loading...
آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس
حسین موسوی بازدید : 109 شنبه 19 مرداد 1398 نظرات (0)

در اینکه محتوای با کیفیت در رشد رتبه وبسایت ها و کسب و کار‌ها تاثیرگذار است شکی نیست. شما برای تولید محتوا در مشهد به یک متخصص زبده تولید محتوا نیاز دارید یک فرد با چه توانایی لازم دارید؟

  • بر روی موضوعات مختلف تسلط نوشتن داشته باشد
  • مهارت کافی بر روی سئو و آشنایی با الگوریتم های گوگل
  • صدای خوب برای تولید پادکست صوتی
  • مهارت های لازم گرافیکی برای تولید تصاویر اختصاصی و موشن گرافی

به همین دلیل نیاز دارید تا با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ همکاری کنید.تولید محتوا بر خلاف تبلیغات گسترده در تلویزیون و بیلبوردها یک راه کم هزینه و بسیار تاثیرگذار برای جلب نظر مخاطب و مشتری است. مهم ترین هدف یک وبسایت یا کسب و کار باید شناسایی مخاطب‌ها و تولید محتوا متناسب با نیازهای آن‌ها باشد. برای اینکه به این هدف برسیم لازم است بدانیم تولید محتوا چیست و برای اینکه محتوای سودمند و با کیفیتی تولید کنیم چه کارهایی باید بکنیم. این مقاله را در وبسایت یاراپلاس مطالعه کنید تا با این موضوع کامل آشنا شوید.

تولید محتوا چیست؟

یکی از روش های تبلیغات اینترنتی ، تولید محتوا است. اگر اینترنت، سایت ها، وبلاگ‌ها یا حتی در پلتفرم های قدیمی تر، مجلات و مقاله های کاغذی را به مانند یک ظرف در نظر بگیرید محتوا به مانند مظروف یا ماده ای است که درون این ظرف را پر می کند. امروزه در دنیای مجازی این ظرف ها نیستند که مخاطب را جذب می کنند بلکه این محتوای دقیق، علمی و جذاب درون این  پلتفرم ها است که توجه ها را به سایت و کسب و کار شما جلب می کند. اگر شما برای تولید محتوا در  مشهد همان چیزهایی را منتشر کنید که در سایر سایت ها هست و همان نکاتی را مطرح کنید که سایرین گفتند به زودی برای مخاطب خسته کننده و تکراری خواهید شد. و آن ها حتی اگر آدرس وبلاگ شما را در صفحه اول نیز ببینند روی آن کلیک نخواهند کرد.

پس از طراحی سایت نیاز به محتوای حرفه ای و مخاطب پسند دارید. طراحی سایت با وردپرس این مزیت را دارد که به راحتی می توانید با استفاده از افزونه سئویاست محتوای ارزشمند خود را پس از تولید سئو کنید.

تولید محتوا را می توان در قالب متن، عکس، فیلم، پادکست، موزیک و… ارائه داد. انتخاب اینکه از کدام فرم برای ارائه محتوای خود به مخاطب استفاده می کنید بستگی به نوع مخاطب یا استراتژی محتوای شما دارد. اما در هر صورت باید ببینید آیا مطلبی که قصد انتشار آن را دارید ارزش ساعت‌ها زمان شما را دارد و همین طور مخاطب آن قدر به آن احتیاج دارد که وقتش را صرف محتوای تولید شده شما کند. برای همین توصیه می کنیم از متخصصان این حوزه برای تولید محتوا در مشهد کمک بگیرید.

لازم است بدانید وظیفه تیم تولید محتوا در مشهد فقط وارد کردن مطالب یا کپی پیست کردن متون از سایت های دیگر نیست. این کار نه به نفع شما است و نه مخاطبی برای شما جذب می کند. کار کارشناس تولید محتوا در شرکت تبلیغات اینترنتی در مشهد ( یاراپلاس )شناسایی سلیقه مخاطب شما، بررسی ایده ها، مطالعه در آن راستا و تدوین و تنظیم محتوا در مشهد شما مطابق با فرم خواسته شده بر مبنای سئوی صحیح است.

تولید محتوا در مشهد چیست؟تولید محتوا در مشهد

هدف از تولید محتوا در مشهد

در دیجیتال مارکتینگ صحیح هیچ چیز مهم‌ تر از مخاطب و مشتری نیست. هدف اصلی از تولید محتوا در مشهد آگاهی بخشی به کسانی است که با سرچ یا  جستجو کردن خواسته‌ها و نیازهایشان به سایت شما رسیده‌اند. تولید کننده محتوای متخصص و با تجربه خوب می داند برای هر قشر از مخاطبی چه محتوایی و با چه ایده و قالبی می تواند جذاب و مقبول باشد.

اهمیت تیم تولید محتوا در مشهدتولید محتوا در مشهد

پیشنهاد می کنیم مقاله تولید محتوا برای فروشگاه های اینترنتی را از دست ندهید.

ایده یابی در تولید محتوا ( مخصوص شهر مشهد )

ایده مناسب برای هر پروژه تولید محتوا در مشهد وجود دارد. شما اگر بخواهید محتوای متنی یا صوتی یا تصویری یا هر مدل محتوای دیگری تولید کنید باید یک ایده خوب داشته باشید. شاید با خودتان فکر کنید که من یک ایده جالب و تازه دارم و همین کافی است. حالا فقط باید یک سایت یا یک صفحه اینستاگرام داشته باشم و در آن بنویسم. اما نوشتن به همین راحتی ها که فکر می کنید نیست. فقط کافی است تلاش کنید تا دو هفته مدام حول یک موضوع متن بنویسید تا متوجه بشوید چقدر داشته هایتان در رابطه با آن ایده برای تولید محتوای طولانی مدت، ناکافی است.

از مکان های جذاب شهر مشهد برای مکان محتوا های خود استفاده کنید.

اما چرا؟ این کار باعث اعتماد بیشتر مشتریان شما می شود، مکان های شناس باعث جلب اعتماد شما می شود.

چند ایده مخصوص سایت های مشهد:

  • حرم امام رضا: سعی کنید در مناسبت های مرتبط کلیپ یا تیزر های مرتبطی با کسب و کار خود درست کنید. اگر شرکت نرم افزاری هستید در میدان شهدا مشهد می توانید روز تولد امام رضا پک نرم افزاری خود را به همراه یک شاخه گل به مردم شهر مشهد هدیه بدهید و از آن یک تیزر تبلیغاتی به عنوان یک محتوای ناب برای کسب و کار خود درست کنید.
  • طرقبه و شاندیز: تیم خود را در این دو جا جمع کنید و یک روز خود را برای تفریح کنار بزارید، مشتریان شما دوست دارند تیم شما را ببینند، با آن‌ها آشنا شوند تا راحت تر به شما و برند شما اعتماد کنند.

برای تولید محتوا در مشهد، متخصص محتوایی که جنس ایده و دغدغه شما را درک می کند، زمان و انرژی لازم برای گسترش آن را می گذارد و در آن راستا مطالعه می کند و از همه مهم تر هوش و توانایی پردازش و تبدیل آن را به یک محتوا دارد می تواند ایده شما را به یک کسب و کار موفق و سود ده تبدیل کند.

ایده برای تولید محتوا در مشهدتولید محتوا در مشهد

اگر می خواهید تولید محتوای سایت خود را به بهترین نحو انجام دهید مقاله تولید محتوای سایت در انتظار شماست.

سئوی محتوا

اصلا سئو یا SEO یعنی چه؟ به معنای بهینه سازی محتوا به گونه ای است که محتوای تولید شده بتواند بهترین جایگاه را در رتبه بندی گوگل میان سایت ها و کسب و کارهای رقیب بیاورد. متاسفانه این روزها برخی بهینه سازی سئو را با فریب جستجوگرها اشتباه گرفته اند. در این رابطه لازم است بدانید گوگل و دیگر جستجوگرها الگوریتم های متنوعی برای تشخیص محتوای تکراری و تقلبی دارند و این گونه سایت ها را جریمه می کنند.

سئو یک آپشن ارزشمند برای تولید محتوا در مشهد است اما نباید از یاد ببریم که مشتری و مخاطب دائمی به دنبال محتوای مفید و کارآمد می گردد. اگر در جستجوی نیازهایش به سایت شما رسیده احتمالا به این دلیل است که

تولید محتوای سئو شده در مشهدتولید محتوا در مشهد

سئوی محتوای شما با کلمات جستجو شده او متناسب بوده است. کار تیم تخصصی تولید محتوا در مشهد یاراپلاس شناسایی این کلمات کلیدی سرچ شده توسط مخاطب و استفاده از آن در محتوا، جهت بهینه سازی جستجوی مخاطب است.

اهمیت ویراستاری و املا در تولید محتوا در مشهد

هیچ فرد باسوادی دوست ندارد مطلبی با غلط های املایی، نگارشی و اشتباهات رایج ویراستاری را مطالعه کند. این افراد معمولا وقتی به سایت یا صفحه ای در شبکه های اجتماعی می رسند که نکات ساده انشایی در آن رعایت نشده، املای کلمات اشتباه است و نقطه گذاری آن صحیح نیست صفحه را می بندند و احتمالا هرگز  دوباره به آن مراجعه نمی کنند. لابد تصور می کنند محتوا گذار کم سواد است یا کارش برایش چندان اهمیتی ندارد که بعد از نوشتن متن یک بار دیگر آن را بخواند و ویرایش کند.

متخصص تولید محتوا در مشهد علاوه بر اینکه روی موضوع مورد نظر تمرکز می کند دقت کافی را در رعایت علائم سجاوندی، جمله بندی و دستور زبان به کار می بندد تا محتوایی دقیق و درست تحویل بدهد.

اهمیت عکس و عناصر گرافیکی در تولید محتوا

محتوای متنی در دنیای اینستاگرام و توئیتر کمی حوصله سر بر است. مخاطب دنبال این است که از لا به لای کلمات نوشته شده مطلب مورد نظر خودش را بیابد و برود. یا اگر دنبال یادگیری باشد با دیدن جملات طولانی و پاراگراف های بلند زودتر از آنچه فکرش را بکنید خسته می شود. متخصصان تولید محتوا در مشهد از عکس ها، اینفوگرافی، اسلاید، پوستر و ویدئوهای مرتبط با موضوع در لا به لای جملات و پاراگراف ها استفاده می کنند تا محتوا را از کسل کننده شدن نجات بدهند.

تولید محتوا سئو شده در مشهدتولید محتوا در مشهد

برای تکمیل شدن دانسته های شما حتما از صفحه مدیریت شبکه های اجتماعی  را مطالعه کنید.

مخاطب را در نظر بگیرید

شناخت مخاطب یا مشتری اولین اصل اساسی در تولید محتوا در مشهد است. نویسنده می داند که مخاطب او دنبال چه چیزی است و چه چیزی او را راضی می کند. با رصد کردن دقیق فعالیت های مخاطب به این نتیجه می رسید که چه اطلاعاتی مناسب چه طیفی از مخاطب ها است.

مسئله بسیار مهم دیگر اهمیت ذائقه مخاطب است. تولید محتوا در مشهد با در نظر گرفتن سلیقه مخاطب محتوای خود را ازمورد بی توجهی قرارگرفتن نجات می دهد. به همین دلیل برای تولید محتوا در مشهد باید مطالعه جدی داشت تا برای مخاطب تکراری نشد و همواره مطالب و ایده های تازه ای در ذهن داشت.

مخاطب فقط در صورتی به محتوای شما علاقمند می شوند که برای سوالات و ابهامات مطرح شده در ذهنش پاسخی داشته باشید. و با شیوه مکالمه یا استفاده از جملاتی که به ذهن او نزدیک تر است خواسته هایش را بشناسید و به او برای رسیدن به آن ها کمک کنید.

کیفیت محتوا را در نظر بگیرید نه کمیت را

در تولید محتوا در مشهد مهم نیست مقاله شما هزار کلمه است یا پنج هزار کلمه، متخصصان تولید محتوا در مشهد تلاش می کنند در راستای ایده یا موضوع مورد نظر شما مطالب، عکس ها و منابع را به گونه ای تولید و تدوین کنند تا برای مخاطبان و مشتریان شما جذاب و آموزنده باشد.

در صورتی که به اطلاعات بیشتر و مشاوره نیاز دارید ، کارشناسان ما در آژانس تبلیغاتی دیجیتال مارکتینگ آماده  پاسخگویی به تمامی سوالات شما می باشند.
همچنین می توانید دوره دیجیتال مارکتینگ در مشهد را شرکت کنید.

برای اطلاع از پکیج های تولید محتوا با ما تماس بگیرید.

۰۹۳۰-۴۰۲-۶۱۸۰
۰۹۰۳-۲۷۲-۸۸۱۱
خوشحال می شویم بعد از خواندن این مقاله ما را از نظرات خودتان آگاه کنید.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 182
  • بازدید سال : 812
  • بازدید کلی : 7,290