارزان در مشهد با کدنویسی و زبان برنامه نویسی Php پرداخت این است که معمولا در این مواقع قالب سایت یکبار طراحی شده و از آن در چندین سایت مختلف استفاده شده است.

بعد از آن برنامه نویس قالب سایت استاتیک را به سایتی پویا و قابل مدیریت تبدیل می‌نماید.سرعت لود شدن سایت Php یک ثانیه بیشتر از سایت وردپرسی است و این مطلب درهنگامی که یک سایت در به اصطلاح حال بالا آمدن است به وضوح قابل درک می باشد.

کسب و کارهایی که به دنبال ورود به دنیای دیجیتال و اینترنت هستند، اغلب نیاز به وب سایت هایی ارازن قیمت و کاربردی را دارند تا با طراحی سایت فروشگاهی بتواند بخشی از خدمات خود را به مشتریان اینترنتی خود ارائه دهند.

 

صفر تا صد خدمات آژانس های دیجیتال مارکتینگ؛ از یک آژانس دیجیتال مارکتینگ چه انتظاراتی داشته باشیم؟!

 

به فرایندی که طی آن با استفاده از یک ابزار دیجیتالی اقدام به بازاریابی، فروش و یا تبلیغ خدمات یک برند بکنید، دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) گفته می شود. در واقع فضای دیجیتال مارکتینگ معنا و مفهوم خیلی گسترده تری را شامل می شود اما برای اینکه بدانیم یک آژانس دیجیتال مارکتینگ قرار است چه خدماتی به ما بدهد این ساده ترین تعریفی ست که می تواند مفهوم را برساند.

خدمات آژانس های دیجیتال مارکتینگ :

  1. تولید محتوا؛ پایه و اساس خدمات در هر آژانس دیجیتال مارکتینگی تولید و ارائه ی انواع محتواست.
  2. سئو؛ مانند تولید محتوا از مهم ترین شاخه های دیجیتال مارکتینگ به شمار می رود.
  3. بازاریابی شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوایی و…
 
حسین موسوی بازدید : 90 دوشنبه 20 آبان 1398 نظرات (0)

بازاریابی محتوایی نوعی از بازاریابی می‌باشد که با ارائه محتوا جدید و به اشتراک قرار دادن آن‌ها علاوه بر حفظ مشتریان قبلی، مشتریان جدیدی هم جذب می‌شوند. در تعریف دیگر می‌توان گفت ارائه محتوا جدید ، ایجاد یک ارتباط موثر بین محصول و مصرف کننده محصول است که تمامی نویسندگان تلاش می‌کنند مخاطبان مناسبی را برای محتوا و نوشته خود بیابند. هر بازاریابی در تلاش است نوشته‌ای متناسب با زمینه کاری‌اش بیابد. همچنین محتوا شما می‌تواند به صورت ویدیو ، متن ، عکس و … باشد . این بازاریابی نیز مانند دیگر بازاریابی‌ها نیازمند یک راهبر قدرتمند است که گام‌هایی اصلی که موجب موفقیت یک سازمان یا شرکت می‌شوند را شناسایی و آن‌ها را پیاده‌سازی کند.

پکیج تولید محتوا

معرفی کلی بازاریابی محتوا

در عصر جدید با گسترش کسب و کارها در فضای مجازی، راهکارهایی به عنوان بازاریابی و تبلیغات به وجود آمدند که یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین استراتژی‌ها در این رابطه، بازاریابی محتوا می‌باشد. شاید برخی‌ها تصور کنند که بازاریابی محتوا همان تبلیغاتی است که با نامی جدید در بین کاربران رواج پیدا کرده‌اند، اما اینطور نیست. بازاریابی محتوا با تبلیغات تفاوت‌های بسیاری دارد که آن را نسبت به دیگر استراتژی‌های تبلیغاتی متمایز می‌کند.

بازاریابی محتوا پیش از هر چیزی تمرکز خود را بر روی ایجاد و اشتراک‌‎گذاری یک محتوای یک پارچه، ارزشمند و مرتبط می‌گذارد تا بر این اساس مخاطبان قبلی را حفظ و به جذب مخاطبین جدید نیز کمک کند. در واقع در این روش به کمک ارائه محتوا ارزشمند، جذب مخاطب صورت می‌پذیرد. اما این کل ماجرا نیست. برای اینکه بتوانید یک بازاریابی محتوا موفق و ارزشمند داشته باشید، نیاز دارید گام‌های خود را در این مسیر با برنامه‌ریزی دقیق بردارید.

بازاریابی محتوایی

گام‌های اجرای استراتژی در بازاریابی محتوایی

استراتژی در زمینه بازاریابی محتوا زمانی باعث رشد کسب و کار شما می‌شود که برای مخاطبین منحصر به فرد آن حوزه تنظیم شده و دارای هدفی مشخصی باشد. بازاریابی محتوا نقش به‌سزایی در پیشرفت کسب و کار،  آگاهی دادن از برند شما به مخاطبان و جذب مشتریان بیش‌تری دارد. محتوا چنان قدرتی دارد که می‌تواند بازدیدکنندگان از سایت شما را تبدیل به مشتریان وفادار کند .
اما تهیه پست‌های نامرتبط روش مناسبی برای پیشرفت نمی‌باشد و تنها راهی که شما می‌توانید به یک نتیجه دلخواه خود دست یابید این است که بر اساس یک استراتژی مناسب شروع به تولید محتوا کنید. استراتژیی بازاریابی قسمتی از برنامه در بازاریابی است که شما با استفاده از این برنامه می‌توانید محتوا مناسب و ارزشمندی را تهیه کنید که در ادامه مطلب مراحل مختلف آن  را بیان خواهیم کرد.

انجام تحقیقات مفید

همانطور که گفته شد قبل از اینکه مطالب خود را تدوین کنید باید یک استراتژی بازاریابی محتوایی مناسب تهیه کنید. برای این کار در ابتدا نیاز به یک تحقیق مناسب دارید. شما در ابتدا باید بدانید این استراتژی چه مواردی را شامل می‌شود؟ یا برای طراحی یک استراتژی منحصر به فرد چه مواردی را باید مد نظر قرار دهیم ؟

تعیین اهداف

هدفتان را مشخص کنید به هدف نهایی خود فکر کنید که قرار است در چه موقیعتی قرار بگیرید. همه‌ی مواردی که دیگر تجار و رقیبان شما در کارشان در نظر می‌گیرند را در نظر بگیرید. هر محتوا با توجه به سبک و مفهومی که دارد به اهداف متفاوتی دست می‌یابد.

بازاریابی محتوایی

تعیین مقصد

بعد از اینکه هدف خود را تعیین کردید باید یک مسیر معین برای دستیابی به اهدافتان تعیین نمایید. در واقع باید مشخص کنید قصد شما آموزش ، آگاهی ، مذاکره ، سرگرمی و یا … است . برای اینکه محتوای منحصر به فردی را ارائه دهید بهتر است در ابتدا از یک گروه تولید محتوا باالغوه کمک بخواهید .

تفاوت بازاریابی محتوا و تبلیغات

شاید هدف نهایی از تولید محتوا و تبلیغات یکی باشد ولی در این نوع بازاریابی از طریق محتوایی که تولید می‌کنیم کاربران را به سمت خود جذب می‌کنیم. در مواقعی که مشتریان با استفاده از موتور جستجو به دنبال چیزی مرتبط با کسب و کار شما می‌گردند ، امکان دارد در صفحه نتایج جستجو مطلب شما هم برای آنان نمایان شود. همچنین در این بازاریابی شما با گذشت زمان نتیجه را مشاهد می‌کنید. یعنی هر چه به میزان بازدید کاربران از سایت شما افزایش یابد شما در کارتان موفقیت بیش‌تری را کسب خواهید کرد.

بازاریابی محتوایی نسبت به تبلیغات، طرفداران بیش‌تری دارد و افراد بیش‍تری را جذب می‌کند و همچنین از دیگر تفاوت‌هایی که می‌توان نسبت به تبلیغات بیان کرد این است که تولید محتوا گرانتر بوده و زمان‌بر هم می‌باشد.

انواع بازاریابی محتوایی

نکات مهم در ارائه محتوا

تولید محتوای یونیک و متفاوت

در بازاریابی محتوا ، محتوایی ارائه بدهید که منحصر به فرد و کاملا متفاوت باشد. کپی کردن برای همه کاری بسیار ساده‌ای است. محتوایی که کپی و تکراری باشد هیچ طرفداری ندارد. مخاطبین هر روز با محتواهای تکراری رو به رو می‌شوند و به سرعت آن‌ها را رد می‌کنند. پس محتوایی تولید کنید که منحصر به فرد باشد تا هر بیننده‌ای را جذب کند.

اگر تولید محتوا را فقط برای اینکه یک لینک باکیفیت داشته باشید تهیه می‌کنید کاملا اشتباه کرده‌اید. با این کار شما فقط موتورهای جستجو را به‌روزرسانی می‌کنید که این یک سوء استفاده از علایم بزرگ تجاری می‌باشد که نتیجه این جستجوها منجر به جریمه‌های کلان می‌شود. شما باید با استفاده از این روش بازاریابی بین کاربرانتان تعامل ایجاد کنید و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید و سعی در جلب اعتماد آن‌ها داشته باشید.

یک محتوا قدرتمند ایجاد کنید. محتوا ضعیف هیچ طرفداری ندارد اگر که محتوای شما ارزشی نداشته باشد میزان بازدید از سایت شما کاهش می‌یابد. پس سعی کنید محتوای با کیفیتی ایجاد کنید یادتان باشد محتوا پادشاه است.

تولید محتوای متناسب با نیاز مخاطبان

صاحبان کسب و کارها فکر می‌کنند که آگاه لازم را در خصوص محتوا مناسب برای مخاطبانشان دارند. اما گاهی به دلیل عدم آگاهی از اصول بازاریابی محتوایی دست به انتخابی اشتباه زده و در بسیاری از مواقع باعث تولید محتوایی می‌شوند که فقط ظاهر مناسبی دارد. این محتوا هیچ مخاطبی ندارد و نیاز کاربران شما را برآورده نخواهد کرد.

اما مهمترین و حیاتی‌ترین نکته همین نکته می‌باشد. شاید شما تمامی کارهایتان را به درستی انجام داده‌اید، بهترین استراتژی را انتخاب کرده‌اید و در زمینه تولید محتوا بهترین‌ها را ارائه داده‌اید اما باز هم شکست خوردید. در این مواقع بهتر است دست از تلاش بر نداشته و ادامه دهید زیرا موفقیت در بازاریابی محتوا نیاز به زمان دارد .

انواع بازاریابی محتوایی

اما نکته دیگر ارائه محتوایی بهتر از رقبا شما است. ببینید رقبا شما چه کارهایی انجام داده‌اند که باعث موفقیت آنان شده است. محتواهایی که تولید کرده‌اند را بخوانید و ببینید کدام موضوعات بازدید کنندگان بیش‌تری داشته است و سعی کنید کمی و کاستی‌هایتان را رفع کنید.

جایگاه بازاریابی محتوا در آینده

هر چه بیش‌تر با بازاریابی محتوایی آشنایی داشته باشیم در آینده می‌توانیم بهترین بازاریاب باشید. همانگونه که می‌دانید این تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است اما ممکن است مدت‌ها زمان ببرد تا موضوعاتی که امروزه طرفداران بسیاری دارند بتوانند به جایگاه رفیع خود دست یابند اگر بازاریابی محتوا را به دقیق یاد بگیرید و در مورد آینده آن تحقیق کنید پس آینده بهتر و موفق‌تری را برای خودتان و شرکت خود نیز رقم خواهید زد.

اگر تا به‌حال صاحب یک پیج، کانال تلگرامی و یا یک وب‌سایت بوده‌اید و از این طریق کسب و کاری اینترنتی در فضای مجازی راه‌اندازی کرده باشید، قطعا به این موضوع نیز فکر کرده‌اید که چگونه می‌توانید کاربران را جذب کسب و کار خود کنید تا از طریق آن‌ها بتوانید به کسب و کار خود رونق دهید. در این مطلب از سایت یاراپلاس قصد داریم تا به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کنیم. اما اگر بخواهیم به طور کلی و در یک جمله راهکاری مناسب را به شما معرفی کنیم، قطعا راهکاری بهتر از بازاریابی محتوا نمی‌باشد. در ادامه مطلب با یارا پلاس همراه باشید تا به طور کامل شما را با بازاریابی محتوا آشنا کند.

 

راه های بازاریابی محتوا

نکات زیر را در زمان آماده سازی محتوا در نظر داشته باشید:

  •         پیش از ایجاد یک محتوای جدید، مخاطبان خود را مشخص کنید.
  •         مشخص کنید که محل توزیع محتوا کجا می‌باشد؟
  •         چه سودی به مخاطبان شما با خواندن این محتوا می‌رسد؟
  •         چگونه محتوای شما می‌تواند منحصر به فرد باشد؟
  •         مشخص کنید که محتوا در چه فرمتی باید تولید شود.
  •         مشخص کنید که مدیریت و برنامه‌ریزی ایجاد و انتشار محتوا توسط چه کسانی و چگونه انجام می‌شود؟

به طور کلی استراتژی بازاریابی محتوا با طی کردن مراحل گفته شده می‌تواند در کسب و کار شما و جذب تعداد مخاطبان بیشتر، تاثیر گذار باشد.

تفاوت بازاریابی محتوا با تبلیغات

ابتدا بهتر است بدانید که مقایسه کردن بازاریابی محتوا با تبلیغات اصلا کار درستی نیست. چرا که بازاریابی محتوا با وجه تمایزاتی که دارد همه روش‌های قدیمی را کنار زده است تا در مدت زمان کم و هزینه بسیار  پایین، به توسعه و گسترش کسب و کارها در بین کاربران شبکه‌‎های اجتماعی بپردازد.

در واقع بهتر است این‌گونه بیان شود که تبلیغات نوعی از بازاریابی می‌باشند که با صرف هزینه‌های بسیار، در همه‌ی رسانه‌ها پخش می‌شوند و حتی باعث مزاحمت و ناراحتی مخاطبان نیز می‌شود. این در حالی است که بازاریابی محتوا ،مخاطبان را دسته بندی می‌کند و برای هر گروه از مخاطبان محتوای مرتبط تولید می‌کند و همچنین در رسانه‌های تحت مالکیت کسب و کارها آن‌ها را توزیع می‌کند. با استفاده از این روش هزینه‌های هنگفت و گرفتن آرامش از مخاطب برداشته می‌شود و در پی همه‌ی این‌ها جذب مخاطب بیشتری نیز صورت می‌پذیرد.

بازاریابی محتوایی

دلایل اهمیت استفاده از بازاریابی محتوا

اینکه چرا باید از بازاریابی محتوا استفاده کنید با بیان چند دلیل اهمیت آن مشخص می‌شود. اما به طور کلی می‌توان گفت که این روش تنها روش و بهترین روشی است که کمک بزرگی به صاحبان کسب و کارها می‌کند تا از منابع مقرون به صرفه و قابل اعتماد برای افزایش ترافیک وب سایت خود استفاده کنند و آن منابع را مدیریت کنند.

جلب اعتماد بازدید کنندگان

بزرگ‌ترین سرمایه‌ها در هر کسب و کاری مخاطبان هستند. پس تا می‌توانید با استفاده از  بازاریابی محتوا اعتماد بازدیدکنندگان را جلب کنید. چرا که یک محتوای یونیک و ارزشمند به مرور دیدگاه مخاطب را نسبت به برند و محصول شما تغییر می‌دهد و موجب ایجاد علاقه در مخاطب به برند و افزایش اعتبار کسب و کار شما می‌شود.

افزایش آگاهی از برند

بازاریابی محتوا معمولا در ابتدای کار با هدف افزایش آگاهی از برند وارد چرخه جذب مخاطب می‌شود. در این روش محتواهای ارزشمندی تولید می‌شوند تا مخاطب با مطالعه آن‌ها عکس‌العمل نشان دهد و در جایگاه یک مشتری به شما ملحق شود. محتوای مورد نظر را شما می‌توانید در قالب اینفوگرافیک، ایبوک، وبینار و ویدئوهای سرگرم‌کننده و جذاب ایجاد کنید. اما توجه داشته باشید که پیش از ایجاد محتوا باید معیارهایی را در نظر داشته باشید تا به واسطه آن‌ها بتوانید اندازه‌گیری دقیقی از میزان آگاهی مخاطب از برند را داشته باشید. چرا که اگر برند مدنظر شما در بین مشتریان شناخته شده نباشد، نمی‌تواند مخاطب خاص خود را جذب کند.

معیارها و داده های تلفیق شده برای اندازه گیری میزان آگاهی از برند

ابتدا از طریق نظرسنجی، نرخ رشد را اندازه‌گیری کنید، سپس ترافیک وب سایت را بسنجید. در مراحل بعدی میزان جستجوهای صورت گرفته و تعداد منشن‌های نام برند در شبکه‌های اجتماعی را اندازه‌گیری کنید. با استفاده از این معیارها می‌توانید میزان آگاهی از برند را که به نسبت کار سختی می‌باشد را اندازه گیری کنید و سپس اقدام به ایجاد آگاهی از برند در بین مخاطبان کنید.

بهبود سئو

برای افزایش ترافیک یک وب سایت، نیاز است تا محتواهای با کیفیت تولید شود. استفاده از کلید واژه‌های مناسب و ایجاد محتوای آموزنده و مرتبط می‌تواند به شما در جذب مخاطبان بیشتر کمک کند و این در حالی است که شما با بهبود سئو در رتبه بالاتری در موتورهای جستجو قرار می‌گیرید و از این طریق در بین مخاطبان، بیشتر دیده می‌شوید.

بازاریابی محتوایی

تولید موقعیت‌های بازاریابی

یکی از مهم‌ترین اهداف بازاریابی محتوا تولید موقعیت‌های بازاریابی و تبدیل آن‌ها به خریدار می‌باشد. اما این کار چگونه انجام می‌شود؟ صاحبان کسب و کار با ایجاد و انتشار محتواهای مفید خود را به افراد غریبه نشان می‌دهند تا کسب و کارشان را پیدا کنند و سپس با استفاده از ترافیک وبلاگ و وب سایت، موقعیت‌های بازاریابی را تولید و پرورش می‌دهند تا در نهایت تبدیل به یک خریدار شوند. به طور کلی بهتر است بدانید که لازمه‌ی هر کسب و کار موفق، ایجاد اعتماد و آگهی در بین مخاطبان و مشتریان شما می‌باشد.

چگونه می توانیم در کمترین زمان ممکن یک تیم دیجیتال مارکتینگ داشته باشیم؟

اگر بخواهیم یک تیم  بازاریابی دیجیتال و یا همان دیجیتال مارکتینگ داشته باشیم تا شاهد رشد و پیشرفت چشمگیری در کسب و کارمان باشیم باید بدانیم یک تیم دیجیتال مارکتینگ به چه عناصری نیاز دارد.

  1. مدیر و استراتژیست آژانس دیجیتال مارکتینگ ؛ مسلما هسته ی مرکزی هر تیم دیجیتال مارکتینگی، تئوریسین آن تیم است.
  2. کارشناس سئو؛ اغراق نیست اگر بگوییم بخش زیادی از تفاوت بین تیم های دیجیتال مارکتینگ موفق و تیم هایی که چندان کارایی بالایی ندارند، مربوط به کارشناسان سئو آن تیم می شود.
  3. کارشناس محتوا؛ تولید کنندگان محتوای هر تیمی نیز مانند سئوکاران، از عناصر کلیدی تیم هستند.
  4. کارشناس شبکه های اجتماعی و…

تیم دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس هم در زمینه تولید محتوا در مشهد فعالیت های چشمگیری را داشته است .

حسین موسوی بازدید : 116 دوشنبه 20 آبان 1398 نظرات (0)

طراحی پست اینستاگرام امروزه به یکی از دغدغه‌های مهم افراد در زمینه کسب‌وکارهای آنلاین تبدیل شده است. هر روز بعد از بیدار شدن از خواب اولین کاری که انجام می‌دهیم چک کردن شبکه‌های اجتماعی و گردشی در میان صفحات آن است. یکی از این شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار اینستاگرام است که در بین همه‌ی اقشار جامعه برای خود جا باز کرده است. اینستاگرام به دلیل اینکه یک اپلیکیشن بصری است کاربردهای زیادی در حوزه‌ی کسب و کار پیدا کرده است. بیشتر برندها از محبوبیت این اپلیکیشن استفاده کرده و محصولات خود را در معرض دید ملیون‌ها کاربر ایرانی اینستاگرام قرار می‌دهند.

قرار دادن پست‌ها به شیوه‌ای درست و جذاب و طراحی پست اینستاگرام اولین قدم برای داشتن یک کسب‌وکار موفق است. اما چطور؟ چه چیزی لازم است تا یک تبلیغ به درستی شکل بگیرد؟ چه چیزی در جذب مخاطب اینستاگرام نقش دارد؟ چه مواردی قبل از هر چیزی در چشم مخاطب جلب توجه می‌کند و او را وادار به درخواست اطلاعات بیشتر از پست کرده و در نهایت به خواندن کپشن می‌کند؟ هدف شما در تبلیغ یک برند و رسیدن به سوددهی در کسب و کارتان پیدا کردن پاسخ این سوالات است. یاراپلاس در این مقاله با پاسخ به این سوالات مسیر شما برای رسیدن به هدفتان را روشن می‌کند.

نقش پست‌های اینستاگرامی در رونق کسب‌وکار

اینستاگرام یک اپلیکیشن جذاب است که فضای مناسبی را برای تبلیغات هدفمند شما فراهم کرده است. این شبکه اجتماعی تصویر محور بوده و شما با قرار دادن چند پست و استوری می‌توانید فروش خود را به مقدار قابل توجهی افزایش دهید. برند و محصولات خود را تبلیغ کنید و آن‌ها را در معرض شناخت و معرفی به مخاطب قرار دهید. استفاده از یک شیوه‌ی منحصر به فرد و خاص، به شهرت و محبوبیت صفحه‌ی کاری شما می‌افزاید.

نکات طراحی پست اینستاگرام

اگر فکر می‌کنید با گرفتن یک عکس از محصولتان بدون توجه به جذابیت تصویر و صرفا جهت نمایش کالا می‌توانید به فروش و رونق کسب و کار خود بیفزایید سخت در اشتباه هستید و از همین حالا بدانید که بازده چندانی نخواهید داشت. قرار دادن یک عکس به صورت ساده و خام در اینستاگرام، محصول شما را به یک عکس گذرا از نگاه بیننده تبدیل می‌کند. عکسی که شما برای تبلیغ محصول خود استفاده می‌کنید باید بسیار جذاب و زیبا باشد تا بتواند مشتری را به خرید آن تشویق کند.

طراحی پست اینستاگرام چیست؟

یک پست تبلیغاتی را تصور کنید که دوستتان برای شما می‌فرستد. بیشتر آن‌ها تصاویر ادیت شده‌ای هستند که نگاه بیننده را نوازش می‌کند. در واقع یک طراحی زیبا هم بیننده‌ را به خرید محصول شما تشویق می‌کند و هم او را ترغیب به فرستادن پست برای دیگران و معرفی آن می‌کند. به عبارتی یک طراحی مناسب موجب تبلیغات غیر مستقیم و پنهانی برای محصول شما خواهد شد. باید اعتراف کنیم اولین چیزی که مخاطب را جذب می‌کند یک پست شکیل و چشم نواز است. طراحی پست اینستاگرام با توجه به اصول آن، همان چیزی است که مخاطب را به سمت محصول شما می‌کشد. به محصول فرصت معرفی خود را می‌دهد و در نتیجه موجب افزایش فروشی چشمگیر در حوزه‌ی کاری شما خواهد بود.

هر محصول، شیوه‌ی طراحی پست اینستاگرام مخصوص به خود را می‌طلبد ولی در نهایت هدف این است که محصول شما در دید مخاطب برجسته شود. این طراحی‌ها برای عکس، ویدئو، استوری و … متفاوت انجام می‌شود.

طراحی عکس برای اینستاگرام

عکس‌هایی که برای پست یا استوری در اینستاگرام طراحی می‌شوند باید هدف شما را در دید بیننده برجسته‌تر از سایر محتویات موجود در عکس نشان دهند. به عبارتی عکس نباید توجه مخاطب را از اصل موضوع و هدف شما منحرف کند. به تصویر کشیدن هدف و ارائه‌ی اطلاعات لازم و کافی در یک عکس مخاطب را بیشتر جذب می‌کند. این به این معنی است که تبلیغ محصولات و خدمات در قالب عکس بازخورد بیشتری داشته و از طریق آن بهتر می‌توان با مخاطب ارتباط برقرار کرد.

طراحی ویدئو برای اینستاگرام

ویدئوهایی که در اینستاگرام قرار می‌گیرند 60 ثانیه هستند. قابلیتی که اینستاگرام در اختیار شما قرار داده این است که می‌توانید فیلم‌هایی که بیش از 60 ثانیه هستند را به چند قسمت تبدیل کرده و هر کدام را در 60 ثانیه برش دهید. سپس همه‌ی قسمت‌ها را در یک پست در اختیار مخاطب قرار دهید.

در قرار دادن پست‌های ویدئویی دست شما برای ارائه‌ی هدف بازتر است و فرصت بسیار بیشتری را برای القای منظور خود به مخاطب دارید. اما نکته‌ی قابل توجه در اینجا این است که عکس بیننده‌‎ی بسیار بیشتری نسبت به فیلم دارد. فیلم به دلیل تاخیر در ارائه‌ی مفهوم و نیاز به صرفِ وقت بیشتر بیننده‌ی کمتری می‌گیرد. اما از طرف دیگر اگر پیج شما دارای محتواهای آموزشی است، می‌‍توانید از آپشن دیگر اینستاگرام به نام IGTV استفاده کنید که قابلیت به اشتراک گذاری فیلم‌های طولانی به صورت یکپارچه بدون نیاز به کراپ و برش است.

روش‌های طراحی پست اینستاگرام

طراحی ویدئو با عکس هم می‌تواند روش خوبی برای جذب مخاطب باشد. در این روش عکس‌ها با استفاده از موشن‌ گرافیک و با توجه با المان ‌های جذابیت‌بخشی به تصاویر، در قالب یک فیلم به مخاطب ارائه می‌گردند.

طراحی استوری برای اینستاگرام

در استوری علاوه بر طراحی عکس می‌توان یک فیلم 15 ثانیه‌ای نیز برای ارائه مفهوم طراحی کرد. استوری در دید بعضی مخاطبان اولویت دارد و بسیاری از افراد قبل از دیدن پست‌، استوری‌های خود را چک می‌کنند. بنابراین توجه به استوری می‌تواند شما را در گامی جلوتر از رقیبانتان قرار دهد.

هدف طراحی پست اینستاگرام چیست؟

طراحی پست اینستاگرام با هدف افزایش مخاطب و ترغیب مخاطب برای خواندن بقیه‌ی مطلب انجام می‌شود. استفاده از اصول بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، شما را راحت‌تر به این هدف می‌رساند. یکی از فواید طراحی پست اینستاگرام افزایش دنبال کننده است. این بخش و توضیحات یکی از قسمت ها و زیر مجموعه های مدیریت پیج اینستاگرام است .نکته‌ای که در این قسمت می‌توان به آن اشاره کرد این است که گاهی میان فعالیت‌های روتین پیج، یک کار  هم چالشی قرار دهید. در کارهای چالشی طراحی پست به صورتی انجام می‌گیرد که مخاطب هم خود درگیر پست می‌شود و هم با تگ افراد دیگر و به چالش کشیدن آن‌ها میزان بازدید پیج را افزایش می‌دهد. بنابراین می‌توان گفت طراحی زیبا می‌تواند علاوه بر ارائه موضوع و انتقال هدف، به گسترش صفحه‌ی شما نیز کمک می‌کند.

پست اینساگرام

چند نکته برای آموزش طراحی پست اینستاگرام

تا زمانی که وارد حوزه‌ی ارائه‌ی خدمات به وسیله‌ی اینستاگرام نشده‌اید متوجه رقابت شدید پیج‌ها در جذب مخاطب نخواهید شد. طراحی مناسب یک پست، گام اول در جذب مخاطب است و برگ برنده‌ی شما خواهد بود. در این قسمت یاراپلاس نکاتی را در مورد یک طراحی هوشمندانه و جذاب برای تولید محتوا اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌دهد.

یک پست اینستاگرامی باید اغوا کننده باشد و احساساتی همچون حس تحسین، کنجکاوی، لذت، صمیمیت، آرامش و … را برانگیزد. برای اینکار در پست می‌توان از مبالغه و نوآوری نیز استفاده کرد.

شما می‌توانید با استفاده از خلاقیت خود یک سبک خاص را برای پیج خود اتخاذ کنید. این روند مستلزم مجموعه‌ای ایده است که شما در میان آن‌ها زیباترین را انتخاب کنید. برای نمونه پست‌های شما از نظر شکل هندسی می‌تواند متفاوت باشد یعنی عکس مورد نظر را در یک قاب قرار دهید و کل عکسهای پیج در این قالب قرار گیرد. برای نمونه می‌توانید از یک قاب دایره‌ای، مثلث و … بهره گیرید.

رنگ پست‌های شما می‌تواند نشانی از پیج شما را در خود داشته باشد. برای مثال پست‌ها می‌تواند سفید، سیاه، سیاه_سفید و یا رنگی باشد. یا اطراف قاب را به این رنگ‌ها مزین کنید. این نکات می‌تواند مانند مهر پیج شما عمل کند و پست‌های شما شناخته شده شوند و نشانی از کار شما باشند. این موضوع بر جذابیت کار شما و انحصاری بودن پیج شما می‌افزاید.

قدرت استفاده از پرسش و پاسخ در دل یک تصویر اینستاگرامی پست شده باعث به چالش کشیدن ذهن مخاطب شده و همین درگیری ذهنی مخاطب را به سمت خواندن و توجه کردن به مطلب نوشته‌ی شده‌ی شما در کپشن سوق می‌دهد. در واقع قدرت طراحی شما در تصاویر است که تعداد مخاطبین اینستاگرام را افزایش داده و آنها را بر پست شما میخکوب کرده و وادار به توجه می‌کند.

ترکیب کردن عکس و نوشته یکی از راه‌های جذب کننده و همینطور در صورتی که شما بخواهید چالشی خواهد بود. یک جمله‌ی جذاب روی تصویر مخاطب را برای دانستن باقی ماجرا مصر می‌کند و ادامه‌ی مسیر را با شما همراه خواهد بود.

لوگو و آدرس سایت و یا پیج خود را می‌توانید در گوشه‌ی تصویر طراحی کنید چون در صورت کپی شدن مطلب، می‌توانید مخاطب را به سمت پیج خود هدایت کنید.

در متونی که کپشن می‌شوند استفاده‌ از ایموجی است که مطلب شما را دوست‌داشتنی ‌تر می‌کند. در متنها صرفا نوشتن کلمات خارج از حوصله‌ی مخاطب است و مطلب نوشته شده‌ی شما خوانده نشده یا نیمه خوانده شده رها می‌شود. استفاده از زبان ایموجی صمیمیت با مخاطب را حفظ کرده و جَوی دوستانه به مطلب می‌بخشد.

استفاده از ویدئو با حک کردن لوگوی خودتان در گوشه‌ی تصویربه این خاطر است که این ویدئو مطمئنن کپی یا ریپست خواهد شد و این لوگو با آدرس پیج مسیر مخاطب را به سمت صفحه‌ی شما هموار می‌کند، یک برگ برنده برای پیج شما خواهد بود.

چگونگی یادگیری طراحی پست اینستاگرام

شما می‌توانید با یادگیری کامل فوتوشاپ جلوه‌های زیبایی را برای پست‌های خود خلق کنید. یادگیری فوتوشاپ شاید نیازمند هزینه‌ی وقت باشد ولی یک شانس خوب برای موفقیت در ارائه محصولتان را به شما ارائه می‌دهد.

پست اینستاگرام

ایده‌های خلاقانه در طراحی پست اینستاگرام

نظرسنجی در قالب یک ستوری طراحی شده بسیار بیشتر از یک ستوری ساده جلب توجه می‌کند و در فالوور شما این احساس را ایجاد خواهد کرد که برای جلب رضایت او و اهمیت نظر اوست که وقت گذاشته‌اید و یک طراحی زیبا را ارائه داده‌اید، به جای یک ستوری ساده و خسته کننده!

محتوای پست

محتوای یک پست اینستاگرامی باید اغواکننده باشد و احساساتی همچون حس تحسین، کنجکاوی، لذت، صمیمیت، آرامش و … را در مخاطب برانگیزد. برای اینکار می‌توان از مبالغه و نوآوری نیز استفاده کرد. این بخش از اصلی ترین فعالیت هایی است که آژانس های دیجیتال مارکتینگ در پکیج های مدیریت شبکه های مجازی برای مدیران کسب و کارها ارائه میکنند.

به طور کلی با رعایت اصول ذکر شده در این مقاله صفحات مخصوص کسب و کار خود را به روز و هدف مند تر کنید که اصطلاحا به این نوع از خدمات، مدیریت پیج ایسنتاگرام گفته میشود. تاثیر رعایت تک تک این موارد را در رونق کسب وکار خود می توانید به طور مشهود ببینید.

زیر سقف آژانس های دیجیتال مارکتینگ مشهد چه خبره!؟

قبل از این که بگیم یک آژانس دیجیتال مارکتینگ چطور شد که به یک آژانس دیجیتال مارکتینگ تبدیل شد باید بدانیم واژه ی دیجیتال مارکتینگ اصلا از کجا آمده؟

فضای دیجیتال، فضایی با پتانسیل بالا برای جذب فرصت های بی شماریست، از این فرصت ها می توانیم برای تبدیل مخاطب به مشتری، افزایش فروش، سود بیشتر و در نهایت رشد چشمگیر کسب و کارمان استفاده کنیم، اما لازمه موفقیت در این مسیر علم و آگاهی به حوزه ی خاصی است که به آن اصطلاحا “دیجیتال مارکتینگ” گفته می شود.

شماری از آژانس های دیجیتال مارکتینگ در مشهد با این اهداف و نتیجه محور در حال فعالیت اند.

حسین موسوی بازدید : 101 دوشنبه 20 آبان 1398 نظرات (0)

طراحی کارت ویزیت در مشهد امروزه مورد توجه بسیاری از صاحبان کسب‌وکارها قرار گرفته است. با گذشت 5 قرن از تولد کارت‌های ویزیت و پیشرفت تکنولوژی این کارت‌ها هنوز جایگاه خود را حفظ کرده‌اند و  یکی از بهترین راه‌ها برای تبلیغات  کسب‌وکار می‌باشند. شما می‌توانید با یک طراحی حرفه‌ای‌ که برای کارت ویزیت خود انجام می‌دهید بهترین تأثیر را بر روی سایر افراد داشته باشید و آن‌ها را به سمت خود جذب کنید. با ما همراه باشید تا با طراحی کارت ویزیت در مشهد به طور کامل آشنا شویم

امروزه افراد برای اینکه کسب‌وکار خود را توسعه دهند از تبلیغات استفاده می‌کنند. کارت ویزیت اولین و کوچک‌ترین گامی است که در حوزه تبلیغات برداشته می‌شود. همچنین برای اینکه راه ارتباطی با مخاطب یا مخاطبین احتمالی ایجاد شود می‌توان از کارت ویزیت استفاده کرد. در تعریف کارت ویزیت می‌توانیم بگوییم هر فردی با هر شغلی چه بزرگ و چه کوچک می‌تواند اطلاعات مختصری از حوزه کاری و همچنین راه‌های ارتباطی که می‌توان به او دسترسی داشت را بر روی کارت‌های کوچکی یادداشت کند و در اختیار مخاطبین خود قرار دهد. حال این کارت‌ها می‌توانند با توجه به سلیقه فرد دارای فرمت و شکل متفاوتی باشند.

مزیت طراحی کارت ویزیت در مشهد

همیشه برای اینکه بتوانید کاری را  بدون نقص و با راندمان بالا انجام دهید بهتر است از افراد خبره در آن حرفه استفاده نمایید. برای طراحی کارت ویزیت در مشهد نیز باید از طراحان حرفه‌ای در این حوزه استفاده نمایید که به‌ تمامی نکات اصولی این کار تسلط کامل داشته باشند.

کارت ویزیتی که دارای طرح‌های زیبا باشد تا مدت‌ها در ذهن‌ها می‌مانند. به عنوان مثال زمانی که شما در یک  همایش و نشست مهم شرکت دارید اگر کارت ویزیت خود را به همراه داشته باشید و آن را به افرادی که در حوزه کاری شما فعال هستند بدهید، می‌توانید خود را در زمان مناسب به افرادی مناسب از طریق کارت ویزیت خود معرفی نمایید.

طراحی کارت ویزیت در مشهد چگونه است

کارت ویزیتی که حرفه‌ای طراحی شود می‌تواند نظر بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. گاهی افرادی که کارت ویزیت ندارند مجبور هستند که شماره خود را بر روی کاغذی برای مخاطبین یادداشت کنند و این بدترین روش برای معرفی خود می‌باشد. اما در نظر بگیرید که شما برای معرفی خود از یک کارت ویزیت بسیار زیبا و جذاب استفاده می‌کنید و با این کار مخاطب نشان می‌دهید که برای شما اهمیت داشته است و برایش وقت گذاشته‌اید.

یک کارت ویزیت که طراحی خوبی داشته باشد می‌تواند برند شما را با روشی عالی به دیگران معرفی کند. کارت ویزیتی که هدفمند طراحی شود می‌تواند بهترین ابزار برای تبلیغات و بازاریابی باشد. معمولاً برای همه افراد پیش‌ آمده است که بعد از مدتی بر روی میز کار و یا کیف پولمان تعداد زیادی از کارت ویزیت تلنبار می‌شود. از این بین، کارت‌هایی در ذهنمان می‌مانند که هدفمند طراحی‌ شده باشند و به بیان  دیگر توضیح واضح و شفافی از روند کار خود ارائه داده باشند.

تاریخچه کارت‌های ویزیت

اولین کارت‌های ویزیت در انگلستان در قرن هفدهم تهیه شد و برای اینکه در آن زمان خطوط ارتباطی نبود تنها آدرس را بر روی آن می‌نوشتند و بیشتر آدرس‌ها به‌صورت کروکی بود. از دهه 1870 روزبه‌روز به محبوبیت کارت‌های ویزیت افزوده می‌شد و تا جایی پیش رفت که به یک روش تبلیغاتی رایج تبدیل شد. بیشتر افراد کارت‌های خود را در مکان‌های عمومی و مکان‌هایی که بیشتر دیده می‌شد می‌گذاشتند تا بتوانند برای کار خود تبلیغ کنند.

در آن زمان اطلاعات لازم را بر روی کارت‌هایی که از صفحات بسیار نازک مسی تشکیل‌شده بودند حکاکی می‌کردند. این روند ادامه داشت تا پیشرفت علم باعث شد که رنگ‌ها به حوزه چاپ وارد شوند و تحولی شگرف در طراحی کارت‌های ویزیت رخ دهد. کارت‌های رنگی تا حدی برای مردم جذاب بودند که از آن‌ها برای دکوراسیون منازل استفاده می‌شد.

در آمریکا کارت‌های ویزیت از قرن 18 رواج پیدا کرد. در ابتدا کارت‌ها تنها دارای یک نقاشی یا یک طرح ساده به همراه مشخصات فرد بود. این روند تا صد سال بعد رواج داشت تا کارت‌های تک‌رنگ وارد شد و دارای ابعاد 7 * 4  بود. با اضافه شدن صنعت لیتوگرافی به چاپ کارت‌های ویزیت رنگی در آمریکا، کارت ویزیت طرفدار پیدا کرد و کمتر کسی از آن‌ها استفاده می‌کرد. حتی بسیاری از افراد کلکسیونی از کارت‌های رنگی داشتند که هدف آن‌ها لذت بردن از این کارت‌های جدید و رنگی بود.

انواع طراحی کارت ویزیت در مشهد

طبیعی است که هیچ‌گاه نتوان گفت که تولید این کارت‌ها متوقف‌ شده است. زیرا روزبه‌روز به تنوع در طرح‌های اپن کارت‌ها افزوده می‌شود. در بعضی از متون دیده‌ شده است که به دلیل صنعت چاپ قوی که در چین وجود دارد اولین کارت‌های ویزیت به‌صورت امروزی در کشور چین بوده است.

ساختار اصلی کارت ویزیت

کارت‌های ویزیت مانند هر بخش تبلیغاتی دیگر دارای یک سری قوانین و ساختار مشخص می‌باشند که در بخش گرافیک، گرافیست های ما در یاراپلاس با رعایت ایم قوانین خدمات را به شما عزیزان ارائه می دهند.در زیر سعی کرده‌ایم به ساختار اصولی کارت‌های ویزیت اشاره‌ کنیم:

  • معمولاً کارت‌های ویزیت به صورت مستطیل هستند و اندازه استاندارد آن‌ها 5 * 4.5 می‌باشد. البته امروزه برای چاپ خلاقیت در کارت ویزیت از دیگر اشکال مختلف مانند مربع، دایره و…. هم استفاده می‌شود.
  • هیچ قاعده و قانونی برای جنس کارت ویزیت وجود ندارد و انتخاب کارت ویزیت کاملاً سلیقه‌ای می‌باشد.
  • یکی از قواعدی که می‌توانید در ساختار کارت ویزیت از آن استفاده کنید این است که شما می‌توانید از هر دو طرف کارت ویزیت استفاده کنید. دقت داشته باشید که یکی از بهترین راه‌های تبلیغاتی برای کار شما کارت ویزیت است. پس سعی کنید از هر دو سمت کارت استفاده بهینه‌ای داشته باشید و اطلاعات مهم و تأثیرگذار بر روی آن یادداشت نمایید. یکی از پیشنهادات برای استفاده از هر دو‌طرف کارت ویزیت این است که در یک سمت به زبان فارسی و در سمت دیگر به زبان انگلیسی اطلاعات را چاپ کنید.
  • شما درون کارت ویزیت می‌توانید اطلاعات مشخصی ازجمله نام و نام خانوادگی، لوگو شرکت، نام شرکت، شماره تماس، آدرس، آدرس ایمیل و شبکه‌ها اجتماعی را بر روی آن چاپ کنید.
  • بعداز اینکه ساختار کلی کارت ویزیت را رعایت کردید باید آن را به روش‌های صحیح در اختیار مخاطب خود قرار دهید. به ‌عنوان ‌مثال می‌توانید کارت ویزیت را به فاکتور خرید مشتری منگنه کنید و یا اینکه به‌صورت مستقیم به مخاطب خود بدهید.

زیر سقف آژانس های دیجیتال مارکتینگ مشهد چه خبره!؟

 

قبل از این که بگیم یک آژانس دیجیتال مارکتینگ چطور شد که به یک آژانس دیجیتال مارکتینگ تبدیل شد باید بدانیم واژه ی دیجیتال مارکتینگ اصلا از کجا آمده؟

فضای دیجیتال، فضایی با پتانسیل بالا برای جذب فرصت های بی شماریست، از این فرصت ها می توانیم برای تبدیل مخاطب به مشتری، افزایش فروش، سود بیشتر و در نهایت رشد چشمگیر کسب و کارمان استفاده کنیم، اما لازمه موفقیت در این مسیر علم و آگاهی به حوزه ی خاصی است که به آن اصطلاحا “دیجیتال مارکتینگ” گفته می شود.

شماری از آژانس های دیجیتال مارکتینگ در مشهد با این اهداف و نتیجه محور در حال فعالیت اند.

حسین موسوی بازدید : 119 دوشنبه 20 آبان 1398 نظرات (0)

اگر تا به‌حال صاحب یک پیج، کانال تلگرامی و یا یک وب‌سایت بوده‌اید و از این طریق کسب و کاری اینترنتی در فضای مجازی راه‌اندازی کرده باشید، قطعا به این موضوع نیز فکر کرده‌اید که چگونه می‌توانید کاربران را جذب کسب و کار خود کنید تا از طریق آن‌ها بتوانید به کسب و کار خود رونق دهید. در این مطلب از سایت یاراپلاس قصد داریم تا به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کنیم. اما اگر بخواهیم به طور کلی و در یک جمله راهکاری مناسب را به شما معرفی کنیم، قطعا راهکاری بهتر از بازاریابی محتوا نمی‌باشد. در ادامه مطلب با یارا پلاس همراه باشید تا به طور کامل شما را با بازاریابی محتوا آشنا کند.

بازاریابی محتوا چیست؟

در عصر جدید با گسترش کسب و کارها در فضای مجازی، راهکارهایی به عنوان بازاریابی و تبلیغات به وجود آمدند که یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین استراتژی‌ها در این رابطه، بازاریابی محتوا می‌باشد. شاید برخی‌ها تصور کنند که بازاریابی محتوا همان تبلیغاتی است که با نامی جدید در بین کاربران رواج پیدا کرده‌اند، اما اینطور نیست. بازاریابی محتوا با تبلیغات تفاوت‌های بسیاری دارد که آن را نسبت به دیگر استراتژی‌های تبلیغاتی متمایز می‌کند.

بازاریابی محتوا پیش از هر چیزی تمرکز خود را بر روی ایجاد و اشتراک‌‎گذاری یک محتوای یک پارچه، ارزشمند و مرتبط می‌گذارد تا بر این اساس مخاطبان قبلی را حفظ و به جذب مخاطبین جدید نیز کمک کند. در واقع در این روش به کمک ارائه محتوا ارزشمند، جذب مخاطب صورت می‌پذیرد. اما این کل ماجرا نیست. برای اینکه بتوانید یک بازاریابی محتوا موفق و ارزشمند داشته باشید، نیاز دارید گام‌های خود را در این مسیر با برنامه‌ریزی دقیق بردارید.

راه های بازاریابی محتوا

  •         پیش از ایجاد یک محتوای جدید، مخاطبان خود را مشخص کنید.
  •         مشخص کنید که محل توزیع محتوا کجا می‌باشد؟
  •         چه سودی به مخاطبان شما با خواندن این محتوا می‌رسد؟
  •         چگونه محتوای شما می‌تواند منحصر به فرد باشد؟
  •         مشخص کنید که محتوا در چه فرمتی باید تولید شود.
  •         مشخص کنید که مدیریت و برنامه‌ریزی ایجاد و انتشار محتوا توسط چه کسانی و چگونه انجام می‌شود؟

به طور کلی استراتژی بازاریابی محتوا با طی کردن مراحل گفته شده می‌تواند در کسب و کار شما و جذب تعداد مخاطبان بیشتر، تاثیر گذار باشد.

پکیج تولید محتوا

تفاوت بازاریابی محتوا با تبلیغات

ابتدا بهتر است بدانید که مقایسه کردن بازاریابی محتوا با تبلیغات اصلا کار درستی نیست. چرا که بازاریابی محتوا با وجه تمایزاتی که دارد همه روش‌های قدیمی را کنار زده است تا در مدت زمان کم و هزینه بسیار  پایین، به توسعه و گسترش کسب و کارها در بین کاربران شبکه‌‎های اجتماعی بپردازد.

در واقع بهتر است این‌گونه بیان شود که تبلیغات نوعی از بازاریابی می‌باشند که با صرف هزینه‌های بسیار، در همه‌ی رسانه‌ها پخش می‌شوند و حتی باعث مزاحمت و ناراحتی مخاطبان نیز می‌شود. این در حالی است که بازاریابی محتوا ،مخاطبان را دسته بندی می‌کند و برای هر گروه از مخاطبان محتوای مرتبط تولید می‌کند و همچنین در رسانه‌های تحت مالکیت کسب و کارها آن‌ها را توزیع می‌کند. با استفاده از این روش هزینه‌های هنگفت و گرفتن آرامش از مخاطب برداشته می‌شود و در پی همه‌ی این‌ها جذب مخاطب بیشتری نیز صورت می‌پذیرد.

دلایل اهمیت استفاده از بازاریابی محتوا

اینکه چرا باید از بازاریابی محتوا استفاده کنید با بیان چند دلیل اهمیت آن مشخص می‌شود. اما به طور کلی می‌توان گفت که این روش تنها روش و بهترین روشی است که کمک بزرگی به صاحبان کسب و کارها می‌کند تا از منابع مقرون به صرفه و قابل اعتماد برای افزایش ترافیک وب سایت خود استفاده کنند و آن منابع را مدیریت کنند.

جلب اعتماد بازدید کنندگان

بزرگ‌ترین سرمایه‌ها در هر کسب و کاری مخاطبان هستند. پس تا می‌توانید با استفاده از  بازاریابی محتوا اعتماد بازدیدکنندگان را جلب کنید. چرا که یک محتوای یونیک و ارزشمند به مرور دیدگاه مخاطب را نسبت به برند و محصول شما تغییر می‌دهد و موجب ایجاد علاقه در مخاطب به برند و افزایش اعتبار کسب و کار شما می‌شود.

افزایش آگاهی از برند

بازاریابی محتوا معمولا در ابتدای کار با هدف افزایش آگاهی از برند وارد چرخه جذب مخاطب می‌شود. در این روش محتواهای ارزشمندی تولید می‌شوند تا مخاطب با مطالعه آن‌ها عکس‌العمل نشان دهد و در جایگاه یک مشتری به شما ملحق شود. محتوای مورد نظر را شما می‌توانید در قالب اینفوگرافیک، ایبوک، وبینار و ویدئوهای سرگرم‌کننده و جذاب ایجاد کنید. اما توجه داشته باشید که پیش از ایجاد محتوا باید معیارهایی را در نظر داشته باشید تا به واسطه آن‌ها بتوانید اندازه‌گیری دقیقی از میزان آگاهی مخاطب از برند را داشته باشید. چرا که اگر برند مدنظر شما در بین مشتریان شناخته شده نباشد، نمی‌تواند مخاطب خاص خود را جذب کند.

روشهای بازاریابی محتوا

معیارها و داده های تلفیق شده برای اندازه گیری میزان آگاهی از برند

ابتدا از طریق نظرسنجی، نرخ رشد را اندازه‌گیری کنید، سپس ترافیک وب سایت را بسنجید. در مراحل بعدی میزان جستجوهای صورت گرفته و تعداد منشن‌های نام برند در شبکه‌های اجتماعی را اندازه‌گیری کنید. با استفاده از این معیارها می‌توانید میزان آگاهی از برند را که به نسبت کار سختی می‌باشد را اندازه گیری کنید و سپس اقدام به ایجاد آگاهی از برند در بین مخاطبان کنید.

بهبود سئو

برای افزایش ترافیک یک وب سایت، نیاز است تا محتواهای با کیفیت تولید شود. استفاده از کلید واژه‌های مناسب و ایجاد محتوای آموزنده و مرتبط می‌تواند به شما در جذب مخاطبان بیشتر کمک کند و این در حالی است که شما با بهبود سئو در رتبه بالاتری در موتورهای جستجو قرار می‌گیرید و از این طریق در بین مخاطبان، بیشتر دیده می‌شوید.

تولید موقعیت‌های بازاریابی

یکی از مهم‌ترین اهداف بازاریابی محتوا تولید موقعیت‌های بازاریابی و تبدیل آن‌ها به خریدار می‌باشد. اما این کار چگونه انجام می‌شود؟ صاحبان کسب و کار با ایجاد و انتشار محتواهای مفید خود را به افراد غریبه نشان می‌دهند تا کسب و کارشان را پیدا کنند و سپس با استفاده از ترافیک وبلاگ و وب سایت، موقعیت‌های بازاریابی را تولید و پرورش می‌دهند تا در نهایت تبدیل به یک خریدار شوند. به طور کلی بهتر است بدانید که لازمه‌ی هر کسب و کار موفق، ایجاد اعتماد و آگهی در بین مخاطبان و مشتریان شما می‌باشد.

جذب مخاطبین ایده آل

یکی از نکات حائز اهمیت و مثبت در بحث بازاریابی محتوا این است که محتوای شما را فقط افرادی دنبال می‌کنند که علاقه‌ی زیادی به زمینه تخصصی و کسب و کار شما دارند، به این دسته از افراد که در مروگر درباره کسب و کار شما جستجو می‌کنند موقعیت یا سرنخ بازاریابی می‌گویند و دقیقا تیم فروش باید وقت خود را صرف پرورش و تبدیل آن‌ها به یک خریدار واقعی کند. چرا که همین‌ها خریداران واقعی برند و محصول شما خواهند بود.

تبدیل بازدیدکنندگان به سرنخ بازاریابی

در این مرحله نیاز است تا با واژه‌ای به نام سفر مشتری آشنا شویم. سفر مشتری به اقدامی که یک مشتری از تصمیم برای خرید یک محصول و یا دریافت خدمات انجام می‌دهد، گفته می‌شود، که برای جذب مخاطب ابتدا شما باید یک محتوای مفید آماده کرده باشید تا مشتری در مرحله اول برای حل مشکل خود به جستجو در گوگل بپردازد و سپس با پیدا کردن وب سایت شما، مطالب موجود را مطالعه کند تا براساس آن‌ها تصمیم بگیرد که برای کسب راهنمایی بیشتر یک ویدیو یا کتاب الکترونیکی دانلود کند. اگر مخاطب چنین اقدامی را انجام دهد، پس نشان از این می‌باشد که شما  اعتماد مخاطب را جلب کرده‌اید.

انواع بازاریابی محتوا

در مرحله دوم که ملاحظات است، مشتری به ارزیابی راه‌حل‌های مشکل خود می‌پردازد، تا مطمئن شود آیا مشکلش با استفاده از خدمات و محصولات شما برطرف می‌شود؟ در مرحله آخر که مرحله تصمیم‌گیری نهایی می‌باشد، مخاطب جذب وب سایت شما شده و به عنوان یک مشتری اقدام به خرید محصول و یا خدمات شما می‌کند. در این مرحله شما به وضوح تاثیر بازاریابی محتوا را در تبدیل کاربر به خریدار می‌بینید.

اشتراک گذاری محتوا توسط مشتریان

اشتراک‌گذاری محتوای تولید شده یکی از امکاناتی است که به صاحبان کسب و کارها کمک می‌کند تا در بین افراد بیشتر دیده شوند. همین قابلیت یکی از بهترین مزایای بازاریابی محتوا نیز به حساب می‌آید. این اشتراک‌گذاری می‌تواند توسط سرنخ‌های بازاریابی و مشتریان به صورت پست‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی و یا ایمیل صورت گیرد.

داشتن دلایل قانع کننده برای بازگشت افراد به وب سایت شما

برای اینکه به یک منبع قابل اعتماد تبدیل شوید و شاهد بازدید مجدد کاربران از وب سایت خود باشید، بهتر است به صورت روزانه یا هفتگی مطالبی مفید و آموزنده را در وب سایت خود منتشر کنید. مخاطبان زمانی به شما اعتماد می‌کنند که به مفید بودن مطالب وب سایت شما پی برده باشند و شناخت کامل از شما پیدا کرده باشند.

افزایش نرخ بازگشت سرمایه

بازاریابی محتوا یکی از مقرون به‌صرفه ترین استراتژی‌های بازاریابی است که نسبت به روش‌های سنتی، 62 درصد هزینه‌های کم‌تری را صرف می‌کند تا شما را به نتایج قابل‌قبول برساند. این روش بیشتر از هر چیزی مستلزم صرف زمان می‌باشد. در این روش جذب مخاطب و تبدیل آن‌ها به خریدار، 3 برابر بیش‌تر از روش های سنتی است و شما با گذشت زمان شاهد بازگشت و افزایش سرمایه حاصل از این نوع بازاریابی نیز خواهید بود.

7 گام استراتژی بازاریابی محتوا که باید آن ها را بدانید

برای کسب موفقیت در بازاریابی محتوا، علاوه بر نوشتن و انتشار محتوا نیاز است تا به اجرای 7 گام اساسی در برنامه‌ ریزی‌های خود بپردازید.

  •     تعیین کردن اهداف برنامه ‌ریزی: پیش از شروع برنامه‌ ریزی، اهداف خود از ایجاد محتوا و بازاریابی محتوا مشخص کنید.
  •     مشخص‌کردن مخاطبین هدف: به صورت واضح مشخص کنید که چه کسانی بازار هدف شما هستند، تا براساس دسته‌بندی‌های مشخص، محتواهای مرتبط ایجاد کنید.
  •     تعیین کردن یک سیستم مدیریت محتوا: یک سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس برای مدیریت ایجاد و انتشار محتوا و همچنین آنالیز آن‌ها انتخاب کنید.
  •     استخدام نیرو محتوا: برای ایجاد یک محتوای مفید به چند نفر متخصص در زمینه‌های وبلاگ نویسی، مدیریت شبکه‌های اجتماعی و کارشناس سئو نیاز دارید.
  •     ایده پردازی کنید: برای نوشتن پست‌های وب سایت نیاز به ایده‌های جدید دارید تا بتوانید از این طریق مخاطبان بیشتری را جذب کنید.
  •     مشخص کردن نوع محتوایی که می‌خواهید ایجاد کنید: از میان انواع مختلف محتوا( صوتی، تصویری، نوشتاری) یک نوع رامشخص و انتخاب کنید.
  •     انتشار و مدیریت محتوا: علاوه بر ایجاد و انتشار یک محتوا، نیاز است تا به روشی درست آن‌ها را سازماندهی کنید. که به نظر می‌رسد یکی از راه‌حل‌های درست برای سازماندهی محتواهای ایجاد شده، استفاده از تقویم محتوایی باشد.

تکنولوژی و ابزار مورد نیاز برای بازاریابی محتوا

در بازاریابی محتوا ابزارهای مختلفی به کمک آمده‌اند تا با صرف هزینه و زمان کم‌تر، کارها ساده‌تر و سریع‌تر انجام شوند. این ابزارها و تکنولوژی‌ها به چهار دسته تقسیم‌بندی شده‌اند که در ادامه به شرح آن‌ها می‌پردازیم.

سیستم مدیریت محتوا

سیستم مدیریت محتوا، سیستمی می‌باشد که به شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به کمک تیم آی تی، صفحات وب و پست وبلاگ را ایجاد کنید.

بازاریابی محتوا چیست

ابزار آنالیز و تجزیه و تحلیل

گوگل آنالیتیکس یکی از ابزارهای آنالیز و تجزیه و تحلیل می‌باشد که به شما کمک می‌کند تا عملکرد بازاریابی محتوا را ارزیابی کنید.

نرم‌افزار مدیریت پروژه

استفاده از نرم‌افزار مدیریت پروژه به یکی از ملزومات در کسب و کارها تبدیل شده است. این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند تا حجم زیادی از پست‌های وبلاگ و شبکه‌های اجتماعی را مدیریت کنید. چرا که انتشار پست‌ها در کمپین‌های مختلف به سرعت انجام می‌شوند و در اینجا نیاز است تا با یک سیستم مدیریت پروژه، فعالیت‌های خود را کنترل و مدیریت کنید.

نرم‌افزارهای طراحی

در بازاریابی محتوا، استفاده از محتواهای بصری تاثیر بسیار زیادی در کسب موفقیت دارند. از این رو نیاز است تا در تیم خود یک طراح خلاق داشته باشید تا در تولید محتوای بصری به شما کمک کند.

سخن آخر

در این مطلب از سایت یاراپلاس به بحث و بررسی هر آنچه که نیاز بود تا شما درباره بازاریابی محتوا بدانید پرداختیم. امیدواریم که نهایت بهره و استفاده را از این مطلب برده باشید. در واقع داشتن اطلاعات کافی در مورد بازاریابی محتوا یکی از ملزوماتی است که نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد، از این رو بهتر است پس از خواندن این مطلب اهداف کسب و کار خود را به سرعت مشخص نموده و سپس برای شروع بازاریابی محتوا اقدامات لازم را انجام دهید تا شما نیز از تاثیرات آن در توسعه کسب و کار خود شگفت زده شوید

حسین موسوی بازدید : 101 دوشنبه 20 آبان 1398 نظرات (0)

مدیریت شبکه های اجتماعی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد به وجود آمدن و گسترش شبکه‌های اجتماعی مختلف و کارآمدی هستیم که کاربران بیشتر اوقات خود را به گشت و گذار در آن‌ها می‌گذرانند، به طوری که استفاده نکردن از آن‌ها به یک امر جدایی ناپذیر در زندگی افراد تبدیل شده است. اما دلیل چنین اتفاقاتی چه می‌تواند باشد؟ و چرا باید استراتژی‌هایی برای مدیریت شبکه های اجتماعی ارائه و پیاده‌سازی شود؟ در ادامه مطلب همراه یاراپلاس باشید تا در اینباره اطلاعات بیشتری کسب کنید.

با رونق گرفتن کسب‌وکارها در فضای مجازی و بیشتر شدن فعالیت‌های کاربران در شبکه‌های اجتماعی، مدیران نیاز پیدا کردند تا از روش‌های بازاریابی مختلفی استفاده کنند تا به خوبی بتوانند کسب‌وکار خود را در شبکه‎‌های اجتماعی مدیریت کنند. از مجموعه فعالیت‌های کاربران در این بسترها می‌توان به خرید محصولات از فروشگاه‌های آنلاین، جستجوی مطالب، دریافت خدمات و پرداختن به فعایت‌های سرگرم‌کننده اشاره کرد که همه‌ی این موارد باعث شده‌اند تا صاحبان کسب وکارها در بخش‌های مختلفی در شبکه‌های اجتماعی کسب و کارهایی را راه‌اندازی کنند و بتوانند در عین رفع نیاز کاربران، به کسب درآمد بالایی نیز برسند. اما چطور و چگونه این امر امکان پذیر می‌شود؟ مدیران کسب و کارها در شبکه‌های اجتماعی نیاز دارند تا با روش‌های کاربردی برای مدیریت شبکه های اجتماعی آشنایی پیدا کنند تا براساس آن‌ها بتوانند گام‌هایی موثر برای رسیدن به موفقیت بر دارند.

استراتژی

تعریف شبکه‌های اجتماعی

به منظور تعریف شبکه اجتماعی می‌توان گفت که سه مولفه اصلی در کنار هم قرار گرفته‌اند تا مفهومی به نام شبکه اجتماعی به وجود بیاید.

  1.     سرویس‌های دیجیتال
  2.     سرویس‌های توسعه شبکه اجتماعی
  3.     ارتباطات انسانی

این سه مولفه کنار هم قرار گرفته‌اند تا امروزه ما با دستاوردی قدرتمند به نام شبکه اجتماعی روبه‌رو شویم. اما بهتر است بدانید که از زمان به وجود آمدن انسان‌ها مفهومی به نام شبکه اجتماعی وجود داشته است که افراد بدون استفاده از تکنولوژی و ابزارهای دیجیتال گرد هم آمده‌اند و با برقراری تعاملات موثر یک شبکه اجتماعی تشکیل داده‌اند. اما آنچه که امروزه ما به عنوان یک شبکه اجتماعی می‌بینیم و می‌شناسیم، بستری همچون تلگرام و اینستاگرام است که با علم تکنولوژی و استفاده از ابزارهای دیجیتال برای گرد هم آوردن افراد، در جهت برقراری ارتباطات راحت‌تر و بهتر و رفع نیازهای مختلف، استفاده می‌شود.

مدیریت شبکه های اجتماعی

اهمیت شبکه‌های اجتماعی از زمان گذشته تاکنون، افراد را دغدغه‌مند کرده است تا برای توسعه این بسترها تلاش‌های بسیاری را انجام دهند. از طرفی دیگر مدیران این شبکه‌های اجتماعی نیاز پیدا کردند با متدهایی برای مدیریت شبکه های اجتماعی آشنا شوند تا بتوانند به رشد و پیشرفتی چشمگیر در بین رقیبان خود در این بسترها برسند. در ادامه این مطلب از یاراپلاس به معرفی کارآمدترین استراتژی‌ها برای مدیریت شبکه های اجتماعی آشنا می‌شویم.

مدیریت شبکه‌های اجتماعی

آنچه که بر مدیران برای مدیریت شبکه های اجتماعی می‌گذرد، فعالیت‌های 24 ساعته و مداومی است که گاها می‌تواند خسته کننده و آزار دهنده باشد. اما یک مدیر خوب می‌داند که تنها چیزی که می‌تواند به جذب هر چه بیشتر مخاطبان کمک کند، تلاش‌های شبانه روزی البته با در نظر گرفتن اهداف و پیاده‌سازی استراتژی‌های کارآمد است.

مهارت‌های مورد نیاز یک مدیر برای مدیریت شبکه ‌های اجتماعی

در گذشته استفاده از شبکه‌های اجتماعی و ایجاد کسب و کارها در این بسترها چندان گسترش پیدا نکرده بود، اما به مرور زمان ایده‌ها و طرح‌های جدیدی از سوی افراد خلاق و کاردان، مطرح و پیاده‌سازی شد تا امروزه ما بتوانیم در این بسترها با خیالی آسوده به انجام فعالیت‌های مختلف و کسب درآمد برسیم. گسترش شبکه‌های اجتماعی باعث شد تا شرکت‌ها و سازمان‌های مختلفی که در زمینه بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارند، مدیرانی متخصص را استخدام کنند تا بتوانند کسب و کار را در شبکه‌های اجتماعی مدیریت کنند. در ادامه به شرح چندین مهارت مورد نیاز یک مدیر برای مدیریت شبکه های اجتماعی می‌پردازیم.

مدیریت شبکه های اجتماعی

برنامه ریزی استراتژی‌ها

مدیران شبکه‌های اجتماعی پیش از هر چیزی باید بتوانند به درک درستی از از استراتژی‌های موجود برای مدیریت شبکه های اجتماعی برسند. سپس گام بعدی را به جستجو برای انتخاب و مشخص کردن رسانه اجتماعی موثر، محتواهای مورد نیاز ، مخاطبان هدف، پلتفرم مناسب و ابزارهای مقیاس بندی کسب و کار بردارند و بر اساس این‌ها اهداف تعیین کنند تا در نهایت با وجود پیچیدگی‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی مسیر را برای رشد و پیشرفت در کسب و کارشان هموار کنند.

اجرای تاکتیک‌ها

برای دستیابی به موفقیت در شبکه‌های اجتماعی مهم‌ترین رکن، اجرای تاکتیک‌ها است که این کار را به اختیار می‌توانید خودتان انجام دهید و یا به افراد کاردان بسپارید تا به طور دقیق تاکتیک‌‎ها را اجرایی کنند.

آشنایی با اهمیت محتوا و نحوه عملکرد آن در شبکه‌های اجتماعی

محتواهایی که برای اشتراک‌گذاری در شبکه‌هایی اجتماعی تولید می‌شوند در سه قالب صوتی، تصویری و متنی هستند که در اینجا وظیفه‌ی مدیر شبکه اجتماعی این است که به درستی تشخیص دهد چه محتوایی می‌تواند تاثیر گذار باشد و چه محتوایی  می‌تواند کسب و کار آن‌ها را به خطر بیندازد. برای هر حوزه‌ کاری در شبکه‌های اجتماعی یک نوع از محتواها موثر است که مدیر به تشخیص و صلاحدید خود می‌تواند آن را انتخاب کرده و به کمک متخصصان تولید کننده محتوا، محتوا هایی را تولید کنند که در پیشرفت کسب و کارشان و جذب هر چه بیشتر مخاطبان موثر واقع شوند.

طرز تفکر خلاقانه

انجام بازاریابی رسانه‌های اجتماعی با هدف جذب مخاطب بیشتر، نباید با تاکتیک‌های سرد و بی معنی صورت بپذیرد. در این مرحله مدیر شبکه‌های اجتماعی باید با تفکری خلاقانه، زمینه را برای تولید محتوا هایی که مشتریان را به تعامل وا می‌دارند، فراهم کنند. به این نکته توجه داشته باشید که از میان انواع روش‌های تولید محتوا، تولید محتوای بصری در جذب مخاطب بیشتر و برقراری تعامل دوطرفه تاثیر گذاری بیشتری دارد.

داشتن مهارت نوشتن

به همان اندازه که محتواهای تصویری می‌توانند در جذب مخاطبان بیشتر، به شما کمک کنند، داشتن مهارت نوشتن محتواهایی یونیک و ارزشمند نیز می‌تواند تاثیر به‌سزایی در دیده ‌شدن کسب و کار شما در فضای مجازی داشته باشد. یک متن زمانی در نظر مخاطب جذاب به نظر میرسد که:

  •        در ابتدا موضوع جذابی داشته باشد.
  •        تیتر بندی آن به درستی انجام شده باشد.
  •        مقدمه‌ای گیرا داشته باشد.
  •        کل محتوای تولید شده از ابتدا تا پایان بر روی یک موضوع مشخص اشراف داشته باشد.
  •        برای مخاطب به آسانی قابل خواندن باشد.
  •        اطلاعات جذاب و مفیدی به مخاطب بدهد.

موارد دیگری نیز در نوشتن یک محتوای ارزشمند و کاربر پسند، دخیل هستند که اگر بخواهیم در مورد آن‌ها صحبت کنیم، چندین مقاله باید راجع به آن‌ها نوشته شود تا در نهایت حق مطلب را ادا کرده باشیم.

منبع: آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

حسین موسوی بازدید : 119 یکشنبه 19 آبان 1398 نظرات (0)

از زمان تشکیل شبکه جهانی وب تا به الانف تغییرات بزرگی در این فضا رخ داده است که می‌توان به ظهور موتور‌های جستجوی قدرتمند و هوشمند مانند گوگل اشاره کرد. همانطور که می‌د‌انید، روز به روز به تعداد وب‌سایت‌های شخصی اضافه می‌شود. صاحبان مشاغل مختلف چه در حوزه بهداشت و درمان و چه در حوزه تجارت آنلاین و خدمات، به دنبال ارایه اطلاعت و کسب اعتبار در فضای جهانی وب هستند. دلیل این کار مشخص است چرا که امروزه با پیشرفت فناوری و تکنولوژی‌های دیجتال، بازاریابی به سمت این بستر کشیده شده است و مردم برای یافتن خدمات و کالاهای مورد نیاز خود به اینترنت، فضای وب و شبکه‌های اجتماعی روی آورده‌اند. و کسانی در این بین دیده خواهند شد که بتوانند در نتایج جستجو در وب توسط مخاطبان دیده شوند.

طراحی سایت باید از جنبه‌های مختلف با نوع کسب‌وکار شما متناسب بوده و همچنین از امنیت و پشتیبانی خوبی برخوردار باشد. تیم یاراپلاس که طراحی سایت شخصی در مشهد ارایه می‌کنند. در ادامه به لزوم داشتن سایت شخصی و همچنین روش‌های طراحی سایت متناسب با کسب‌وکار شما خواهد پرداخت. پس اگر قصد طراحی سایت شخصی در مشهد را دارید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

طراحی سایت شخصی در مشهد

لزوم داشتن وب‌سایت شخصی

آیا می خواهید در حوزه رقابتی شغل خود پیشرو باشید؟ طراحی سایت شخصی در مشهد توسط یاراپلاس، می‌تواند به شما در انجام این کار کمک کند. اگر احساس می‌کنید در یک فضای رقابتی قرار گرفته‌اید، نگران نباشید، زیرا همه کسانی که اهداف بزرگ دارند، در یک نقطه از روند زندگی خود با این مبارزه روبرو خواهند شد. خبر خوب این است که روشهایی وجود دارد که باعث می‌شوند تا کسب‌وکار و شغل شما، مورد توجه کارفرمایان آینده قرار گیردیکی از این روش‌ها، ایجاد تصویری آنلاین با طراحی سایت شخصی در مشهد، برای کمک به هموار کردن راه موفقیت در عصر اینترنت است. در حال حاضر سلاح مخفی جدید شما، ایجاد وب سایت شخصی است. در ادامه بررسی می‌کنیم که چرا طراحی سایت شخصی در مشهد، می‌تواند برای شغل و کسب‌وکار شما مفید واقع شود.

پکیج طراحی سایت

1. یک وب سایت شخصی به افراد کمک میکند تا شما را راحتتر پیدا کنند

همانطور که می‌دانید عصر، عصر اینترنت است و همه افراد نیاز‌های خود را در این بستر جستجو می‌کنند. حتی اگر قصد سفارش و یا دریافت خدمات از طریق اینترنت را نداشته باشند، تحقیقات در مورد نیازشان را در اینترنت انجام می‌دهند. بنابراین طراحی سایت شخصی در مشهد و یا هر شهر دیگر، به شما کمک خواهد کرد تا مخاطبان به راحتی شما را پیدا کنند و در مورد خدمات شما بخوانند. نمایش وب‌سایت شما در نتایج جستجو با نام دامنه منحصر به فرد خود، علاوه بر ایجاد اولین تصور عالی نسبت به شغل شما، برای جلب اعتماد افراد نیز بسیار تاثیرگذار خواهد بود. با داشتن وب سایت شخصی، مردم از سراسر جهان می‌توانند شما را بشناسند، از شما پیروی کنند و با شما ارتباط برقرار کنند، که این امر می‌تواند نه تنها به ارتباطات جدید بلکه منجر به ایجاد فرصتهای شغلی بهتر شود.

2. داشتن وب سایت شخصی یک مزیت رقابتی محسوب می‌شود

از آنجایی که وب سایت شخصی، نشان دهنده تجربه کاری و تحصیلات شما است، از این نظر شبیه به یک رزومه کاری مفصل و خوب است. برخی حتی آن را یک وب سایت رزومه شخصی میدانند. هنگامی که اقدام به طراحی سایت شخصی خود می‌کنید، فرصت‌های زیادی را برای پرداختن به بازاریابی آنلاین کسب می‌کنید. از این فرصت‌ها بیشتر استفاده کنید تا نقاط قوت خود را به نمایش بگذارید و مشتریان را به انتخاب شما برای ارایه خدمات و کالا، تشویق کنید. به گونه‌ای که بدانند چرا باید شما را انتخاب کنند. اطمینان حاصل کنید که نمونه کارها، تصاویر مربوطه و نظرات مشتریان سابق، شما را یک سر و گردن از رقیبانتان بالاتر نشان دهد.

طراحی سایت شخصی

3. طراحی سایت شخصی در مشهد، امکان خلاقیت بیش‌تر را فراهم می‌کند

هنگامی که شروع به سفارش طراحی سایت شخصی در مشهد، میکنید، این فرصت به شما داده میشود که افکار خلاقانه خود را به جریان بیاندازید. اگر در مورد زندگی خود، مقالات اصلی یا طرح مورد نظرتان در وب‌سایت شخصیتان صحبت کنید، شخصیت شما در گوشه و کنار اینترنت خواهد درخشید. تک تک جزییات و عناصر سایت شما، درمورد اینکه شما یک فرد حرفهای هستید، صحبت میکند، بنابراین مطمئن شوید که از آنها به نفع خود استفاده می‌کنید. هیچ راهی به اندازه طراحی سایت شخصی، به شما امکان بروز خلاقیت‌هایتان را نمی‌دهد. 

4. وب سایت شخصی نسبت به رزومه پویاتر است

یک فکر عاقلانه درباره محتوای سایت این است که به طور مرتب رزومه خود را به روز کنید و نسخههای مختلفی را برای درخواست‌های مختلف شغلی، داشته باشید. آنچه یک وب سایت را از رزومه جدا میکند این است که شما فقط باید آن را به روز کنید، و نیازی به بازنویسی و چاپ نسخههای جدید از آن وجود نداردمی‌توانید با طراحی سایت، موارد جدیدی مانند: پروژه های جدید، جوایز و لوح‌های تقدیر، مهارت های جدیدتان و موارد دیگری که مهم هستند را به آن اضافه کنید.

طراحی سایت

5. داشتن وب سایت شخصی در دستیابی به مهارتهای جدید به شما کمک میکند

هنگامی که اقدام به سفارش طراحی سایت شخصی در مشهد میکنید،در صورت مشورت با متخصصان یاراپلاس، متوجه خواهید شد که چه چیزی برای گنجاندن در وب‌سایتتان مفید است و چه چیزی مؤثر نیست. برای اینکه وب‌سایتتان ظاهری زیبا و حرفهای داشته باشد، میتوانید وب سایت شخصی خود را شخصیسازی کرده و صیقل دهید. علاوه بر این، می‌توانید تولید محتوای باکیفیت را توسط متخصصان یاراپلاست انجام دهید و حتی بعد از مدتی خودتان اقدام به تولید محتوای با کیفیت کنیدبعد از اینکه کار با وب‌سایت را آموختید، نه تنها می‌دانید که چگونه بازدیدکنندگان خود را جذب کنید، بلکه یاد خواهید گرفت که چگونه در رسانههای اجتماعی به دیده شدن و ارتقاء سایت خود بپردازید. علاوه بر این، وقتی متوجه شوید که باید در موتور جستجوی گوگل رتبه خوبی کسب کنید،جنبه‌ های اساسی سئو را نیز درک خواهد کردو کسب این مهارتهای اضافی باعث پیشرفت کسب‌وکارتان و متمایز بودنتان از بقیه خواهد شد.

احتمالاً الان با خودتان فکر میکنید«می دانم که باید یک وب‌سایت شخصی داشته باشم اما چگونه میتوانم یک وب سایت شخصی طراحی کنم؟ آیا خودم می‌توانم یا باید به متخصصین طراحی سایت شخصی مشهد مراجعه کنم؟». خوشبختانه امروزه طراحی سایت ، به لطف سیستم های مختلف مدیریت محتوا (CMS) آسان‌تر شده است. وردپرس و جوملا احتمالاً محبوبترین سیستم های مدیریت محتوای سایت هستند که با توجه به سهولت استفاده آنها، این محبوبیت جای تعجب ندارد. در ادامه به توضیح این روش و همچنین روش دیگر طراحی سایت را توضیح خواهیم داد که توسط یاراپلاس که دارای تیمی حرفه ای در زمینه طراحی انواع سایت ها از جمله: طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی و شخصی و .. است، اجرا می‌شود.

طراحی سایت شخصی

روش‌های طراحی سایت شخصی در مشهد

طراحی سایت شخصی در مشهد با استفاده از (CMS):

کلمه CMS مخفف واژه Content Management System یا همان سیستم مدیریت محتوا است. این سیستم‌ها برنامه‌هایي هستند كه به طراحی، مديريت و بروزرساني وب‌سايت کمک مي‌كند و دارای ابزارهایی برای مدیریت وب‌سایت هستند. این سیستم‌ها مديريت ساختار وب‌سايت، طرز نمايش صفحات وب‌سایت و ارتباط آن‌ها با منوها را در بر می‌گیرد. اگر بخواهیم به زبان بسیار ساده بگوییم؛ سیستم‌های مدیریت محتوا نرم افزارهایی برای طراحی سایت به روش ساده و بدون برنامه نویسی پیشرفته هستند.

همانطور که می‌دانید طراحی سایت شخصی در مشهد؛ به مهارت‌ کدنویسی با چند زبان‌ برنامه نویسی، نیاز دارد. سیستم‌های مدیریت محتوا، با ارایه محیطی ساده و کاربردی، نیاز به این مهارت و زبان‌های مختلف برنامه نویسی را کاهش داده‌اند. با استفاده از این سیستم‌ها بدون نیاز به داشتن مهارت برنامه نویسی پیشرفته و اطلاعات تخصصی، می‌توان سایت قابل قبولی را راه اندازی و مدیریت کرد.

طراحی سایت شخصی

برنامه نویسی اختصاصی برای طراحی سایت شخصی در مشهد:

در روش طراحی سایت با برنامه نویسی اختصاصی، تیم یاراپلاس برای طراحی سایت شخصی در مشهد، تمامی قسمت‌های وب‌سایت شما را بصورت سفارشی با کدنویسی طراحی می‌کنند. در این روش، تیم ما با بررسی نیاز‌های دقیق شما و تحلیل آن‌ها، اقدام به کدنویسی برای طراحی قالب گرافیکی کرده و پس از ان قسمت‌های دیگر سایت را با توجه به نیاز شما پیاده سازی می‌کنند.

مقایسه دو روش طراحی سایت شخصی در مشهد که توسط تیم یاراپلاس انجام می‌گیرد

برای اینکه شما عزیزان با روش کار ما بیش‌تر آشنا شوید ترجیح دادیم تا مقایسه‌ای را از برخی جهات، بین دو روش طراحی وب سایت ارایه دهیم تا به نگام سفارش تصمیم تیم یاراپلاس را مبنی بر طراحی سایت شخصی شما بهتر درک کنید.

سفارشی سازی وب‌سایت

با استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا، می‌توان از بین تم‌های از پیش طراحی شده، قالب گرافیکی برای سایت انتخاب کرد و ویژگی‌های دیگر را با نصب برنامه‌هایی به نام پلاگین به وب‌سایت اضافه کرد. اما هنگامی که صحبت از سفارشی سازی متناسب با نیاز مشتری مطرح می‌شود، سیستم‌های مدیریت محتوا، کارایی زیادی نخواهند داشت. با برنامه نویسی اختصاصی، می‌توان تمامی ویژگی‌های مد نظر کارفرما را ایجاد کرد و یک سایت شخصی منحصر به فرد طراحی کرد. عملکرد اصلی سیستم‌های مدیریت محتوا قابل تغییر نیست، اما برنامه نویسی اختصاصی هیچ محدودیتی نخواهد داشت.

امنیت

در مورد امنیت طراحی سایت شخصی در مشهد، باید گفت که اکثر سیستم‌های مدیریت محتوا، منبع باز بوده و هر کسی دیگری به آن‌ها دسترسی دارد. همین ویژگی، کار هر کسی که قصد هک یا تخریب وب‌سایت را داشته باشد، راحت‌تر می‌کند. هر چند که این سیستم‌ها برنامه‌های تقویت امنیت دارند اما در وب‌نویسی اختصاصی، هر وب‌سایت دارای کد‌های مخصوص بوده و یافتن نقص امنیتی برای این سایت‌ها کار سختی است.

انعطاف پذیری

بسیاری از کسب‌وکارها ویژگی‌های خاصی را برای وب‌سایت شخصی، می‌خواهند. برای مثال ارتباط با سیستم پردازش سفارش یا درگاه بانکی و یا ارتباط با برنامه‌های دیگر. در طراحی اختصاصی سایت سایت شخصی در مشهد، تیم یاراپلاس، سایت را متناسب با نیاز‌های شما کدنویسی و طراحی خواهد کرد و تمامی این موارد در نظر گرفته خواهد شد. اما در سیستم‌های مدیریت محتوا باید بررسی شود که آیا سیستم و قالب مور نظر با نیازتان سازگار است یا نه.

حسین موسوی بازدید : 234 دوشنبه 13 آبان 1398 نظرات (0)


موسسات آموزشی حافظ و جهان علم درمسیر گسترش فعالیت های فرهنگی توجه خود را به طور خاصی به بخش آلمانی معطوف نموده است. از آنجا که کشور آلمان از مهمترین شرکای تجاری ایران بوده و این کشور امکانات مناسبی جهت ادامه تحصیل دانشگاهی عرضه می نماید، آموزش زبان مزبور هر زمان اهمیت بیشتری پیدا می کند. مدرسین بخش مزبور دارای تجربه های آموزشی و تحصیلات دانشگاهی از کشور آلمان و نیز دانش آموخته انیستیتو  گوته آلمان میباشند.
در آموزش ها دانشجویانی که هیچ دانشی در زمینه زبان آلمانی ندارند به سطح مناسب زبانی برای برقراری ارتباط در محیط های اجتماعی دست می یابند. در صورت تمایل گواهی شرکت در کلاس با قید ساعات آموزشی از موسسه دریافت می نمایند که مدرک قابل قبول و معتبر در سفارت و کشور آلمان میباشد.
گواهي ارائه شده به زبان آلماني مورد تاًئيد مراكز آموزشي، دانشگاهي، اداري، ...... اين كشور قرار دارد و نياز به ترجمه نمی باشد.

دوره آموزشی نوجوانان

این دوره با جدیدترین متود مخصوص نوجوانان تدریس می شود. در این دوره نوجوانان زبان را به گونه ای می آموزند که تاکید بر مکالمه و بکار گیری زبان در موقعیت های روزمره می باشد. این دوره در 9 ترم خلاصه می شود و زبان آموزان را به سطح B1 می رساند.

کلاس خصوصی تعیین سطح دانسته های زبان مشاهده برنامه کلاسی

دوره آموزشی بزرگسالان

نحوه ورود در صورت نداشتن زمينه قبلي شروع ترم از پايه و در صورت آمادگي قبلي آزمون تعیین سطح
سن وتحصيلات : بزرگسال
طول هرترم دوره های عادی:        2.5 ماه به صورت 3 ساعت آموزشی طی 2 روز در هفته
دوره های فشرده:                 در هر فصل 2 ترم (6ساعت طی سه روز در هفته)
دوره های جمعه:                 در هر فصل 1 ترم (3ساعت طی یک روز در هفته)
ساعات كلاس در هفته 3 تا 6 ساعت (بصورت کلی 40ساعت و بیشتر در طول دوره)
كتابهاي مورد استفاده Menschen
سيستم و لهجه دوره آلمانی
شيوه آموزش با استفاده از كتاب آموزشي واستفاده از فيلم و  CD
نحوه ارتقاء به سطح بالا كسب حداقل نمره 70 از 100
پايان دوره ونتيجه كسب مهارت مكالمه و در نهايت كسب مدرك معتبر جهت پذيرش –  مهاجرت يا مسافرت
شهريه 2.290.000 ريال + كتاب و  CD
شيوه ارائه كلاس عادی ،  فشرده ، جمعه و خصوصی

سطح بندی زبان آلمانی

سطح بر اساس GeRترم هاکتاب آموزشی
A1 GA1.1
GA1.2
GA1.3
GA1.4
Menschen A1.1/A1.2-Hueber Verlag
A2 GA2.1
GA2.2
GA2.3
GA2.4
Menschen A2.1/A2.2-Hueber Verlag
B1 GB1.1
GB1.2
GB1.3
GB1.4
Menschen B1.1/B1.2-Hueber Verlag
B2 B2.1
B2.2
B2.3
B2.4
B2.5
Sicher B2-Hueber Verlag
C1 C1.1
C1.2
C1.3
C1.4
Sicher C1-Hueber Verlag
C2 C2.1
C2.2
C2.3
C2.4
Mittelpunk 2-Kiett verlog

همایش علاقه مندان تحصیل در کشور آلمان

سمینار و تبادل اطلاعات شرایط اخذ پذیرش از دانشگاهای آلمان رشته های تحصیلی ، بورس ها و امتحانات زبان آلمانی ، فرصت های مطالعاتی برای پژوهشگران ایرانی آدرس سایت ها و منابع مربوط
زمان برگزاری همایش : 5 شنبه آخر هر ماه
برگزار کننده همایش: آقای محسن حسینی
اخذ مدرک روش تدریس زبان آلمانی اساتید حافظ و جهان علم از
DSIT
تنها مرکز برگزاری آزمونهای رسمی انستیتو گوته آلمان

 

26 آذر 1390

 

حسین موسوی بازدید : 104 یکشنبه 12 آبان 1398 نظرات (0)

تأثیر اینترنت بر جامعه امروزی موجب شده است تا بسیاری از کسب‌وکارها از این طریق رونق گرفته و یا حتی با کوچک‌ترین اشتباه، شکست بخورند. اهمیت سایت‌های اینترنتی تا آنجا است که بسیاری از افراد، خریدهای اینترنتی را خریدی امن‌تر می‌دانند. یکی از مواردی که می‌تواند به کسب شما رونق بخشد، ایجاد سایتی مرتبط با حوزه کاری شما است. پس از ایجاد سایت، باید محتوایی مناسب در آن قرار داده شود و با تکنیک‌های سئو، سعی شود تا سایت از بازدید بالایی برخوردار گردد. تولید محتوا در مشهد ،نیازمند تخصص بالایی است که کارشناسان ما در گروه یارا پلاس، به‌خوبی توانسته‌اند از پس آن برآیند.

شما می‌توانید با تولید محتوای مناسب، به معرفی محصول و یا خدمات خود پرداخته و به این وسیله سعی در شناساندن برند خود داشته باشید. مطمئن باشید که این کار شما بی‌نتیجه نخواهد بود. امروزه افراد برای کوچک‌ترین مسائل و پرسش‌های خود نیز دست به دامن اینترنت می‌شوند، درنتیجه اقدامات مفید شما در اینترنت، بازتاب گسترده‌ای داشته و به رونق گرفتن بیزینس شما کمک خواهد کرد.

باید توجه داشته باشید که تولید محتوا در مشهد ،یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین نیازهای مدیران سایت‌ها و فعالان شبکه‌های اجتماعی است. تنها ایجاد سایت نمی‌تواند شما را به موفقیت برساند بلکه این محتوای سایت است که مخاطب را جذب کرده و با ارائه مفاهیمی ساده و کاربردی می‌تواند نظر آن‌ها را جلب نماید. درنتیجه استفاده از نویسندگان خبره در زمینه‌های مختلف می‌تواند تا حد زیادی شما را به موفقیت نزدیک کرده و موجب رونق و پربازدید شدن سایت شما شود.

تیم تولید محتوا در مشهد

تولید محتوا در مشهد چیست؟

در ابتدا باید برای روشن شدن اهمیت بازاریابی و تولید محتوا در مشهد ، تعریفی مختصر از چیستی محتوا ارائه کنیم تا بهتر بتوانید مفهوم این کار را درک نمایید. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

به‌طور کلی می‌توان این‌طور ادعا کرد که به‌ واسطه رونق گرفتن شبکه‌های مجازی در سراسر کشور، اکثر افراد همه‌روزه در حال تولید محتوا هستند. از طنازانی که در اینستاگرام در فکر خنداندن افراد هستند، تا افرادی که طرز تهیه غذا را در سایت و یا پیج خود منتشر می‌کنند، هریک از این اقدامات به‌نوعی تولید محتوا است. می‌توان به‌صورت ساده محتوا را همان انتقال اطلاعات و تجربه دانست.

این اطلاعات و تجربیات به طرق مختلف به افراد منتقل می‌شوند. در برخی از مواقع به‌صورت پیام متنی، گاهی به‌صورت ویدئو، گاهی به‌صورت نقاشی و … . درنتیجه اگر کمی دقت داشته باشیم متوجه وجود محتوا در اینترنت، تلویزیون، مجله، کتاب، رادیو، تابلوهای شهری و سخن‌رانی‌ها خواهیم شد. تولید محتوا جهان ما را تسخیر کرده است.

مشهد به‌عنوان کلان‌شهری با تعداد زیادی شرکت، فروشگاه و مغازه، همواره یکی از اصلی‌ترین قطب‌های کسب‌وکارهای اینترنتی بوده است. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا هتل محل اقامت خود را به‌صورت اینترنتی، دیده، پسندیده و رزرو نمایند. یکی از مواردی که می‌تواند به شما کمک نماید، تولید محتوای مناسب است که امکانات هتل شما را به‌خوبی شرح دهد تا باعث ترغیب مسافران برای استفاده از خدمات شما شود. درنتیجه ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از امکان تولید محتوا در مشهد نهایت بهره را ببرید.

تولید محتوا در مشهد

انواع تولید محتوا در وب

تولید محتوا در شکل‌های گوناگون موجود است و هر یک از آن‌ها در بخشی مخصوص مفید واقع می‌شوند. استفاده به‌جا و درست از هرکدام از آن‌ها می‌تواند شما را در مسیر موفقیت یاری نماید.

  1. اینفوگرافیک
  2. ویدئو
  3. نقد و بررسی کتاب
  4. پست نظر سنجی
  5. صفحات لینکی
  6. پادکست
  7. لیست­های مختلف
  8. MEME
  9. راهنما و مطالب آموزشی
  10. بررسی محصول

در زیر برخی از مهم‌ترین انواع محتوا بررسی خواهد شد.

اینفوگرافیک

در برخی از مواقع، ارزش یک تصویر مناسب و تأثیرگذاری آن بر روی مخاطب بیش از 1000 صفحه متن است. دیداری‌سازی داده‌ها و به تصویر کشیدن اطلاعات، کاری است که اینفوگرافیک‌ها انجام می‌دهند. هدف این نوع از تولید محتواها، نمایش تصویری ساده، واضح و قابل‌هضم از اطلاعات است. اینفوگرافیک‌ها ممکن است به صورت نقشه، شکل، نمودار، متن و یا حتی جدول باشند.

از این روش در زمینه‌های مختلف از جمله ترویج علوم، روزنامه‌نگاری، گزارش‌نویسی، آموزش و ارائه سمینار استفاده می‌شود. شما می‌توانید با ارائه اینفوگرافیک‌های مناسب به کسب‌وکار خود رونق داده و با کمترین جملات، بیشترین تأثیرگذاری را داشته باشید.

پادکست

پادکست در واقع به تولید محتوای صوتی گفته می‌شود. صنعتی شدن جامعه موجب شده است تا افراد بیش از پیش در راه بوده و وقت کمتری برای خواندن مطالب داشته باشند. یکی از روش‌هایی که در آن شما می‌توانید مطالب خود را با بهترین روش ارائه دهید، تولید محتوای صوتی است تا افراد در هر زمانی بتوانند به آن گوش‌داده و از اطلاعات آن استفاده نمایند. این روش تولید محتوا از سال 2004 محبوبیت زیادی یافته و گاهی به آن رادیوی اینترنتی نیز گفته می‌شود. اگر می‌خواهید رضایت طیف وسیعی از افراد را جلب نمایید، بهتر است پادکست‌های مناسبی را نیز در سایت خود قرار داده تا در دسترس افراد مختلف قرار گیرند.

ویدئو

ویدئو یکی از مهم‌ترین روش‌ها در جلب نظر مشتری است. توضیح تصویری شما می‌تواند تا حد زیادی بر افراد تأثیر گذاشته و آنان را ترغیب به استفاده از آن نماید. به همین دلیل است که امروزه، صفحات اینستاگرامی مملو از ویدئوهایی است که هریک تبلیغ محصولی خاص را به عهده دارند. اگر از کیفیت کار خود اطمینان دارید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که تولید ویدئو را نیز در زمره تولید محتوا در مشهد خود قرار دهید.

 

چگونه بهترین محتواها را تولید نماییم؟یکی از مهم‌ترین کارهایی که شما باید در کنار امر سئو سایت به آن توجه داشته باشید، تولید محتوای مناسب می‌باشد. اگر محتواهای تولید شده توسط شما از کیفیت خوبی برخوردار نباشد، نمی‌توانند نظر بازدیدکنندگان سایت را جلب نمایند و تمامی تلاش‌های شما بی‌نتیجه خواهد ماند. پس بهتر است قبل از هر اقدامی با متخصصین تولید محتوا در مشهد مشورت نمایید. کارشناسان ما در گروه یارا پلاس آماده‌اند تا با ارائه مشاوره، بهترین روش تبلیغات را به شما معرفی کرده و شما در راه موفقیت کسب‌وکارتان یاری نمایند.

برای تولید محتوای مناسب در نظر داشتن فاکتورهای زیر ضروری و اجتناب‌ناپذیر است:

  1. خلق ایده‌ای مناسب برای تولید محتوا
  2. تهیه لیستی از کلمات کلیدی و کاربردی
  3. استفاده از ابرازهای مناسب در تولید محتوای اینترنتی
  4. نوشتن عنوانی جذاب و مخاطب پسند
  5. در نظر داشتن نیاز بازدیدکنندگان سایت
  6. بررسی موضوع با مطالعه چند مقاله و کتاب
  7. تولید مقالات آموزشی جهت افزایش اطلاعات کاربران
  8. رعایت نکات نگارشی در تولید محتوای متنی
  9. رعایت نکات سئو
  10. استفاده از تگ متا جهت ترغیب کاربران
  11. استفاده به‌جا و صحیح از کلمات کلیدی
  12. استفاده از لینک داخلی برای ماندن طولانی‌مدت کاربر در صفحه

ارزانترین آژانس دیجیتال مارکتینگ

در مسیر انتخاب یک آژانس دیجیتال مارکتینگ یکی از فاکتورهایی که معمولا در نظر گرفته می شود، بحث تعرفه ها و هزینه هاست.گاهی ترس از هزینه ی زیاد ممکن است فرد را مجاب کند تا به جستجوی ارزانترین آژانس دیجیتال مارکتینگ بپردازد. اما مراقب باشید!

چگونه می توانیم با حداقل هزینه ها بازاریابی دیجیتال برند مان را مدیریت کنیم؟ اصلا چرا آژانس دیجیتال مارکتینگ؟

فراموش نکنید که معنا و مفهوم مارکتینگ وسیع تر از آن چیزیست که به نظر می رسد و روز به روز بر وسعت آن نیز افزوده می شود بنابراین برای اینکه در این مسیر جایگاه خود را پیدا کنید به کمک متخصصین این زمینه نیاز دارید. افراد سودجو و غیر حرفه ای در این حوزه بسیارند که ممکن است در قبال مبالغ اندک و غیر منطقی خود را به عنوان یک دیجیتال مارکتر حرفه ای معرفی کنند. بنابراین برای انتخاب یک آژانس دیجیتال مارکتینگ اولویت اول خود را تجربه و سابقه ی آژانس مورد نظر قرار دهید.

توجه داشته باشید که بی‌توجهی به هر یک از موارد بالا می‌تواند گره‌ای در کار شما ایجاد کند. بهتر است در تولید محتوا در مشهد ،از موضوعت جذاب و جدید استفاده کنید. تکرار مکررات برای شما و مخاطبینتان مفید نبوده و دردی از هیچ‌کس دوا نخواهد کرد. درنتیجه سعی کنید که خلاق باشید. بهتر است در نوشتن عناوین خلاق باشید. تیتر مقالات خود به به‌نوعی عنوان کنید که کاربردی بودن آن را نمایان سازد. تمامی این موارد می‌تواند به کسب‌وکار شما رونق ببخشد.

8 قدم کلیدی برای تولید محتوای دیجیتال

ایده مناسب

برای شروع تولید محتوا در مشهد نیازمند ایده‌ای جذاب و تازه می‌باشید. اینکه خود را به‌عنوان محصول یا ارائه دهنده خدماتی خاص معرفی کنید، همگی وابسته به ایده ناب شما است. کلمه کلیدی مناسب، ایده شما برای شروع تولید محتوا است.

انجام تحقیقات

پس از مشخص شدن حوزه کاری که می‌خواهید انجام دهید و انتخاب کلمه کلیدی مناسب، باید در خصوص آن تحقیقات لازم را به عمل آورید. سپردن این کار به متخصصین حوزه‌های مختلف می‌تواند تا حد زیادی مفید باشد. زیرا در این صورت فرد موردنظر به تمامی زوایای پنهان موضوع تسلط داشته و به‌خوبی می‌تواند محتوایی ناب، جدید و درست را ارائه دهد.

انتخاب روش مناسب

داشتن روش مناسب برای تولید محتوا می‌تواند به کار شما سبکی خاص بخشد. اگر قصد ارائه ویدئو، پادکست و یا … را دارید، بهتر است این را به‌عنوان روش دائمی خود استفاده کرده و محتواهای مناسبی را ارائه دهید. منسجم نبودن محتوای شما نشان از بی‌تجربگی شما خواهد داشت. درنتیجه از روش‌های مختلف برای نشاند دادن حرفه‌ای بودن خود استفاده کنید.

انتخاب عنوان مناسب برای تولید محتوا در مشهد

عنوان یکی از کلیدی‌ترین و اصلی‌ترین گام‌ها برای تولید محتوا است. دقت داشته باشید که اولین چیزی که نظر خوانندگان را جلب می‌نماید، عنوانی است که شما برای مقاله خود در نظر گرفته‌اید. اگر عنوان شما جذاب، مخاطب پسند و نو نباشد، کاربر وقت خود را برای خواندن مقاله صرف نخواهد کرد. انتخاب عنوانی جالب و شگفت‌انگیز می‌تواند تا حد زیادی نظر کاربران را جلب کند.

مقدمه و نتیجه‌گیری

این بخش از اصلی‌ترین بخش‌های بدنه مقاله شما است. در مقدمه هدف خود از بررسی کلمه کلیدی را توضیح دهید و به کاربر این حس را القا کنید که باید حتماً مقاله را بخواند. نوشتن مقدمه‌ای جذاب که خواننده را به ادامه روند کسب اطلاعات ترغیب نماید، برای شما امری ضروری است. بهتر است متن شما از یک نتیجه‌گیری خوب نیز برخوردار باشد. استفاده از نتیجه‌گیری می‌تواند ماحصل تحقیقات شما را بیان نموده و شیره مقاله شما را عنوان نماید.

حسین موسوی بازدید : 94 شنبه 26 مرداد 1398 نظرات (0)

در این که محتوای با کیفیت در رشد رتبه وبسایت ها و کسب و کار‌ها تاثیرگذار است شکی نیست. اما تولید محتوای خوب یک تخصص است و که مانند هر تخصص و حرفه ی دیگر نیاز به آموزش های خاص و تجربه دارد. طبیعی است که شرکت ها و سازمان های مختلف ممکن است با وجود نیازی مبرمی که به محتوای ارزشمند دارند، منابع و تخصص مورد نیاز برای تولید محتوای تخصصی را نداشته باشند. در همین راستا شرکت هایی با هدف تولید محتوا بصورت تخصصی به وجود آمده اند که ضمن برطرف کردن نیاز مشتری ها به بهترین شکل ممکن، به صرفه جویی اقتصادی این شرکت های نیز کمک می کنند. شرکت های مختلفی در سراسر ایران در این زمینه فعالیت می کنند و ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ یارا پلاس برای تولید محتوا در مشهد سال هاست که تجربه داریم و مشتریان مختلفی از سراسر ایران را خدمات دهی کرده ایم.

به طور کلی فردی که به عنوان تولید کننده محتوا بصورت تخصص کار می کند باید ویژگی های زیر را داشته باشد.

  • بر روی موضوعات مختلف تسلط نوشتن داشته باشد
  • مهارت کافی بر روی سئو و آشنایی با الگوریتم های گوگل
  • صدای خوب برای تولید پادکست صوتی
  • مهارت های لازم گرافیکی برای تولید تصاویر اختصاصی و موشن گرافی

تولید محتوا بر خلاف تبلیغات گسترده در تلویزیون و بیلبوردها یک راه کم هزینه و بسیار تاثیرگذار برای جلب نظر مخاطب و مشتری است. مهم ترین هدف یک وبسایت یا کسب و کار باید شناسایی مخاطب‌ها و تولید محتوا متناسب با نیازهای آن‌ها باشد. برای اینکه به این هدف برسیم لازم است بدانیم تولید محتوا چیست و برای اینکه محتوای سودمند و با کیفیتی تولید کنیم چه کارهایی باید بکنیم. این مقاله را در وبسایت یاراپلاس مطالعه کنید تا با این موضوع کامل آشنا شوید.

تولید محتوا چیست؟

یکی از روش های تبلیغات اینترنتی ، تولید محتوا است. اگر اینترنت، سایت ها، وبلاگ‌ها یا حتی در پلتفرم های قدیمی تر، مجلات و مقاله های کاغذی را به مانند یک ظرف در نظر بگیرید محتوا به مانند مظروف یا ماده ای است که درون این ظرف را پر می کند. امروزه در دنیای مجازی این ظرف ها نیستند که مخاطب را جذب می کنند بلکه این محتوای دقیق، علمی و جذاب درون این پلتفرم ها است که توجه ها را به سایت و کسب و کار شما جلب می کند. اگر شما برای تولید محتوا در مشهد همان چیزهایی را منتشر کنید که در سایر سایت ها هست و همان نکاتی را مطرح کنید که سایرین گفتند به زودی برای مخاطب خسته کننده و تکراری خواهید شد. و آن ها حتی اگر آدرس وبلاگ شما را در صفحه اول نیز ببینند روی آن کلیک نخواهند کرد.

پس از طراحی سایت نیاز به محتوای حرفه ای و مخاطب پسند دارید. طراحی سایت با وردپرس این مزیت را دارد که به راحتی می توانید با استفاده از افزونه سئویاست محتوای ارزشمند خود را پس از تولید سئو کنید.

تولید محتوا در مشهد

تولید محتوا را می توان در قالب متن، عکس، فیلم، پادکست، موزیک و… ارائه داد. انتخاب اینکه از کدام فرم برای ارائه محتوای خود به مخاطب استفاده می کنید بستگی به نوع مخاطب یا استراتژی محتوای شما دارد. اما در هر صورت باید ببینید آیا مطلبی که قصد انتشار آن را دارید ارزش ساعت‌ها زمان شما را دارد و همین طور مخاطب آن قدر به آن احتیاج دارد که وقتش را صرف محتوای تولید شده شما کند. برای همین توصیه می کنیم از متخصصان این حوزه برای تولید محتوا در مشهد کمک بگیرید.

لازم است بدانید وظیفه تیم تولید محتوا تخصصی در مشهد فقط وارد کردن مطالب یا کپی پیست کردن متون از سایت های دیگر نیست. این کار نه به نفع شما است و نه مخاطبی برای شما جذب می کند. کار کارشناس تولید محتوا در شرکت تبلیغات اینترنتی در مشهد ( یاراپلاس ) شناسایی سلیقه مخاطب شما، بررسی ایده ها، مطالعه در آن راستا و تدوین و تنظیم محتوا در مشهد شما مطابق با فرم خواسته شده بر مبنای سئوی صحیح است.

در دیجیتال مارکتینگ صحیح هیچ چیز مهم‌ تر از مخاطب و مشتری نیست. هدف اصلی از تولید محتوا در مشهد آگاهی بخشی به کسانی است که با سرچ یا جستجو کردن خواسته‌ها و نیازهایشان به سایت شما رسیده‌اند. تولید کننده محتوای متخصص و با تجربه خوب می داند برای هر قشر از مخاطبی چه محتوایی و با چه ایده و قالبی می تواند جذاب و مقبول باشد.

انواع تولید محتوا در مشهد

تولید محتوای متنی

در این نوع از تولید محتوا تنها از کلمات استفاده می‌شود. در تولید محتوای متنی باید از جملات کوتاه استفاده شود تا مخاطب از خواندن آن خسته نشود. رعایت نکات املائی و نگارشی در تولید محتوای متنی بسیار مهم است.

تولید محتوای تصویری

در تولید محتوای تصویری، تنها از عکس‌ها و تصاویر برای رساندن مقصود خود و تولید یک محتوای مناسب استفاده می‌شود. این نوع تولید محتوا انواع و زیرشاخه‌های متنوعی دارد. پرکاربردتربن نوع آن اینفوگرافی است. از اینفوگرافی معمولا در مقالات آموزشی و یا شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، لینکدین، توییتر و غیره استفاده می‌شود.

تولید محتوای ویدئویی

همانطور که از اسم آن پیدا است، در این روش از تولید محتوا از فیلم و ویدئو استفاده می‌شود. محتوای ویدئویی تاثیر بسیار بیشتری بر روی مخاطبان دارد. زیرا بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به جای صرف زمان برای خواندن یک مقاله، آن را به صورت یک فیلم تماشا کنند.

تولید محتوای صوتی

بعد از محتوای ویدئویی، محتوای صوتی یا پادکست بیشترین طرفدار را در میان انواع محتوا دارد. اینگونه محتواها را به راحتی می‌توان در ماشین و یا با استفاده از هندزفری گوش داد. استفاده از پادکست‌ها تاثیر به سزایی در یادگیری مطالب جدید خواهد داشت.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 121
  • بازدید سال : 751
  • بازدید کلی : 7,229